Dat kan nog altijd he. Wat je even geleden vroeg, ze doen dus wel thema-achtige dingen. Soms een mash-up van 1 artiest. Of een keuze van de jury. Of rock. Maar waarschijnlijk komt hier nederlandstalig ook aan de beurt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Een Nederlandstalig nummer zou wel leuk zijn eigenlijk.
Ja, slaat weer nergens opquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Kijk uit dat het vanuit je hart gaat komen! Raar advies.
Ik wil kopvoddentax!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
Die ene met dat sjaaltje onder zijn hoed is eng
Zinnen formuleren is nog een beetje moeilijk voor hem.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Kijk uit dat het vanuit je hart gaat komen! Raar advies.
Jaar of 12.quote:
Ik ben 12 wat is ditquote:
Dit zijn ook alle groepen?quote:
HAHAHAHAAHAHAHA, ik ben gewoon hetero hoor, en nee ik vroeg me gewoon af want hij ziet er écht uit als 12quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je die leuk? Ik vind het drie keer niks.
Villa Happ ofzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
Verdomme ik wil weten waar de jurk van Toos vandaan komt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:26 schreef Lesterr het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHAHA, ik ben gewoon hetero hoor, en nee ik vroeg me gewoon af want hij ziet er écht uit als 12
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:26 schreef Lesterr het volgende:
nou ja had gekund. 15 misschien? Hoe zit dat met die arbo en kinderen en zo?
[..]
HAHAHAHAAHAHAHA, ik ben gewoon hetero hoor, en nee ik vroeg me gewoon af want hij ziet er écht uit als 12
Geitenkwark en Gentle voicesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
Ik ga pas met favo's beginnen als ik ze uit elkaar kan houden, eerst maar eens de slechtste kiezen elke week.
Ik heb het even in de groep getweet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Misschien even twitteren voor die jurk, Cee?
Verlengsnoerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
Ben in hier nou volgende week alleen of gaan de verlensnoeren mee?
Ze doen ook geen vliegensvlugge vraag meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie kent miljonairs is ineens een belspelletjes geworden
Ik neem verlengsnoeren meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
We moeten even kijken hoe duur het internet is denk ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
Ik ben er wel gewoon, denk ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
Erg goed idd! Ik mis echt een groep met hele goede stemmen, op die gentle voices na dan, die waren wel goed, maar ook nog niet van dit nivreau.. Ik zag ook geneen groep iets met een stemvork doen wat eigenlijk wel heel belangrijk is bij a capella, omdat je nergens op terug kunt vallen qua toonsoort.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
Ik ga nog even kwijlen over het beste optreden van The Sing-Off ooit:
![]()
![]()
![]()
Daar trouwt ze het liefst drie keer per week in.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
Verdomme ik wil weten waar de jurk van Toos vandaan komt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Daar trouwt ze het liefst drie keer per week in.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Daar trouwt ze het liefst drie keer per week in.
Je bent een lekker wiefkequote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]hihi.
Lijkt wel of ik een gigantische ijzeren snor heb besef ik me nu.
Geef je op voor een talentenjacht! Je hebt een gimmick.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]hihi.
Lijkt wel of ik een gigantische ijzeren snor heb besef ik me nu.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
Ik heb van een paar mensen al het advies gekregen om straks naar de aftiteling te kijken voor Toos d'r jurk.Tien tegen een dat ik straks vergeet naar de aftiteling te kijken.
quote:
Ze hebben ook echt allemaal een ijzersterke stemquote:
Idd, ze wisselen geduren de show ook allemaal voor de leadstem. Jij kent ze ook las ik?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben ook echt allemaal een ijzersterke stem
Een beetje, ik heb van Symphonic youtube-jes gekregen hier op Fok en heb er al wel heel veel van gekekenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, ze wisselen geduren de show ook allemaal voor de leadstem. Jij kent ze ook las ik?
Live zijn ze nog beter! Ik ben nu zo'n 6 keer geweest en iedere keer is het gewoon supergoed! Je merkt ook echt niet dat er geen instrumenten bij zitten en dat maakt het zo goedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]!
Een beetje, ik heb van Symphonic youtube-jes gekregen hier op Fok en heb er al wel heel veel van gekeken
Ik begin het ook steeds leuker te vinden jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Live zijn ze nog beter! Ik ben nu zo'n 6 keer geweest en iedere keer is het gewoon supergoed! Je merkt ook echt niet dat er geen instrumenten bij zitten en dat maakt het zo goed
Ik gok zo rond 22.30. Weekend miljonairs duurt vast een uur.quote:
ok. M'n vrouw zapt wat rondquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gok zo rond 22.30. Weekend miljonairs duurt vast een uur.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat gaat altijd door. Feit dat het niet regent betekent niet dat het niet bezig is.![]()
Oh wacht.
Ze zijn allemaal leuk.quote:
Heb die filmpjes vanochtend ook allemaal bekekenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal leuk.
Deze deed me doen huilen
Ik zit nu solomateriaal van Jeremy te kijken, die gast is zo goed.
Het is een instinkerquote:
Die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/index.php?sound=downer&play=true
jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:31 schreef Bamba het volgende:
Na al die geniale filmpjes uit USA zit je echt zonaar dit overzicht te kijken
Ik moet het ook niet te vaak doen. Niveau valt, voor SBS standaarden, best mee maar ik verlekker me te veel met youtube.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:31 schreef Bamba het volgende:
Op zich is het ook niet gek dat het daar beter is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:31 schreef Bamba het volgende:
De spoeling was zo dun dat ze zelfs bij een andere groenteboer moesten halen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich is het ook niet gek dat het daar beter is.
Als je op de markt moet kiezen om uit 10 appels de lekkerste te vinden of uit 100 dan is de kans groter dat er bij die 100 meer en lekkerdere appels zitten.
Idd, ik zit de groepen ook iedere keer met Voice Male te vergelijken en dan valt het voor mij ook al snel tegenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet het ook niet te vaak doen. Niveau valt, voor SBS standaarden, best mee maar ik verlekker me te veel met youtube.
Laat ze van nummer ruilenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
Zelfde nummer.. alsof het opeens heel anders wordt gedaan
Echt he, volgens mij kon je de kop van een lintworm zien.quote:
Ze moeten Willem Nijholt dit laten doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Blondies weg.
En de clichés van iedereen ook graag weg. Jullie zijn allemaal winnaars. Flikker op met je nonsens.
AAAAAAAUUUUWWWW EN OOUUUUUWWWW!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze moeten Willem Nijholt dit laten doen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
AAAAAAAUUUUWWWW EN OOUUUUUWWWW!!!!
Je zag 'm een aantal keer op en neer zwaaien op een manier waar Angela jaloers van zou worden, namelijk niet van voor naar achter maar van links naar rechts.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:44 schreef Cee het volgende:
Heeft Froger met z'n neerwaartse mondhoeken überhaupt iets gezegd vanavond?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was wel een aardige show. Niet beter dan ik verwacht had. Beetje Hollandse kneuterigheid. Alleen Geitenkwakje vond ik echt tof.
De jury mag ook wel wegblijven of gewoon normaal kritisch worden en inhoudelijk commentaar geven. De "verbazing" (HEB JE OOIT ZO IETS GEHOORD? DAT HET MOGELIJK IS!!!) mag wel wat minder. Het zijn mensen die zingen, get over yourself en doe even professioneel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:51 schreef Cee het volgende:
Ik vond het ook leuk. Niveau was niet geweldig hoog maar ik vind het in ieder geval goed dat ze de US versie haast 1 op 1 hebben over genomen en niet te veel hebben ver-SBS't. Tenny mag wegblijven.
Ja, het was wel weer wat andersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:55 schreef Bamba het volgende:
Ik vond het ook leuk om te zien! Sowieso leuk om eens een afwisseling op alle andere talentenjachten.
Idd, ik vond de nummers erg saai en de arrangementen redelijk slecht. Dus dat kan zeker nog beter! Maar ach, voor sbs viel het erg meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het was wel weer wat anders. Hopelijk blijft het boeien, en kiezen ze goede nummers met nog betere arrangementen.
Ja maar dit is een studio opname over een live versie heen gemonteerd. Klinken ze live ook zo goed? Bewijst in ieder geval hoe belangrijk een goede bass is voor een volle soundquote:Op zondag 13 maart 2011 22:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik vond het best leuk. Heb al wat groepjes gehoord met potentie. De Van Canto-wow-factor heb ik alleen nog niet gehoord.
I know, maar het is best lastig een goede opname te vinden die op kan boxen tegen een opname in een tv studio. Deze kan er ook nog mee door:quote:Op maandag 14 maart 2011 21:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja maar dit is een studio opname over een live versie heen gemonteerd. Klinken ze live ook zo goed? Bewijst in ieder geval hoe belangrijk een goede bass is voor een volle sound
Leuke discussie trouwens over The Sing off in de VS
Blijkt dus dat de meeste pro groepjes in de VS niet eens meededen
Als je effe op de namen zoekt zijn ze inderdaad wel erg goed hoor
Rockapella:
Ik ook, 1 seconde.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
Haha, ik dacht even dat het Dean Saunders was.
Ze lijkt wel op een kip.quote:
Zeg me alsjeblieft dat je nooit als detail een overdaad aan strikken op je kledij gaat toepassen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
Hihi ik ben mijn pony net al Tooske aan het laten groeien.
Dat beloof ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je nooit als detail een overdaad aan strikken op je kledij gaat toepassen.
Niet doen Cee, geen vergelijkingsmateriaal zoeken!quote:
Ik weet het niet hoor Erik, dit zijn 5 negroïde 60-plussers, net als de US versie, de gelijkenissen zijn gewoon te treffend om te negeren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet doen Cee, geen vergelijkingsmateriaal zoeken!
Dat hadden ze niet moeten doen. De rest is zo wel leukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Dit is meer een komische act, dat begin.
Hij rapte net. Zie je wel!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is geen rappen, dat is vocal percussion
Ja, maar voor je het weet zit je weer allerlei hele goede groepjes te luisteren en dan is dit allemaal zo matig maar. En dat is het ook, maar dan ga je er op letten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor Erik, dit zijn 5 negroïde 60-plussers, net als de US versie, de gelijkenissen zijn gewoon te treffend om te negeren.
Te laat, ik ren al naar youtube om me weer te verlekkeren. Gaan jullie maar thee zetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar voor je het weet zit je weer allerlei hele goede groepjes te luisteren en dan is dit allemaal zo matig maar. En dat is het ook, maar dan ga je er op letten.
Ik doe meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Te laat, ik ren al naar youtube om me weer te verlekkeren. Gaan jullie maar thee zetten.
Fiercequote:
Drecktitude!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Fiercezo irritant dat woord, dat gebruiken ze ook altijd bij ANTM.
I know, ik gebruik het ook niet serieusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Fiercezo irritant dat woord, dat gebruiken ze ook altijd bij ANTM.
Die naam van die groep ook, doet me aan Harry Potter denken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, ik gebruik het ook niet serieus. Maar ik vind hem wel tof in zijn ferociousness!
Precies, dat hadden ze achterwege moeten laten .quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Dat begin vond ik juist helemaal niet leuk.
Ik voel me zo godvergeten oud nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, dit doet me zo aan de fuiven van de basisschool denken dat je dan moest "slowen"!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |