Die telefoon heeft maar 15 minuten van de tijd afgesnoept, nog minder dan ze extra gekregen heeft dan 2 uur. (officieel 2 uur voor de missie, maar opeens 2 uur en 20 minuten)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze was aardig op weg, maar doordat de telefoon ineens ging heeft ze nooit de kans gekregen om het af te maken. Het is nu wel duidelijk dat de programmaleiding haar voorkeuren heeft.
een lijk is nog snellerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze was aardig op weg, maar doordat de telefoon ineens ging heeft ze nooit de kans gekregen om het af te maken. Het is nu wel duidelijk dat de programmaleiding haar voorkeuren heeft.
Hahaha.. Geen kutnijd bij mij hoor Ik kan het best wel op Mr Mo hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klauwen af van Mo! Jij hebt echt chronische kutnijd!
er is hier niemand geinteresseerd in jouw sexuele frustraties hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Geen kutnijd bij mij hoor Ik kan het best wel op Mr Mo hoor
Als het omquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMG! Jij mag zo niet meer op usenet komen vanwege het ontbreken van karakter en ruggengraat![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat ben ik zo hard als een nat vloeitje
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Mo is hoogbegaafd, ze kijkt wel uit! Ze laat zich nog liever nemen door een hersenloze.. ohw wacht..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Geen kutnijd bij mij hoor Ik kan het best wel op Mr Mo hoor
Alex zei dat hij 't meteen door zou hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
Misschien een heel debiel idee maar waarom heeft Laura niks aan Alex en Guido gevraagd over liefdesliedjes?
Dat was te makkelijk hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
Misschien een heel debiel idee maar waarom heeft Laura niks aan Alex en Guido gevraagd over liefdesliedjes?
Alex zei dat hij dat gelijk door zou hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
Juist een reden om het mee te spelen toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alex zei dat hij 't meteen door zou hebben.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
12 maart om 21.47
Laura heeft niet alle lovesongs kunnen achterhalen.
Laura wordt naar de Kamer van de Waarheid geroepen om het resultaat van haar missie aan De Stem te vertellen. Ze heeft vijf lovesongs kunnen achterhalen, maar weet niet meer precies welk nummer bij welke bewoner hoort. Vervolgens vraagt De Stem naar de favoriete lovesong van Laura. Na het gesprek mag Laura de kamer verlaten.
ja want hij heeft heul veul mensenkennisquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Alex zei dat hij dat gelijk door zou hebben.
Nou kijk eens aan, heb ik het toch weer voor elkaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mo is hoogbegaafd, ze kijkt wel uit! Ze laat zich nog liever nemen door een hersenloze.. ohw wacht..
O....M......F......G........quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
12 maart om 21.47
Laura heeft niet alle lovesongs kunnen achterhalen.
Laura wordt naar de Kamer van de Waarheid geroepen om het resultaat van haar missie aan De Stem te vertellen. Ze heeft vijf lovesongs kunnen achterhalen, maar weet niet meer precies welk nummer bij welke bewoner hoort. Vervolgens vraagt De Stem naar de favoriete lovesong van Laura. Na het gesprek mag Laura de kamer verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |