abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94307193
O ik heb hem wel! :)

10,530 % Salaris 1526,00

22 geworden deze maand. Dat scheelt even!:)

Over mijn overuren uiteraard nog oude uurloon. Volgende maand ga ik wel omhoog dus! :)
pi_94308437
Domme vraag waarschijnlijk, maar hoe kom je aan zo'n digitale loonstrook? Moet je je daar ergens voor aanmelden? :o
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_94314529
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef pussywillow het volgende:
Domme vraag waarschijnlijk, maar hoe kom je aan zo'n digitale loonstrook? Moet je je daar ergens voor aanmelden? :o
Internetbankieren, bij Rabobank heet het notabox
pi_94326502
Ah, ik zie het! Kan me alleen niet aanmelden, omdat ik een registernummer nodig heb en dat heb ik niet :') Dat staat op je salarisstrook. Hopelijk komt die dan volgende week met de post.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_94329948
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 10:24 schreef pussywillow het volgende:
Ah, ik zie het! Kan me alleen niet aanmelden, omdat ik een registernummer nodig heb en dat heb ik niet :') Dat staat op je salarisstrook. Hopelijk komt die dan volgende week met de post.
Wordt dit je eerste loonstrook dan?
pi_94330681
Wat een lekker dagje zegje. Perfect weer!
pi_94330729
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:41 schreef rub3n het volgende:

[..]

Wordt dit je eerste loonstrook dan?
Ja. Ik werk al sinds december voor TNT, maar tot eind februari heb ik via het uitzendbureau gewerkt.

Volgens mijn eigen administratie heb ik de afgelopen 4 weken 60 uur gewerkt, maar ik heb een contract voor 40 uur (10 uur per week). Ben benieuwd of ze die meeruren dan gewoon uitbetalen, en of die uren überhaupt zijn blijven staan of dat ze misschien vinden dat ik te lang over de wijken heb gedaan en de extra tijd er gewoon weer afhalen (toen ik via het uitzendbureau werkte werden alle uren altijd gewoon goedgekeurd door de TC en uitbetaald). Ik vraag me eigenlijk ook af of ik überhaupt salaris ga krijgen, of dat er weer eens ergens iets fout is gegaan, daar zie ik ze ook nog voor aan :P Maar goed, we zullen wel zien.
pi_94334152
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een lekker dagje zegje. Perfect weer!
Hier ook, heerlijk!

Had ook maar 4,5 zak post, dus was aardig snel klaar :D
pi_94338076
Vrijdag testen bij TNT allemaal makkelijk doorlopen, 94% van de vragen goed. Kan nu dus mooi alleen rijden :) Laat de zomer maar komen, super baantje dit :)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:10:50 #60
338190 np101
soms 1 anders 0
pi_94342901
Hier was het ook een heerlijk dagje, en ik had zelf weinig post dus was vroeg klaar.
Maar ik zag int depot een briefje hangen met iets over winstuitkering,, alleen snapte ik het niet zo.
Klopt het nu dat ik (zaterdagwerker) in juni 1.5% van jaarbasis extra krijg?? zou wel leuk zijn :)
pi_94343267
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:10 schreef np101 het volgende:
Hier was het ook een heerlijk dagje, en ik had zelf weinig post dus was vroeg klaar.
Maar ik zag int depot een briefje hangen met iets over winstuitkering,, alleen snapte ik het niet zo.
Klopt het nu dat ik (zaterdagwerker) in juni 1.5% van jaarbasis extra krijg?? zou wel leuk zijn :)
Ja 1,5% over het jaarsalaris in 2010 (het bedrag zoals het op je jaaroverzicht staat). Houd niet echt over. Al word het bij mij dit jaar een stuk meer, verwacht zon 99 euro. Toch 70 euro meer.
Mei-Juni worden hier zowiezo erg leuk. Verwacht zo'n 700 euro vakantietoeslag, 550 van de belasting, die winstuitkering plus dan nog wat ik extra verdien in de zomervakantie.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:23:50 #62
338190 np101
soms 1 anders 0
pi_94343444
Ow oke
Dankje voor de info. ;-)
pi_94343486
wat een rukdag! we hadden voor het eerst het huis aan huis samengevoegd gekregen. Om iedere bundel (die varieerden van 13 tot 19 stuks) zaten 2 van die witte plastic stroken, en voorop een pakbon. Superonhandig. Ik had ook nog superveel flats dus dat schoot echt totaal niet op zo.

Verder bleek er om half 2 ineens iemand ziek te zijn gemeld (neit goed doorgegeven) dus toen heb ik er nog een extra wijk bijgenomen. Was pas om 10 voor 6 klaar met bezorgen :r
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_94344730
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:24 schreef sbientje het volgende:
wat een rukdag! we hadden voor het eerst het huis aan huis samengevoegd gekregen. Om iedere bundel (die varieerden van 13 tot 19 stuks) zaten 2 van die witte plastic stroken, en voorop een pakbon. Superonhandig. Ik had ook nog superveel flats dus dat schoot echt totaal niet op zo.
Met de stakingen hadden wij ook HAH van VSP uit Nieuwegein. Die pakbonnen zijn irritant ja, heb je een halve tas vol met oudpapier. Die plastic banden waren ook kut om los te trekken in de kou en veel te dunne bundeltjes.
pi_94352443
Wij krijgen de HAH altijd samengevoegd aangeleverd. Vind het wel handig; bundel HAH, 1 of 2 bundels post erop en lopen maar. Die bandjes zijn wel irritant ja, vooral als je al de hele dag in de regen hebt lopen bezorgen en je met je verkleumde handen al scheldend pogingen doet om ze los te trekken :P

Maar als je het niet samengevoegd krijgt aangeleverd is dat toch superonhandig? Dan moet je het eerst zelf samenvoegen ofzo? Of je moet met zo'n schoudertas gaan lopen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 19 maart 2011 @ 22:48:21 #66
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94352595
Er zijn nog steeds HAH-diensten op de kantoren. Werkt prima. 20 tot 25 folders en dan een elastiekje er om heen. Veel beter dan die bandjes
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_94353008
Och, als die bandjes het enige probleem zijn :P Je kunt natuurlijk ook zo'n mes meenemen vanaf het kantoor.

Wat ik trouwens las over die winstuitkering: die krijg je als je op 31 december 2010 langer dan 6 maanden in dienst was. Bij korter dan 1 jaar in dienst is de winstuitkering 1%, en bij langer dan 1 jaar in dienst is het 1.5%.
pi_94354346
Die bandjes trek ik altijd kapot met m'n fietssleutels *)
pi_94356007
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:56 schreef pussywillow het volgende:
Och, als die bandjes het enige probleem zijn :P Je kunt natuurlijk ook zo'n mes meenemen vanaf het kantoor.

Wat ik trouwens las over die winstuitkering: die krijg je als je op 31 december 2010 langer dan 6 maanden in dienst was. Bij korter dan 1 jaar in dienst is de winstuitkering 1%, en bij langer dan 1 jaar in dienst is het 1.5%.
Dat is de postbezorgers CAO.
quote:
Uitkering

Zoals gebruikelijk wordt de winstuitkering in juni uitgekeerd aan alle medewerkers die vallen onder de cao voor Mail Nederland, de cao Pakketservice en de cao voor zaterdagbestellers. Voor deze medewerkers is de winstuitkering 1,5% van het jaarsalaris.

Ook postbezorgers die op 31 december 2010 langer dan 6 maanden in dienst waren, krijgen over 2010 in juni een winstuitkering. De winstuitkering is 1% over het jaarsalaris als de postbezorger korter dan 1 jaar in dienst is op 31 december 2010 en 1,5% van het jaarsalaris als de postbezorger langer dan een jaar in dienst is op die datum.
Liever elastieken dan bandjes, al kan die machine beter vouwen dan sommige hier ;). Maar een mes zal wel binnenkort deel uitmaken van mijn standaarduitrusting.
pi_94409606
Vandaag payday!! :9
  maandag 21 maart 2011 @ 09:50:19 #71
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_94410222
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:18 schreef Think_Pad het volgende:
Vandaag payday!! :9
*O*
Nothing is what it seems
pi_94411656
heb ff mijn salarisstrook bekeken. Het valt me nog mee, 15 overuren gemaakt toch nog.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_94420214
Die plasticbundeldingen trek je zo los. Bundel omdraaien, bij die "aansluiting" die draai je ff om en die trek je zo los dan.

Ik heb me loon nog niet. Wel mijn zorg/huurtoeslag haha.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 maart 2011 @ 14:53:03 #74
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94420361
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef rub3n het volgende:
Die plasticbundeldingen trek je zo los. Bundel omdraaien, bij die "aansluiting" die draai je ff om en die trek je zo los dan.
Als je bundels van 50 tot 100 folders hebt is het geen probleem, maar als het allerlei bundels van 20 zijn dan sta je om de haverklap stil ...

Ga het maar eens doen bij wijken van 500 adressen ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 21 maart 2011 @ 15:31:53 #75
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94421958
Dat digitaal loonstrookje werkt hier niet eens, alles netjes ingevuld zoals aangegeven en ik ben 'geweigerd'. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')