Wij denken Saade, jij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef gogosweden het volgende:
Zweden !
op dit moment aan het kijken,
En hopelijk nu wel weer eens goed resultaat?quote:
ZO cool!quote:
quote:
Het mooiste Timoteij-meisje?quote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Erik Linder deed vorig jaar mee aan Melodifestivalen, net als Timoteij, en heeft nu voor zijn nieuwe video het mooiste Timoteij-meisje kunnen strikken om zijn vriendin te spelen.![]()
![]()
1 mei komt de nieuwe Timoteij-single uit, "Het" (NL: Heet)! Veelbelovende titel...
Beetje erg donker, niet?quote:
Ja, die is ook heel mooi... maar Cecilia's uitstraling vind ik meer lief/schattig, Elina meer sexy.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het mooiste Timoteij-meisje?Cecilia Kallin is een stuk mooier
Censoredquote:
Vrolijk, leuk, sympathiek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:08 schreef marcodej het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat hier goed aan is? De tekst is achterlijk simpel, net als de de melodie die ook niet overstroomt van originaliteit en de zanger kan niet zingen...
Meer geweld, en nee Grazz, hij wordt niet gegangbanged.quote:
Phew, thanks Maarten-Pieter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Meer geweld, en nee Grazz, hij wordt niet gegangbanged.
Het is alleen veel meer geweld.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Phew, thanks Maarten-Pieter.![]()
Ik durf de ongecensureerde versie nu ook wel te bekijken dan
K'ook niet. Saai. Voorspelbaar. Te donker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Vind het helemaal geen leuke clip eigenlijk
Ja, ik vind 't ook een beetje te donker. De dancemoves in het liedje (ook op Melodifestivalen) vind ik op zich best cool.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef grazz het volgende:
[..]
K'ook niet. Saai. Voorspelbaar. Te donker.
Dancemovesquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't ook een beetje te donker. De dancemoves in het liedje (ook op Melodifestivalen) vind ik op zich best cool.
Ja, dat zeker. Ideetje hoe hij zo goed kan dansen? Ben eigenlijk wel een beetje jaloers...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef grazz het volgende:
[..]
DancemovesKon ik maar zo goed dansen
![]()
Ik kijk liever naar de live performance, zit gewoon veel meer power in.
lolquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Ideetje hoe hij zo goed kan dansen? Ben eigenlijk wel een beetje jaloers...
Natuurtalent heb ik nou ook weer niet en ik heb ook niet genoeg geld. Da's nou jammer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef grazz het volgende:
[..]
lolNatuurtalent misschien? Of neem een goede choreograaf
Marc Forno ofzoiets?
Ach, t'gaat om het plezier dat je erin hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ook geen natuurtalent en ik heb ook niet genoeg geld. Da's nou jammer.
Als die derde Jee gaat dansen wordt het echt een afgang. En met Jan Dulles moet ik het ook nog zien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Ach, t'gaat om het plezier dat je erin hebtEric heeft dat ook.
Gelukkig gaan de 3js niet dansen
De moves zijn toch gewoon gejat van deelnemers van de afgelopen jaren en Michael Jackson?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja, ik vind 't ook een beetje te donker. De dancemoves in het liedje (ook op Melodifestivalen) vind ik op zich best cool.
Ah, ik wist niet eens dat hij vorig jaar 3e was geworden! Ik dacht alleen dat hij programma's presenteerde, maar niet dat hij al eens had meegedaan!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Danny presenteert dit jaar de punten voor Zweden tijdens het songfestival![]()
En we weten wat er met degene is gebeurd die vorig jaar de punten presenteerde
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Manboy vind ik een beter liedje dan Popular
Voegt niet echt iets toe, maar het geeft wel nogmaals aan dat het een echt club/dance album gaat wordenquote:
Laat ik het zo zeggen: die moet 's nachts niet alleen over straat gaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Ik snap dat vrouwen hem lekker erg aantrekkelijk vinden.
Dat van zijn afkomst wist ik BTW al.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
En dan het slechte nieuws van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch echt 2 keer Molly Sandén. Ooit derde in het Junior Eurovisie songfestival en 2 jaar geleden nog finaliste in Melodifestivalen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ja, hij is toch best avontuurlijk? Sluit niks uit, dames!
Eerlijk gezegd vind ik wel dat de man op de laatste foto niet echt heel goed op Eric Saade lijkt. En het meisje lijkt op de twee foto's anders.
Molly Sandén? Ik weet wel wie ze is (ook JESC vind ik leuk om te kijken (wel minder uiteraard)), maar voor mij haal je nu opeens twee Zweden waarvan die ik allebei wel ken maar die ik nooit met elkaar geassocieerd heb bij elkaar. Echt vreemd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Het is toch echt 2 keer Molly Sandén. Ooit derde in het Junior Eurovisie songfestival en 2 jaar geleden nog finaliste in Melodifestivalen.
Het viel reuze mee eigenlijk.. Ik hoop alleen dat hij het refrein niet alleen door de backing laat doen, anders is het idd slecht.quote:
Ik niet ... ik vind het maar een gladjakker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ach, als vanaf het moment dat zijn hoofd in beeld komt is iedereen verkocht
Des te meer Eric voor mijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet ... ik vind het maar een gladjakker.
Hoe betrouwbaar / onafhankelijk is dat blog eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:19 schreef Greys het volgende:
Hij heeft meerdere malen het nummer gezongen en aan het Duitse stuk tekst hierboven te zien viel het alles behalve mee, toch?Hele stukken niet gezongen, tijdens de tweede doorloop was hij helemaal de weg kwijt, zwaar ademend en wist niet hoe snel hij het podium moest verlaten.
Geen idee, de reacties op Youtube zijn ook heel slecht voor een deel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar / onafhankelijk is dat blog eigenlijk?
Tuurlijk niet, maar ik vroeg het mij gewoon afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, de reacties op Youtube zijn ook heel slecht voor een deel.
Maar mogen alleen betrouwbare stukken op FOK! dan? Nee toch hoop ik?
Ik gooi gewoon alles er in dat ik tegen kom
Ze zijn bij alle repetities aanwezig en geven hun eigen mening. Hoe betrouwbaar/representatief dat is voor de rest van de kijkers weet ik echt nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik vroeg het mij gewoon af
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat mij betreft mag Zweden elk jaar Eric Saade sturen, als ze hem vorig jaar hadden gestuurd was het ook zeker Top 5 geworden...
O.k.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zweden stuurt dit jaar de 21-jarige Eric Saade met het nummer "Popular". Het nummer is geschreven door Frederik Kempe. Voor hem is het de derde keer dat hij de Zweedse nationale voorronde wint. Vorig jaar schreef hij ook de Noorse bijdrage voor het ESC.
Neuh, die is veel te popular voor Eric.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:14 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
O.k.![]()
Ik wordt gek van de piepjes en bliepjes. In dat eerste couplet valt het nog mee. Maar daarna wordt het een en al popular. Misschien kan hij Bieber eens om advies gaan vragen?
"This is my life, my friend"? Nee dat is lekker origineelquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat liedje van vorig jaar was zóóóóóóveel beter dan dit simpele liedje nu.
Vorig jaar ging het tenminste nog ergens over en het meisje had een bijzondere stem .... Meneer Saade heeft niet echt een bijzondere stem en het liedje is ook ontzettend kinderachtig.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:17 schreef grazz het volgende:
Tzou wat zijn als het op de avond zelf mislukt
Is Anniela uit beeld? Die vond ik veel leuker namelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef ItaloDancer het volgende:
30 seconden van Timoteij - Het![]()
![]()
![]()
http://soundcloud.com/bexton/timoteij-het
Er loopt als een goed is een backup mee van gisteravond waarbij het glas wel brak. Kunnen ze meteen die inzetten, niemand die het zietquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vandaag in de krant: Als het glas niet breekt dan stopt hij de act. Ze zijn boos op de duitsers en hun laksheid om het goed te krijgen.
Zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vandaag in de krant: Als het glas niet breekt dan stopt hij de act. Ze zijn boos op de duitsers en hun laksheid om het goed te krijgen.
Ja, maar als het niet breekt, zit ie in die kooi en kan hij er niet uit springen om de rest van het nummer te doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:40 schreef grazz het volgende:
[..]
Er loopt als een goed is een backup mee van gisteravond waarbij het glas wel brak. Kunnen ze meteen die inzetten, niemand die het ziet
Sowieso gaat er maar één kant open.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Alleen in de muziek hoor je toch 3 keer een barst? Nou ja, ik hoop voor hem dat het de voorkant is.quote:
Het is toch hun act? Ze moeten zelf maar zorgen dat het werkt lijkt me.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat is/wordt er uitgesloopt, alleen de voorkant gaat open idd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen in de muziek hoor je toch 3 keer een barst? Nou ja, ik hoop voor hem dat het de voorkant is.
Lijkt mij geniaal, helemaal Spinal Tapquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja, maar als het niet breekt, zit ie in die kooi en kan hij er niet uit springen om de rest van het nummer te doen
Ze lopen al negen dagen te mekkeren dat de Duisters maar niet doen wat ze vragen/beloven. Ze zeggen dat als de technische kant van de produktie faalt, ze af mogen breken. Zweedse intrepetatie van de regels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is toch hun act? Ze moeten zelf maar zorgen dat het werkt lijkt me.
Maar als die andere stukjes er niet inzitten, klopt het ritme toch niet meer? Die 3x paste juist zo goed in het liedje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is/wordt er uitgesloopt, alleen de voorkant gaat open idd.
Hehe, hij heeft ook geen drummer meer!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij geniaal, helemaal Spinal Tap
Wat hij dus niet is
Dat zal wel professioneel zijn afgewerkt dan. Ik wacht wel af, hopelijk doet ie het nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar als die andere stukjes er niet inzitten, klopt het ritme toch niet meer? Die 3x paste juist zo goed in het liedje.
Wat heeft iedereen tegen dit nummer? Ik vind het een prima nummer en persoonlijk zelfs erg leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zal wel professioneel zijn afgewerkt dan. Ik wacht wel af, hopelijk doet ie het niet.
Ik heb niks tegen het numemr, integendeel. Maar als je zegt dat je van het podium stapt als het glas niet btreekt, dan is er wel een klein gedeelte van mij dat stiekem hoopt dat dat gaat gebeuren. Kijken of ie het daadwerkelijk ook doet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen tegen dit nummer? Ik vind het een prima nummer en persoonlijk zelfs erg leuk.
En ik dacht dat Duitsers altijd zo goed konden organiseren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen het numemr, integendeel. Maar als je zegt dat je van het podium stapt als het glas niet btreekt, dan is er wel een klein gedeelte van mij dat stiekem hoopt dat dat gaat gebeuren. Kijken of ie het daadwerkelijk ook doet.
Maar ik denk dat ie een dijk van een show neer gaat zetten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Neuh, die is veel te popular voor Eric.
Wat een onzin. Zingen kan die jongen echt wel. Maar dansen en zingen tegelijkertijd is gewoon heel moeilijk en gewaagd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf bij mijn mening. Het is niets door de refreinen, want die zijn vreselijk. Zingen kan hij nog steeds niet.
Ja The Moniker had ik ook wel willen zien in Düsseldorf, maar ook Danny. Geeft alleen maar aan dat MF >>>>>>>>>>>>>>>>>> ESC. Wat een waaaaaaaardeloze nummers zaten er weer bij zeg, niet in de laatste plaats de #1 en #2.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Leuk voor hem!
Maar wat ik em opeens bedacht vanavond: Hoe tof was The Moniker met "Oh My god" geweest in Dusseldorf, met die enorme schermen erachter! Ik denk dat ie had gewonnen!
Graag een youtubeje met een ballad of zoiets van hem. Dan kan ik vergelijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zingen kan die jongen echt wel. Maar dansen en zingen tegelijkertijd is gewoon heel moeilijk en gewaagd.
Hij doet niet aan ballads, maar als je hem gewoon iets laat zingen klinkt het prima. Ook is het bij meerdere mensen zo dat ze moeilijk zingen en dansen tegelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Graag een youtubeje met een ballad of zoiets van hem. Dan kan ik vergelijken.
Verder was hij blijkbaar niet populair genoeg.
En toch vond ik het stiekem best leuk.. het zit verdorie nu nog inmn hoofdquote:Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Graag een youtubeje met een ballad of zoiets van hem. Dan kan ik vergelijken.
Verder was hij blijkbaar niet populair genoeg.
Leuk dat je je daarvoor geregistreerd hebtquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Leuk dat je je daarvoor geregistreerd hebtwelkom.
Maar mag jij van je papa en mama wel zo laat opblijven?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Leuk dat je je daarvoor geregistreerd hebtwelkom.
Maar mag jij van je papa en mama wel zo laat opblijven?
Nah, vind ik niet eigenlijk. Catchy, up-tempo, relaxed en natuurlijk mijn mening.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Het liedje wordt toch regelmatig gebruikt onder items van diverse programma's... dat fluitje blijft wel erg lekker klinken... al blijf ik zijn 3e plaats wat overdreven hoog vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |