doet ie altijd hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef capuchon het volgende:
Wat doet Servio altijd zo irritant als hij zenuwachtig wordt?
Ah wat doe je ,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
Anyway, Servio wordt voor ¤3000 in z'n hol genaaid. Heeft ie weleens goedkoper voor elkaar gekregen denk ik.
Guido jaloers, met z'n 150 euroquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
Anyway, Servio wordt voor ¤3000 in z'n hol genaaid.
Deze is wel behoorlijk up-to-date hoor: Nieuws / Updates, deel 1quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef Lesterr het volgende:
Helaas geen streamverslagen zie ik.
Zie vaag dat er clue's zijn gegeven en zie nu dat er gedrukt is.
Iemand die mij even in grote lijnen kan vertellen wat er allemaal is gebeurd?
Thanx!
met z'n schouder bewegen? dat is een tikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef capuchon het volgende:
Wat doet Servio altijd zo irritant als hij zenuwachtig wordt?
Bij Guido is ie een factor 20 goedkoper uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
Anyway, Servio wordt voor ¤3000 in z'n hol genaaid. Heeft ie weleens goedkoper voor elkaar gekregen denk ik.
Er zijn wel updatesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef Lesterr het volgende:
Thanx!
Ik ben ook van de rel met een sjoelbak in de buurtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ojee Laura krijgt te horen dat ze er niks van heeft gebakken.
Was ook niet gemakkelijk met alle afleiding in het huis.
Vet lullig ja.. En Monique verneukt het nu dus helemaal voor haar. Wat zei ze ook alweer gisteren tegen Laura? Je kunt altijd op me bouwen....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:43 schreef Soury het volgende:
Is de opdracht van Laura nu onder gesneeuwd
ja als ie zenuwachtig word, staat er....maar stervio doet elke dag elke minuut irritantquote:
Laura heeft een missie gekregen : ontfutsel bij iedereen zijn lievelings liefdesliedje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef Lesterr het volgende:
Thanx!
de telefoon ging en relnicht stervio was natuurlijk weer als 1e bij de foon.. hij kreeg een clue te horen( de rest ook) voor 500 euro. het was dus een gil (met reclam van q ervoor wat het geheel onduidelijk maakte) . Stervio kreeg als enige tehoren dat dit bij Aafke hoorde. Hij is meteen gaan drukken en schuinde flip op om ook te drukken ..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef Lesterr het volgende:
Thanx!
mahahahah FAALquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
De missie wordt openlijk besproken.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen weet hetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en dat terwijl het enthousiasme en de vindingrijkheid er bij Laura af dropen. Schei uit zeg..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vet lullig ja.. En Monique verneukt het nu dus helemaal voor haar. Wat zei ze ook alweer gisteren tegen Laura? Je kunt altijd op me bouwen....
oh op die fietsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
[..]
ja als ie zenuwachtig word, staat er....maar stervio doet elke dag elke minuut irritant
Yeah right..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Alex had het wel door gehad zegtie, fag
Doordat Miss Limbabwe het zo nodig in de groep moest gooienquote:
Die sjoelbakaktie nekte haar, alle bewoners aan 1 tafel. Te lang ingesprek blijven. etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook van de rel met een sjoelbak in de buurt
Ik denk dat ze nu in de KVDW effe op de fok forums mag kijken..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef versabommie het volgende:
Ze zitten het kalf gewoon uit te lachen..
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan gaat ze via de nooduitgang naar huis.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:50 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu in de KVDW effe op de fok forums mag kijken..
Klauwen af van Mo! Jij hebt echt chronische kutnijd!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Doordat Miss Limbabwe het zo nodig in de groep moest gooien
Het is niet makkelijk je hoogbegaafdheid voor je te houden als iemand zich als dombo posteert.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Doordat Miss Limbabwe het zo nodig in de groep moest gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |