Voor straf moet je nog 3 weken schoon blijven maken!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:32 schreef versabommie het volgende:
HEEEEEEEEEEERLIJK!
Servio, Ellendige faalhaas.. jouw vermoeden is ronduit ....IDIOOT!
ik zit er helemaal klaar voor, verheug me er al opquote:
Ja want we weten nog helemaal niet dat Servio volslagen mis gaat gokken.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef Urb het volgende:
Gerard: "Aafke is gewoon een fucking miljonair!"
Voor Flip is het wel lulligquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 't lullig voor de flip en servio. Het is gewoon een dwaalspoor en ze noemen 't een clue.
Hoeveel vager kun je een "clue" geven over iemand die piercer is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 't lullig voor de flip en servio. Het is gewoon een dwaalspoor en ze noemen 't een clue.
PSIES! Sponsors en kindertjes in de derde wereld betalen hard voor streamlocks!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef Zixon het volgende:
[..]
Zou wel weer eens tijd worden! Hoop nu wel wat langer dan vanmiddag
ja dat was echt zwak, ons eerst lekker maken en als je dan net zit te genieten is het alweer voorbijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef Zixon het volgende:
[..]
Zou wel weer eens tijd worden! Hoop nu wel wat langer dan vanmiddag
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef Niki.P het volgende:
Lol, Gerard Aafke is gewoon fucking miljonair!!
Die schreeuw was ok, maar die jingle mogen ze ff uitleggen. Wij komen er met tig man na 10min achterquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeveel vager kun je een "clue" geven over iemand die piercer is.![]()
Alleen ik zit er niet zo mee.
Nee, niet ok..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
grmbl... niemand die mijn vraag weet? ser en karim weer oke samen? balen!! go karim!
Goh, een moeilijke clue voor ze.. Flip kreeg nog net geen briefje in zijn handen geduwt met : Alex is ridderquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs misdrukken locken ze.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef Gert het volgende:
Ja want we weten nog helemaal niet dat Servio volslagen mis gaat gokken.
don't be so sure...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef D. het volgende:
Ik neem aan dat er geen SL komt met de uitslag, want ze zijn er toch al achter dat het geen hogere kijkcijfers oplevert
Q-jinglequote:
Laat ze er net als bij BB6 een keer de mededeling "Je staat voor de komende 6 weken genomineerd" inknallen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:25 schreef sjampoeh het volgende:
Wat een klootzak is het ook he, altijd als 1e bij die foon, vuile graaierd is het![]()
![]()
![]()
Ik kots op die vent echt !!!
nee dat snappen ze nog niet, vanmiddag nog sl voor de telefoon ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef D. het volgende:
Ik neem aan dat er geen SL komt met de uitslag, want ze zijn er toch al achter dat het geen hogere kijkcijfers oplevert
PSIES!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat ze er net als bij BB6 een keer de mededeling "Je staat voor de komende 6 weken genomineerd" inknallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |