why gillen van blijdschap of pijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
Als we er vanuit gaan dat Piercer goed is is dit echt de meest fucked-up clue
Zie ze allemaal schrikken!!quote:
Ik snap die jingle nog steeds niet. En hoezo is "een schreeuw" een hint naar een piercer. Dat kan op zo ontzettend veel dingen slaan!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die schreeuw was ok, maar die jingle mogen ze ff uitleggen. Wij komen er met tig man na 10min achter.
500 euro is dan ook wel heel weinig voor een clue bij een persoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:40 schreef Gert het volgende:
Ik snap die jingle nog steeds niet. En hoezo is "een schreeuw" een hint naar een piercer. Dat kan op zo ontzettend veel dingen slaan!
Fijn dat je het zegt, ik wilde niet dom overkomen. Liever jij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap die jingle nog steeds niet. En hoezo is "een schreeuw" een hint naar een piercer. Dat kan op zo ontzettend veel dingen slaan!
sjipsssssssss ik wist niet wat ik hoorde, dus toch gillen en toen muziek?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:39 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
why gillen van blijdschap of pijn
Die jingle is reclame voor QMusic. Daar kun je namelijk stemmen welke clue voor welke bewoner het huis in mag.. Een prik en een gil dus met daaraan vast voor de streamertjes thuis de jingle!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Tussen seconde 46 en 47 toggelen is best grappigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef Flashbox het volgende:
Kijk ff naar het youtube filmpje hierboven! Staat hij in!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
sjipsssssssss ik wist niet wat ik hoorde, dus toch gillen en toen muziek?
wat zal die straks chagerijnig zijn hahahahahaquote:
Na het zingen de kerk uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |