Is het ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef sbientje het volgende:
[..]
een dorp met 14 adressen?dat noemen wij gewoon een gat
Volgens mij staan daar zon beetje alle kantoren op (tegen absurd hoge prijzen btw:/)quote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef binnenzitster het volgende:
ik zag op internet dat het kantoor wordt verkocht waar ik werkte,ben vrijwillig weg gegaan maar dat doet toch wel wat met je zie website met nog een paar kantoren
http://realestate.tnt.com(...)ort/list.asp?dep=all
Die van ons ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef sbientje het volgende:
Onze vorige vestiging heeft ook superlang te koop gestaan volgens mij.
Bij ons ook, maar toch hebben ze het er al over dat het begin 2012 dicht zal gaan, dus blijkbaar zegt dat niks.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:43 schreef Viper86 het volgende:
Bij ons is 3 weken geleden Optivo ingevoerd, dus het zou wel een beetje vreemd zijn als ze ons kantoor zeer binnenkort gaan sluiten.![]()
Ja, dat vertelde een collega laatst ook, kwam ik ook pas achter na 10x keer VOSsen. Als er geen BG staat maar een wijk/loop kun je het er in een keer in mikken en ik maar heel nauwkeurig de hele bundel nakijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef Mirgeam het volgende:
Een tip voor je, bij de bundels tijdschriften staat boven of onder adres een regel code, zoals op de onderstaande foto bij het rode rondje.
[ afbeelding ]
Als daar BG staat, is de bundel voor verschillende wijken bestemd, maar als daar een postcode staat is de hele bundel voor die wijk bestemd
Soms is het bij bundels zonder BG, de gerichte post, het geval dat de bovenste "folder" niet bij de bundel zou moeten horen. Kijk dus altijd de eerste en de laatste folder na.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef Mirgeam het volgende:
Een tip voor je, bij de bundels tijdschriften staat boven of onder adres een regel code, zoals op de onderstaande foto bij het rode rondje.
[ afbeelding ]
Als daar BG staat, is de bundel voor verschillende wijken bestemd, maar als daar een postcode staat is de hele bundel voor die wijk bestemd
Op zich is het best wel leuk, maar je moet niet te traag zijn anders verpest je de koffiedrink plannen van je collega. Ook is het kutwerk als je het moet doen in een DVG dat je niet kent.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef rub3n het volgende:
Oe dat zijn goede tips! Thanks! Ach, het eerste wat ik zeg morgen als ik binnenkom is: "Ik doe mijn best, maar heb het nog nooit gedaan!"
Vinden jullie het leuk werk? Leuker dan de wijken zelf voorbereiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |