3 weken geleden nog gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het blijft een toffe band. Tijd dat ze weer eens naar Nederland komen.
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef Braddie het volgende:
Daar maak ik geen vrienden mee dat weet ik, maar ik ben dat geKANKER op mij nu wel zat!!!, als ik iets zeg in mijn enthousiasme word dat wel door de een of de ander afgekankert.
Deicidequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:48 schreef genakt het volgende:
donderdag
23 juni Deicide (US death)
Belphegor (AT death / black)
Hour Of Penance (IT brutal death)
The Amenta (AU industrial death)
![]()
Vorige keer stond de zanger van severe torture te zingen bij deicide omdat glen america niet uit mocht. Stond hij met een blaadje op het podium te teksten voor te zinge hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Deicideheb ik al 2 keer live gezhoord*
![]()
* Gezhoord is een combi van meer horen als zien![]()
komt ooit nog eens in de van Dale
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet ook niks VOOR de TV hebben, want dan kun je niet zien wat er OP TV is.
Als jij nou ophoudt met je als een louche, wispelturige mafketel te gedragen, dan houden mensen vanzelf op met naar te reageren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Braddie het volgende:
Kan je wel zo`n plaatje sturen, maar het is zo, ik wil niet jankerig doen, maar ik vind het gewoon raar...
Ik vind wel dat ik nu gewoon normaal behandelt kan worden eerlijk gezegd:)
GIve me another chance
Ach ja. Dan maar Metal met een telecaster:quote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat het daar al te laat voor is.
Als die naar Nederland komen, moeten ze in Appelscha spelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach ja. Dan maar Metal met een telecaster:
echt waar?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Braddie het volgende:
Kan je wel zo`n plaatje sturen, maar het is zo, ik wil niet jankerig doen, maar ik vind het gewoon raar...
GIve me another chance
Haha ja, heel Friesland confuus. "En wat praten die mensen raar!".quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als die naar Nederland komen, moeten ze in Appelscha spelen.
ok ok groetjens vanm ria en kids ok toi toiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Braddie het volgende:
GIve me another chance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |