Het is alleen veel meer geweld.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Phew, thanks Maarten-Pieter.![]()
Ik durf de ongecensureerde versie nu ook wel te bekijken dan
K'ook niet. Saai. Voorspelbaar. Te donker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Vind het helemaal geen leuke clip eigenlijk
Ja, ik vind 't ook een beetje te donker. De dancemoves in het liedje (ook op Melodifestivalen) vind ik op zich best cool.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef grazz het volgende:
[..]
K'ook niet. Saai. Voorspelbaar. Te donker.
Dancemovesquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't ook een beetje te donker. De dancemoves in het liedje (ook op Melodifestivalen) vind ik op zich best cool.
Ja, dat zeker. Ideetje hoe hij zo goed kan dansen? Ben eigenlijk wel een beetje jaloers...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef grazz het volgende:
[..]
DancemovesKon ik maar zo goed dansen
![]()
Ik kijk liever naar de live performance, zit gewoon veel meer power in.
lolquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Ideetje hoe hij zo goed kan dansen? Ben eigenlijk wel een beetje jaloers...
Natuurtalent heb ik nou ook weer niet en ik heb ook niet genoeg geld. Da's nou jammer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef grazz het volgende:
[..]
lolNatuurtalent misschien? Of neem een goede choreograaf
Marc Forno ofzoiets?
Ach, t'gaat om het plezier dat je erin hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ook geen natuurtalent en ik heb ook niet genoeg geld. Da's nou jammer.
Als die derde Jee gaat dansen wordt het echt een afgang. En met Jan Dulles moet ik het ook nog zien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Ach, t'gaat om het plezier dat je erin hebtEric heeft dat ook.
Gelukkig gaan de 3js niet dansen
De moves zijn toch gewoon gejat van deelnemers van de afgelopen jaren en Michael Jackson?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja, ik vind 't ook een beetje te donker. De dancemoves in het liedje (ook op Melodifestivalen) vind ik op zich best cool.
Ah, ik wist niet eens dat hij vorig jaar 3e was geworden! Ik dacht alleen dat hij programma's presenteerde, maar niet dat hij al eens had meegedaan!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Danny presenteert dit jaar de punten voor Zweden tijdens het songfestival![]()
En we weten wat er met degene is gebeurd die vorig jaar de punten presenteerde
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Manboy vind ik een beter liedje dan Popular
Voegt niet echt iets toe, maar het geeft wel nogmaals aan dat het een echt club/dance album gaat wordenquote:
Laat ik het zo zeggen: die moet 's nachts niet alleen over straat gaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Ik snap dat vrouwen hem lekker erg aantrekkelijk vinden.
Dat van zijn afkomst wist ik BTW al.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
En dan het slechte nieuws van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch echt 2 keer Molly Sandén. Ooit derde in het Junior Eurovisie songfestival en 2 jaar geleden nog finaliste in Melodifestivalen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ja, hij is toch best avontuurlijk? Sluit niks uit, dames!
Eerlijk gezegd vind ik wel dat de man op de laatste foto niet echt heel goed op Eric Saade lijkt. En het meisje lijkt op de twee foto's anders.
Molly Sandén? Ik weet wel wie ze is (ook JESC vind ik leuk om te kijken (wel minder uiteraard)), maar voor mij haal je nu opeens twee Zweden waarvan die ik allebei wel ken maar die ik nooit met elkaar geassocieerd heb bij elkaar. Echt vreemd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Het is toch echt 2 keer Molly Sandén. Ooit derde in het Junior Eurovisie songfestival en 2 jaar geleden nog finaliste in Melodifestivalen.
Het viel reuze mee eigenlijk.. Ik hoop alleen dat hij het refrein niet alleen door de backing laat doen, anders is het idd slecht.quote:
Ik niet ... ik vind het maar een gladjakker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ach, als vanaf het moment dat zijn hoofd in beeld komt is iedereen verkocht
Des te meer Eric voor mijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet ... ik vind het maar een gladjakker.
Hoe betrouwbaar / onafhankelijk is dat blog eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:19 schreef Greys het volgende:
Hij heeft meerdere malen het nummer gezongen en aan het Duitse stuk tekst hierboven te zien viel het alles behalve mee, toch?Hele stukken niet gezongen, tijdens de tweede doorloop was hij helemaal de weg kwijt, zwaar ademend en wist niet hoe snel hij het podium moest verlaten.
Geen idee, de reacties op Youtube zijn ook heel slecht voor een deel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar / onafhankelijk is dat blog eigenlijk?
Tuurlijk niet, maar ik vroeg het mij gewoon afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, de reacties op Youtube zijn ook heel slecht voor een deel.
Maar mogen alleen betrouwbare stukken op FOK! dan? Nee toch hoop ik?
Ik gooi gewoon alles er in dat ik tegen kom
Ze zijn bij alle repetities aanwezig en geven hun eigen mening. Hoe betrouwbaar/representatief dat is voor de rest van de kijkers weet ik echt nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik vroeg het mij gewoon af
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat mij betreft mag Zweden elk jaar Eric Saade sturen, als ze hem vorig jaar hadden gestuurd was het ook zeker Top 5 geworden...
O.k.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zweden stuurt dit jaar de 21-jarige Eric Saade met het nummer "Popular". Het nummer is geschreven door Frederik Kempe. Voor hem is het de derde keer dat hij de Zweedse nationale voorronde wint. Vorig jaar schreef hij ook de Noorse bijdrage voor het ESC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |