De stem wil bij kamp Gerard horen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef capuchon het volgende:
Of de Stem ziet Stervio te zieken. Dat zou tof zijn
Dat hij nu gillend van het lachen achter zijn desk zit
Ik hoor ook de qmusic jingle erin!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er was een actie van Q-music. Was 't niet gewoon de Q-music jingle + de schreeuw en dat alleen de schreeuw de clue was.
Ik luister dagelijks naar Q en dit kwam me niet bekend voor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er was een actie van Q-music. Was 't niet gewoon de Q-music jingle + de schreeuw en dat alleen de schreeuw de clue was.
Ook na 12en snachts? Dan zit er een dj die er aandacht aan schenkt (aan SST dus).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik luister dagelijks naar Q en dit kwam me niet bekend voor.
Die, Q is good for you|!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik luister dagelijks naar Q en dit kwam me niet bekend voor.
Nee, dan zit ik niet op kantoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook na 12en snachts? Dan zit er een dj die er aandacht aan schenkt (aan SST dus).
voor wie gaat Seervio drukken?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:32 schreef versabommie het volgende:
HEEEEEEEEEEERLIJK!
Servio, Ellendige faalhaas.. jouw vermoeden is ronduit ....IDIOOT!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:32 schreef versabommie het volgende:
HEEEEEEEEEEERLIJK!
Aafke, miljonairquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor wie gaat Seervio drukken?
Gewoon, moest effe weten of je echt wasquote:
En dan klopt 't ook weer met piercer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:32 schreef Roguee het volgende:
Q is good for you. maar dan instrumentaal..
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Oh de stem loopt dus te fucken.
Als het een gilgeluid is is het pijn die het doet als je gepierced wordt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:32 schreef versabommie het volgende:
HEEEEEEEEEEERLIJK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |