Ik vind dat ze dat maar in hun vrije tijd moeten doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:47 schreef Dutchnative het volgende:
De SGP Wil dat kinderen op school uit de Bijbel lezen![]()
Tenzij je al een boekje hebt met mensen die je opdrachten kunnen verschaffen, bereid je maar voor op heel veel uren LinkedIn, FB, Twitter enzo en af en toe een 'koffiebijeenkomst', want zo netwerken IT-ers tegenwoordig.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef Monolith het volgende:
Iemand een beetje ervaring met freelance / zzp werk? Ik geloof dat ik me zo langzamerhand eens moet inschrijven bij de KvK aangezien de bedragen te hoog worden (en niet zwart kunnen worden afgehandeld).
Als je als ondernemer voor de IB kwalificeert kan dat best lucratief zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef Monolith het volgende:
Iemand een beetje ervaring met freelance / zzp werk? Ik geloof dat ik me zo langzamerhand eens moet inschrijven bij de KvK aangezien de bedragen te hoog worden (en niet zwart kunnen worden afgehandeld).
IB?quote:Op zondag 13 maart 2011 08:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je als ondernemer voor de IB kwalificeert kan dat best lucratief zijn.
?quote:Op zondag 13 maart 2011 08:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
IB?
Ohw overheidssletje worden, ja dat verdient goed.
Ik snap niet zo dat je meteen met een rant over werken voor de overheid komtquote:
IB-groep.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap niet zo dat je meteen met een rant over werken voor de overheid komtBeetje kinderachtig.
Neuh, daar heb je geen hamers bij nodig (geloof ik). Een wijn/drank-ding voor in mijn kelder.quote:
Ik ga niet starten hoor. Ik heb o.a. een oud-collega die inmiddels een eigen bedrijf heeft en mij steeds structureler klusjes aanbiedt, die ook steeds groter worden. Volgens mij is het dan handiger of zelfs verplicht om jezelf in te schrijven bij de KvK.quote:Op zondag 13 maart 2011 07:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tenzij je al een boekje hebt met mensen die je opdrachten kunnen verschaffen, bereid je maar voor op heel veel uren LinkedIn, FB, Twitter enzo en af en toe een 'koffiebijeenkomst', want zo netwerken IT-ers tegenwoordig.
Sommige mensen wel die menen ook een zaag en een boormachine nodig te hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, daar heb je geen hamers bij nodig (geloof ik). Een wijn/drank-ding voor in mijn kelder.![]()
Ik heb er eigenlijk nog niet echt over nagedacht wat het precies gaat worden ... daar heb ik vandaag voor, maar ik moet iets doen met mijn vrije dagen.
Yup, maar kijk wel rond als je in verschillende gebieden bent, want inschrijf en jaarlijkste kosten verschillen per KvK.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ga niet starten hoor. Ik heb o.a. een oud-collega die inmiddels een eigen bedrijf heeft en mij steeds structureler klusjes aanbiedt, die ook steeds groter worden. Volgens mij is het dan handiger of zelfs verplicht om jezelf in te schrijven bij de KvK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |