abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2011 @ 14:51:38 #126
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_94673860
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef sbientje het volgende:

[..]

een dorp met 14 adressen? :D dat noemen wij gewoon een gat _O-
Is het ook. :') _O-
Maar omdat er een kerkje staat is het officieel een "dorp". :')

We hebben overigens in ons gebied ook een postcode met maar één adres. :P
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport zondag 27 maart 2011 @ 14:51:49 #127
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94673869
Ik heb er zelfs een gehucht tussen zitten met maar 8 adressen, waarvan eentje 1,5 kilometer buiten de bebouwde kom van dat plaatsje ligt. Een kerkje staat er trouwens wel.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_94727486
ik zag op internet dat het kantoor wordt verkocht waar ik werkte,ben vrijwillig weg gegaan maar dat doet toch wel wat met je zie website met nog een paar kantoren
http://realestate.tnt.com(...)ort/list.asp?dep=all
haast niet meer de straat op
pi_94736973
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef binnenzitster het volgende:
ik zag op internet dat het kantoor wordt verkocht waar ik werkte,ben vrijwillig weg gegaan maar dat doet toch wel wat met je zie website met nog een paar kantoren
http://realestate.tnt.com(...)ort/list.asp?dep=all
Volgens mij staan daar zon beetje alle kantoren op (tegen absurd hoge prijzen btw:/)

Edit: ow het is een beetje veranderd, vroeger stonden daar gewoon zo'n beetje alle kantoren op, het valt nu wel mee
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 maart 2011 @ 21:56:11 #130
Maffe Fries
pi_94737414
Ze hebben verschillende categorieën ;)
pi_94738140
Het kantoor waar ik werk staat nergens tussen ... is het de bedoeling dat alles verdwijnt?
pi_94738971
Het is veel belangrijker dat ze nog steeds op zoek zijn naar 25.000 m2 in Zwolle, Nieuwegein, Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Den Bosch ( al deze misschien fout is), voor de CVL's
pi_94743891
Kampen, Bolwerk 12 staat er ook tussen. Maar ach dat zegt weinig. Woonhuizen staan soms al 2 jaar te koop, kan dit ook wel ff duren.
pi_94744432
Onze vorige vestiging heeft ook superlang te koop gestaan volgens mij.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:05:38 #135
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94750564
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef sbientje het volgende:
Onze vorige vestiging heeft ook superlang te koop gestaan volgens mij.
Die van ons ook.
Heb begrepen dat we komende maand beetje bij beetje (postbezorgers) naar een depot in de buurt moeten om daar onze post te halen en dat het over enkele maanden standaard wordt en we dus helemaal geen leidinggevende of andere collega's aantreffen.

Benieuwd of ik een telefoontje van de zaak kan krijgen, want er gaat nu met al dat personeel op de vloer al genoeg mis, laat staan zonder en ik verdom het om m'n belbundel te legen voor m'n werk. :P
pi_94753228
Die van ons ook, alleen zitten ze daar nog een paar jaar in en dan ben ik daarna wellicht weg.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_94763091
maar deze vestiging gaat al a.s. november dicht exit ca. 50 postbodes (inclusief zaterdagwerkers)
pi_94763909
Hmmm ik heb zondagmiddag al gemailed dat ik morgenmiddag (woensdag) niet kan werken, maar heb er nog niks van gehoord.

Beetje vervelend dit. Gelukkig hoef ik zelf niet een route te rijden, ik moet mee ter opleiding dus het is niet zo'n probleem, maar toch irritant dat ze niet reageren, nu weet ik niet of m'n mail is gelezen of niet.

Ik heb verder ook geen telefoonnummers ofzo die ik kan bellen, beetje onhandig.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:43:22 #139
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_94763979
Bij ons is 3 weken geleden Optivo ingevoerd, dus het zou wel een beetje vreemd zijn als ze ons kantoor zeer binnenkort gaan sluiten. :P :')
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 maart 2011 @ 15:50:35 #140
Maffe Fries
pi_94764295
Mijn kantoor zal ook dit jaar nog dicht gaan, al weet je het maar nooit, want het pand is nog steeds niet verkocht.
pi_94764554
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:43 schreef Viper86 het volgende:
Bij ons is 3 weken geleden Optivo ingevoerd, dus het zou wel een beetje vreemd zijn als ze ons kantoor zeer binnenkort gaan sluiten. :P :')
Bij ons ook, maar toch hebben ze het er al over dat het begin 2012 dicht zal gaan, dus blijkbaar zegt dat niks.
pi_94765182
Net even een pasfoto (lees: hyves-foto) uitgeprint op fotopapier en uitgeknipt haha. Mijn chef kwam gisteren in 1x naar mij toe met: "Ruben, het wordt tijd dat je je tijdelijke pas na 1 jaar gebruik eens inlevert en een eigen aanvraagt. Neem morgen even een pasfoto mee"

Dus maar hopen dat deze goed is. Mijn knip-skills zijn niet zo goed.
pi_94765331
op onze kantoor draaien wij al vanaf juni 2009 optivo en ik ben in februari 2010 uit dienst gegaan
maar hoe dan ook eerst alles veranderen op kantoor en nu op korte termijn dicht gaan;geld verspilling noem ik dat.en onze gebouw is nog maar 10 jaar oud,daarvoor zaten we elders en we hadden er dan net zo goed in kunnen blijven.
pi_94773405
Morgen voor 't eerst VOS-en voor iemand invallen. Terwijl ik dat nog nooit heb gedaan. En in een team waar ik normaal niet werk. Dat wordt wat...
pi_94775621
Een tip voor je, bij de bundels tijdschriften staat boven of onder adres een regel code, zoals op de onderstaande foto bij het rode rondje.

Als daar BG staat, is de bundel voor verschillende wijken bestemd, maar als daar een postcode staat is de hele bundel voor die wijk bestemd :)
pi_94775780
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef Mirgeam het volgende:
Een tip voor je, bij de bundels tijdschriften staat boven of onder adres een regel code, zoals op de onderstaande foto bij het rode rondje.

[ afbeelding ]
Als daar BG staat, is de bundel voor verschillende wijken bestemd, maar als daar een postcode staat is de hele bundel voor die wijk bestemd :)
Ja, dat vertelde een collega laatst ook, kwam ik ook pas achter na 10x keer VOSsen. Als er geen BG staat maar een wijk/loop kun je het er in een keer in mikken en ik maar heel nauwkeurig de hele bundel nakijken :').
Vossen is best makkelijk, eerst E-SORT van pallet, dan de bundels uit die grijze SMO karren met tent, dan blauwe bakken van de karren uit Zwolle op de juiste wijk zetten, tot slot de post uit de VOS kast en dan de rode bakken. Tenslotte nog de 1ste wijken bij de kast zetten.
pi_94778040
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef Mirgeam het volgende:

[ afbeelding ]
Soms is het bij bundels zonder BG, de gerichte post, het geval dat de bovenste "folder" niet bij de bundel zou moeten horen. Kijk dus altijd de eerste en de laatste folder na.
pi_94778432
En soms zijn de Makro bundels complete onzin, gecodeerd en toch door elkaar :+
pi_94778810
Oe dat zijn goede tips! Thanks! Ach, het eerste wat ik zeg morgen als ik binnenkom is: "Ik doe mijn best, maar heb het nog nooit gedaan!"

Vinden jullie het leuk werk? Leuker dan de wijken zelf voorbereiden?
pi_94780576
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef rub3n het volgende:
Oe dat zijn goede tips! Thanks! Ach, het eerste wat ik zeg morgen als ik binnenkom is: "Ik doe mijn best, maar heb het nog nooit gedaan!"

Vinden jullie het leuk werk? Leuker dan de wijken zelf voorbereiden?
Op zich is het best wel leuk, maar je moet niet te traag zijn anders verpest je de koffiedrink plannen van je collega. Ook is het kutwerk als je het moet doen in een DVG dat je niet kent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')