Ik houd niet van techno, house en trance en zo. Dus in het brouwhuis zal je mij niet vinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vind in de Radstake en Arena ook altijd naar de zalen waar hardere muziek gedraaid werd, minder werd gezopen en meer werd gedanst.
In jouw omgeving misschien, ik ben wat anders gewendquote:Op zondag 13 maart 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar je dat laatste zegt. Ze kijken je bijna overal raar aan.
Mijn persoonlijke ervaring is wel zo dat een deel van de mensen die anti-drugs zijn ook de mensen zijn die zich twee avonden per week net geen coma zuipen. Ik nam aan dat Mata daar op doelde, niet op het feit dat het om 'boeren' gaat.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maakt ook geen reet uit. Als jij dat op dat moment/die fase in je leven leuker vind moet je dat ook zeker doen.
Maar roepen dat soort gasten dan weer iets vinden van pillenslikkers slaat nergens op
Generalisatie ten top
Ohja, zo heet dat, ben er al zeker 7jr niet meer geweest.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet van techno, house en trance en zo. Dus in het brouwhuis zal je mij niet vinden.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze treden dan op in Midwoud. Dan komen er ook van die figuren aan uit de achterhoek met de bus, rijden ze langs met hun blote billen tegen de ramen gedrukt en zo.
Maar dat insinueert hij wel met z'n reactiequote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring is wel zo dat een deel van de mensen die anti-drugs zijn ook de mensen zijn die zich twee avonden per week net geen coma zuipen. Ik nam aan dat Mata daar op doelde, niet op het feit dat het om 'boeren' gaat.
Wat is mijn omgeving dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In jouw omgeving misschien, ik ben wat anders gewend
Ik las het anders. Maar ik nuanceer graag voor anderen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat insinueert hij wel met z'n reactieDus dan is die van Tally gewoon ook terecht
Overigens ben ik volgens mij 3x naar Normaal gegaan in die feesttent. Eerste keer was zeer tof. Alleen op het einde stonk mn shirt als een gek, die heb ik maar weggegooid. De tweede keer was ook nog wel leuk en gezellig, de derde keer was ik er snel klaar mee, toen was de lol er wel af.quote:
Je sociale omgeving, de mensen waar je mee om gaat.quote:
Het verbaast me ook niet eensquote:Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze treden dan op in Midwoud. Dan komen er ook van die figuren aan uit de achterhoek met de bus, rijden ze langs met hun blote billen tegen de ramen gedrukt en zo.
Zo begreep ik het ook inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring is wel zo dat een deel van de mensen die anti-drugs zijn ook de mensen zijn die zich twee avonden per week net geen coma zuipen. Ik nam aan dat Mata daar op doelde, niet op het feit dat het om 'boeren' gaat.
Mensen die naar housefeesten gaan, mensen die naar tentfeesten gaan en mensen die alles mooi vinden. Redelijk diversquote:Op zondag 13 maart 2011 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je sociale omgeving, de mensen waar je mee om gaat.
Ik ben blij dat wij dat soort idioten niet vervoerenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je mag er wel iets van zeggen, maar ik verander mijn UI toch nietquote:Op zondag 13 maart 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
Friend & Peu: jullie UI's lijken te veel op elkaar. Maar daar mag ik niets van zeggen zeker, gezien die van mij?
Ben je helemaal bedonderd!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
Friend & Peu: jullie UI's lijken te veel op elkaar. Maar daar mag ik niets van zeggen zeker, gezien die van mij?
Hoe wil je prijzen uitreiken noemen dan?quote:
Ik vind het wel mooi om weer een keer mee te maken, maar het is niet (meer) mijn scene.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:06 schreef Samzz het volgende:
@ Peu, je doet nu net of je het allemaal stom en lelijk vindt, maar ik herinner me dat je maar wat graag mee wilde naar een tentfeest toen ik het er met Babs over hadDus wat is het nu.
We hadden t niet over de samenstelling van de groep, maar de reactie van de mensen in jouw omgeving op drugs gebruikquote:Op zondag 13 maart 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die naar housefeesten gaan, mensen die naar tentfeesten gaan en mensen die alles mooi vinden. Redelijk diversDat ben ik zelf ook, alleen op housefeesten en dergelijk zal je mij niet vinden
Nopequote:Op zondag 13 maart 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
Maar dat zijn mensen uit alle groepen ongeveer. Dus ik denk dat ik wel een redelijk beeld kan schetsen van de algemene meningen. En die zijn bijna allemaal geen feest zonder alcohol. Dat klopt gewoon nietquote:Op zondag 13 maart 2011 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om weer een keer mee te maken, maar het is niet (meer) mijn scene.
[..]
We hadden t niet over de samenstelling van de groep, maar de reactie van de mensen in jouw omgeving op drugs gebruik
Onzin. PeuRac heeft gelijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar je dat laatste zegt. Ze kijken je bijna overal raar aan.
Maar dat geld voor jouw sociale omgeving.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat zijn mensen uit alle groepen ongeveer. Dus ik denk dat ik wel een redelijk beeld kan schetsen van de algemene meningen. En die zijn bijna allemaal geen feest zonder alcohol. Dat klopt gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |