Zoet of zout?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef Kally het volgende:
Ik heb trek ergens in, weet alleen niet wat
Dat zit ik nu te trachten te ontdekkenquote:
Neequote:
Ik kwam even naar hier om dat te zeggen, maar jij was me voor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef JJH het volgende:
Ik zie ons volgende week al zitten met z'n allen op die bank en de laptopjes op schoot.. Allemaal TSO kijken en allemaal in het live topic.
Ideequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef JJH het volgende:
Ik zie ons volgende week al zitten met z'n allen op die bank en de laptopjes op schoot.. Allemaal TSO kijken en allemaal in het live topic.
Lieffiequote:
Mijne ook, ik neem wel een verlengsnoer met meerdere stopcontacten meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet!
(De mijne moet halfweg aan de stroom.)
quote:
Kan die mooi onder de tafel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijne ook, ik neem wel een verlengsnoer met meerdere stopcontacten mee
Dat zat erbij toch, las ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Moeten we onze laptop meenemen? Waar gaan we internet vandaan halen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Moeten we onze laptop meenemen? Waar gaan we internet vandaan halen
http://www.westerbergen.nl/nl/faciliteiten.lp?type=internetquote:U heeft de mogelijkheid om via KPN HotSpots op het gehele park gebruik te maken van internet. Op de gehele camping, inclusief de stacaravans, chalets en kampeerbungalows is het mogelijk om draadloos het internetsignaal op te pikken. Op het bungalowpark zal in iedere bungalow via een speciale KPN HotSpots modem het mogelijk zijn om verbinding te maken met het internet. Deze modem en kabels kunt u tegen borg lenen bij de receptie. In en rond het hoofdgebouw is het mogelijk om draadloos te internetten. Heeft u zelf geen laptop, ook geen probleem, in de receptie staat een PC waar u gebruik van kunt maken.
U kunt bij de receptie speciale prepaid toegangskaarten kopen om gebruik te maken van internet. Er is een ruime keus uit verschillende kaarten dus er is altijd een kaart die aansluit bij uw internetgedrag. Er zijn kaarten van 50 minuten tot en met maandkaarten waar u gedurende een maand onbeperkt gebruik kunt maken van het internet.
dit dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
http://www.westerbergen.nl/nl/faciliteiten.lp?type=internet
effe kijken wat de kosten zijn inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon doen.. delen en dan komt het wel goed
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef Bos81 het volgende:
HEbben jullie eigenlijk nog iets gehoord van Patje1987?
ja van de week.... hoezo??? Is er iets gebeurd met hem ???quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef Bos81 het volgende:
HEbben jullie eigenlijk nog iets gehoord van Patje1987?
ONZ radio en hij is druk een reis te plannenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
Nee niks aan de hand, vroeg het me gewoon af, heb hem allang niet meer zien posten namelijk.
Ik schrik me een ongelukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
Nee niks aan de hand, vroeg het me gewoon af, heb hem allang niet meer zien posten namelijk.
Ja dat dusquote:
jajaquote:
Ik ook, denk we hebben iets gemistquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt he
Ik wilde hem al gaan whatsappen
Oeeh, dan was het zeker lekker, keukenprins.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja
was weer lekker
een pak voor 3 tot 4 man, met 2 leeg gegeten
*UCHE* bereidingswijze *KUCHE*quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, dan was het zeker lekker, keukenprins.
Niet proeven tijdens het koken, dan verslik je je, zoals je merkt!quote:
o verdikkiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet proeven tijdens het koken, dan verslik je je, zoals je merkt!
Als ik nu de trein pak naar Groningen zal ik net op tijd aankomen om de laatste trein terug naar Eindhoven te kunnen halen..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie komt er naar Groningen om met me uit te gaan??
Zet SBS eens aan jijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja dat had je vanmiddag moeten vragenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is daar dan?quote:
The Sing Off, die acapella bandjes, al valt het nog een bietje tegenquote:
Ik vond het al raar, omdat ie zo de hemel in werd geprezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:31 schreef Crazy-M het volgende:
voor degene die Sterren dansen op het ijs hebben gezien en zich verbaasde over de uitslag:
http://www.omroepbrabant.(...)Ralf+uit+SDOHIJ.aspx
de laatste bus of trein terug nemen kan echt niet hoor.. Das geen partyhardy! Das tot 0700 sochtends of langer door!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik nu de trein pak naar Groningen zal ik net op tijd aankomen om de laatste trein terug naar Eindhoven te kunnen halen..
ja zit nu op de site van dansen op het ijs. Die berichtenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond het al raar, omdat ie zo de hemel in werd geprezen.
ik dacht dat jij een strenge week ging doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sbsmaar ik zit nog op t station.. Ik ging bier drinken met mijn baas, hihi!
Heb jij de Omroep Brabant App al?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja zit nu op de site van dansen op het ijs. Die berichten
gewoon belachelijk als het echt zo gegaan is.
Het valt een bietje tegenquote:
Wat raar!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb geen aai dingen
o en lutte. Zie dit:
http://www.dansenophetijs(...)ohet-is-belachelijk/
Op die website zijn zelfs mensen die kaartjes voor live shows te koop aanbieden enzoquote:
Joah, ik ga jou een bietje knuffelen lekker haantjequote:
Echt hè? En dan reclame over de 'zusterstrijd'.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Op die website zijn zelfs mensen die kaartjes voor live shows te koop aanbieden enzo![]()
mark my words: gezusters smit moeten in de finale.
begint de week op zaterdag?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een strenge week ging doen
Gisteren zei je vanaf morgenquote:
kom hier nu! We gaan partyhard naar de gayclub!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Joah, ik ga jou een bietje knuffelen lekker haantje
ja dat kloptquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gisteren zei je vanaf morgen
Maaruh ik heb besloten dat ik volgend weekend ook gewoon een wijntje neem![]()
Niet dat ik me kapot ga zuipen, maar gewoon gezellig
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben aangeschoten na 2 biertis te erg
nou dan kan volgend weekend er ook wel bijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja dat kloptdit weekend nog ff! Hahaa.. Maar.. Ik heb wel 3 shakes gehad vandaag
goed he?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gisteren zei je vanaf morgen
Maaruh ik heb besloten dat ik volgend weekend ook gewoon een wijntje neem![]()
Niet dat ik me kapot ga zuipen, maar gewoon gezellig
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben aangeschoten na 2 biertis te erg
zoiets jah.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hè? En dan reclame over de 'zusterstrijd'.
Schat het is jou lichaam en leven, je hoeft geen verantwoording af te leggen, alleen we proberen je te steunenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
En als ik niet uit ga, dan was dit het hoor, voor vanavond! Haha
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoor ik mijn sms-toon, denk ik!!!! EINDELIJK!!!
Is het mijn moeder...
daarom! En volgens de weegschaal van mn consulente val ik toch wel af, hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dan kan volgend weekend er ook wel bij
ik heb er hier ook 2 koud liggenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
als je er goed bij voelt moet je het gewoon doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
die weegschaal wil ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
daarom! En volgens de weegschaal van mn consulente val ik toch wel af, haha
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die weegschaal wil ik ook
Hahahaha....
ik weet het, ik weet t! Het is heel dubbel.. Ik ben al heel blij met wat ik kwijt ben.. En wil het liefst minimaal nog 15 kwijt...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat het is jou lichaam en leven, je hoeft geen verantwoording af te leggen, alleen we proberen je te steunen
ja en je weet het.... als je niks zondigt kan je er met 6 weken vanaf zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet t! Het is heel dubbel.. Ik ben al heel blij met wat ik kwijt ben.. En wil het liefst minimaal nog 15 kwijt...
Maar het is allemaal zo lekker.. Ik probeer zondag-donderdag wel heel streng te zijn komende week, en t weekend met jullie mag ik wel watmaar daarna, voor mezelf, weer streng
volgende week gewoon partyhardquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
En jullie zijn lieevvv
En uit word m toch niet denk ik.. Doortje zit in den haag, en zonder haar is het 10 x minder leuk.. Met jullie is het ook superleuk, alleen zo ver weg
ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef Kally het volgende:
Ik ben fan van Herman in een bakje geitenkwark, Kitty je mist echt wat
4 nerds maar goedddddddddddddddd
alleen al die naamquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef Kally het volgende:
Ik ben fan van Herman in een bakje geitenkwark, Kitty je mist echt wat
4 nerds maar goedddddddddddddddd
Die gozer aan het eindquote:
ja, dat ga ik na de meet nu ook echt doen.. De motivatie is er.. Alleen ik moet streng voor mezelf zijn..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en je weet het.... als je niks zondigt kan je er met 6 weken vanaf zijnKijk maar naar rob... 20 kilo in 6 weken
ik moet wel zeggen dat ik het nu ook echt wel zat ben
Uhh wat?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen al die naam
hey... dames
ff kijken over het scherm heen
Dat scheelt wel jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, dat ga ik na de meet nu ook echt doen.. De motivatie is er.. Alleen ik moet streng voor mezelf zijn..
En daarbij komt nog, als mn kaak gebroken is, kan ik toch alleen maar vleoibaar
je krijgt nu 5 damesquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, dat ga ik na de meet nu ook echt doen.. De motivatie is er.. Alleen ik moet streng voor mezelf zijn..
En daarbij komt nog, als mn kaak gebroken is, kan ik toch alleen maar vleoibaar
O je kijkt ook, kom in het live topicquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je krijgt nu 5 dames
dat wou ik zeggen haha.
maar jah ... amsterdammers ... lama
nee, daarvoor kijk ik niet goed genoegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
O je kijkt ook, kom in het live topic
O dus ik ga dan huilenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen petticoatwe moeten echt heen simoon! T heeft alles!
Het ontroerd je, het laat je lachen, leuke liedjes! (Tante sjaan!!!! ) En goeie mensen op t toneel!!
Ja, ik zat zelfs al bijna te janken na de 2de scene.. Toen er even op iemand hart werd getrapt over dr dode moeder..quote:
O dan ga ik zekerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik zat zelfs al bijna te janken na de 2de scene.. Toen er even op iemand hart werd getrapt over dr dode moeder..
Die naamquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef Kally het volgende:
Kitty kijk even op Youtube naar Herman in een bakje geitenkwark, echt met humor gedaan
haha netjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik werd vandaag zo vrolijk van het weer
Ik heb echt veel gedaanIk was om 8 uur al wakker, maar wel pas om half 11 eruit
Hond uit gelaten en boodschappen gedaan....
Toen me strijk naar beneden gehaald, de deuren opengegooid en een hersenloze film gekeken en alles weggestreken
Daarna me huis van boven naar beneden helemaal schoongemaakt, inclusief de badkamer.
Moet morgen alleen de keuken nog doen
aaahquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
Mijn neefje was zo trots op zijn zwem diploma, hij is erg klein voor zijn leeftijd dus erg schattig om hem zo in het water te zien
ow jahquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
Mijn neefje was zo trots op zijn zwem diploma, hij is erg klein voor zijn leeftijd dus erg schattig om hem zo in het water te zien
Geitenkwark en Gentle Voices waren het bestquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
afgelopen. vond het niet echt heel erg denderend.
mjah heb alleen geluisterd, niet echt geevallueerd wat ik het beste vond om zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Geitenkwark en Gentle Voices waren het best
eeeens!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Geitenkwark en Gentle Voices waren het best
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eeeens!
En als Blue Monday een andere leadzanger nemen, dan zijn ze ook best goed
Ik ookquote:
Ik liebfraumilch, heerlijke zoete slobberwijnquote:
Jij dacht, ik doe lekker decadent!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik liebfraumilch, heerlijke zoete slobberwijn
Nah, ik dacht ik doe zuinig aanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij dacht, ik doe lekker decadent!
Ik kan even niet andersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi! ik moet dat ook eens denken
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het vakantiepark even gemaild. Met de vraag wat de borg is voor de modem voor draadloos internet. En of de borg dan de enige kosten zijn
Echt hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:39 schreef Crazy-M het volgende:
bij weekend milionair. Niet weten wat acceleratie is hahaha
zit jij ook te kijken ?quote:
Nou ja kijken, maar ik wil de uitslag straks wetenquote:
NOEM JE ME NOU DOM, VERREKTE KUT?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:39 schreef Crazy-M het volgende:
bij weekend milionair. Niet weten wat acceleratie is hahaha
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kan Patje en Gras weer live uitzenden voor Radio onzin
Het is er niet beter op gewordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Weekend Miljonairs heeft geen succesvolle make-over gehad zeg.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
*klopklop* Batterij is nog steeds niet leeg!*klopklop*
dat niet, maar jahquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Weekend Miljonairs heeft geen succesvolle make-over gehad zeg.
heeeeeeeeyquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
*klopklop* Batterij is nog steeds niet leeg!*klopklop*
ach jah, vind het ook maar een arogant wijfie die er zitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Het is er niet beter op geworden
Ik weet het ook niet, zit ook niet te kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NOEM JE ME NOU DOM, VERREKTE KUT?
Dan kun jij mooi Kitty aanmoedigenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ik mag vanaf morgenochtend tot maandagmiddag niks eten
..behalve vloeibaar
Vla. Veel vla.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ik mag vanaf morgenochtend tot maandagmiddag niks eten
..behalve vloeibaar
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, zit ook niet te kijken.
Versnelling ofzo? Van accelereren?
goed zoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, zit ook niet te kijken.
Versnelling ofzo? Van accelereren?
Die moet streng zijn deze weekquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, en mijn baas propte dr nog een halve metworst in bij me.. (in mijn mond dan he! )
hahaha, of niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
Ging het te snel, nee doos het was alleen niet te verstaan
Jenniferquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
O JLO moet bijverdienen, ze heeft nog niet genoeg
iets gemist ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
En ze scoort met een hit die al 3x eerder op #1 heeft gestaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
Ja en ik vind hem slechtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
En ze scoort met een hit die al 3x eerder op #1 heeft gestaan
Niet wachten op de uitslag?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga trouwens een film kijken en lekker vroeg slapen
Weltrusten voor straks
nee geen zin in..... Ik wil filmpie kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet wachten op de uitslag?
Welterusten
moet ik whatsappen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen zin in..... Ik wil filmpie kijken
Slaap lekker alvastquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen zin in..... Ik wil filmpie kijken
Ja hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
Benny, wil jij met mij mee naar Voice male?
Sirene, want die heb ik blijkbaar weggegevenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef Crazy-M het volgende:
benny, kally, wat moeten jullie van de free gifts hebben ?
Die staat bij mij niet in mn free gift lijst ...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sirene, want die heb ik blijkbaar weggegeven
Whistle of sirenequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef Crazy-M het volgende:
benny, kally, wat moeten jullie van de free gifts hebben ?
Dat zei ik in de wishlist geven haal je ze bij jezelf wegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sirene, want die heb ik blijkbaar weggegeven
quote:
Omg, lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb peper makreel liggen. Nu nog ff stokbrood in de oven
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb peper makreel liggen. Nu nog ff stokbrood in de oven
doe mij maar juupquote:
Hilversum 3 bestond nog niet. Maar ieder had zijn eigen liedquote:
pffft, overloperquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal ook
maar deze keer een wijntje. Afwisseling is goed he
Dat ga ik nog even uitzoekenquote:
Dat was een beetje laat, want toen had ik het al gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zei ik in de wishlist geven haal je ze bij jezelf weg
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was een beetje laat, want toen had ik het al gedaan
quote:
is die er ook al ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik heb zo'n 8-pack met draaidop gekocht
zoiets:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is die er ook al ?
Er is ook al een jupiler E-Shop
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geeft niks
Het was een hele bijzondere ervaring die ik niet had willen missen
Ik ben jaloers!quote:
kijk, Nieuwquote:
Ligt aan je leeftijd.quote:
jah was mooiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
Ik hou zo van dat nummer he. van de bruiloft van Alex en Maxima, zo mooi
Geen Benny-meisjes zekerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ff gezocht. Is vooral wereldmuziek, jazz en soul.
Niet echt mijn ding
Adios Nonino?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen als ik dat fragment op youtube terugziequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
over verstopte meisjes gesproken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. die moet je ook niet verbergen achter de radio
Brainpower - Dansplaat?quote:
Dat dorpje is volledig weggevaagd. Zo stonden er huizen, zo stond er nog een flatgebouw, geloof ik. De rest: meegesleurd in de stroom.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Zo ontbreekt in de plaats Minamisanriku elk spoor van zo'n 9500 mensen, de helft van het aantal inwoners. Ook worden ernog vier complete treinen vermist.
WTF?!
Herman van Veenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Zo ontbreekt in de plaats Minamisanriku elk spoor van zo'n 9500 mensen, de helft van het aantal inwoners. Ook worden ernog vier complete treinen vermist.
WTF?!
Ben je daar wel eens in de buurt geweest?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dorpje is volledig weggevaagd. Zo stonden er huizen, zo stond er nog een flatgebouw, geloof ik. De rest: meegesleurd in de stroom.
jah inderdaad, heel rustigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Herman van Veen.
Prachtige man en muziek.
Het enige wat was blijven staan was een ziekenhuis ofzo toch...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dorpje is volledig weggevaagd. Zo stonden er huizen, zo stond er nog een flatgebouw, geloof ik. De rest: meegesleurd in de stroom.
Jaquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen als ik dat fragment op youtube terugzie. Dan ben ik denk ik op mijn homost
.
Ja, ik ben ook naar het noordoosten geweest, juist om de omgeving van Sendai te bezoeken en Matsushimshi natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben je daar wel eens in de buurt geweest?
Ligt volgens mij ver in de "veilige" zone.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
Ik kan alleen niet achter Matsushimashi komen, wat daar nog van over is. Daar zijn we ook geweest en dat was een van de drie wonderen van Japan. Het zou zo zonde zijn, maar ik vrees...
Ohwquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook naar het noordoosten geweest, juist om de omgeving van Sendai te bezoeken en Matsushimshi natuurlijk.
Lijkt me apart, gezien er twee zijn en de een dus bij Sendai ligt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ligt volgens mij ver in de "veilige" zone.
ligt helemaal in het zuid westen als ik het goed zie.
ok. nog nooit opgevallen :xquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
Google maakt vaak satelietbeelden voor maps van rampen. Zal voor dit ook wel zo zijn.
ok haha, ik had op google gezocht en kwam in het zuiden uit hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me apart, gezien er twee zijn en de een dus bij Sendai ligt.
ok, ben benieuwd. fotos zien er mooi uitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
Ik houd deze kerel in d egaten iig, die zoekt zich ook lam.
http://pdhealey.blogspot.(...)sushima-bay-and.html
ik moet nog 3 items, dan kan ik mee doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:21 schreef Kally het volgende:
OMG je police station, je moet op winkels klikken en dan krijg je beelden van dieven en daarop klikken, krijg je lekker veel geld voor
Okequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:21 schreef Kally het volgende:
OMG je police station, je moet op winkels klikken en dan krijg je beelden van dieven en daarop klikken, krijg je lekker veel geld voor
Ik zat hier te kijken op de kaartquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
Ik houd deze kerel in d egaten iig, die zoekt zich ook lam.
http://pdhealey.blogspot.(...)sushima-bay-and.html
Het is leuk, met donuts enzoquote:
* Crazy-M wil ook de laatste 3 items hebben !!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is leuk, met donuts enzo
Nu wordt het echt een spel
In het echt of?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:29 schreef Kally het volgende:
Er lopen ook 2 agenten en volgens mij krijgen we politiewagens nog ook
Nee cv sorryquote:
Oke ook even op mijn lijstje zettenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Kally.
Levenslang van Liza Marklund is een prima boek. Leuk einde ook
Ah, je mistte een spatiequote:
aah vandaar hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je mistte een spatieHet is een baai namelijk. Met daarin een paar van de oudste tempels van Japan. Het zou zo zonde zijn, maar goed, de kans is nihil. En niet te vergeten dat er enorme schade en leed is op dit moment. Dat gebied heeft het lekker te pakken gehad: beving, tsunami en met een beetje pech nog een zooi straling
Ja, gelukkig. Ik wilde die kant nog eens op, maar dan doorreizen naar het noordelijke eiland van japan (hokkaido voor de kenners). Ik denk dat Sendai nu wat minder is om te bezoekenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah vandaar haha
die straling neemt nu wel af in die reactor
Het is zeker ook niet leuk voor jou. Eerst die ramp in Nieuw- Zeeland waar je 2 maanden geleden nog was en nu je lievelingsland..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je mistte een spatieHet is een baai namelijk. Met daarin een paar van de oudste tempels van Japan. Het zou zo zonde zijn, maar goed, de kans is nihil. En niet te vergeten dat er enorme schade en leed is op dit moment. Dat gebied heeft het lekker te pakken gehad: beving, tsunami en met een beetje pech nog een zooi straling
Dat rode bolletje, ietsje rechts!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:38 schreef iBenny het volgende:
Pheno, geen idee waar het ligt..
http://www.google.com/int(...)ake2011_shelter.html
ik zat er maar een paar centimeter naast met mijn kaartjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, gelukkig. Ik wilde die kant nog eens op, maar dan doorreizen naar het noordelijke eiland van japan (hokkaido voor de kenners). Ik denk dat Sendai nu wat minder is om te bezoeken
o die ene tussen dat rode bolletje en die andere ?quote:
Ja, ik laat een spoor van vernieling achter. Ik zie gewoon steeds beelden van dingen waar ik ook gestaan of geslapen hebquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is zeker ook niet leuk voor jou. Eerst die ramp in Nieuw- Zeeland waar je 2 maanden geleden nog was en nu je lievelingsland..
zie hier, de aanstichter van de aardbevingen. Verlaat Nederland maar niet meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik laat een spoor van vernieling achter. Ik zie gewoon steeds beelden van dingen waar ik ook gestaan of geslapen hebMet als toppunt ons hotel in Christchurch, ik zag de binnenkant van onze kamer (serieus), maar dat lag buiten op de grond
Ik heb het al gevonden hoor, maar kan niets zien of er nu iets is bij de tempel. Geen rood bolletje, maar ja, wat zegt dat?quote:
Ja dat zei je toen..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik laat een spoor van vernieling achter. Ik zie gewoon steeds beelden van dingen waar ik ook gestaan of geslapen hebMet als toppunt ons hotel in Christchurch, ik zag de binnenkant van onze kamer (serieus), maar dat lag buiten op de grond
Lokale informatiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden hoor, maar kan niets zien of er nu iets is bij de tempel. Geen rood bolletje, maar ja, wat zegt dat?
Op de foto's is geheel geen schade te zien, dus de vraag is, hoe recent is dit?quote:
Wordt direct bijgehouden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de foto's is geheel geen schade te zien, dus de vraag is, hoe recent is dit?
Dan moeten ze nog even een update doen, want dat stadje wat je net noemde staat er nog stralend bijquote:
Ik heb het van http://www.dutchcowboys.nl/google/21810quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog even een update doen, want dat stadje wat je net noemde staat er nog stralend bij
WEBCAM AAN!quote:
Ben ik blij dat ik nu even geen Mental IMage kan oproepen..quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:55 schreef Crazy-M het volgende:
hmm weer een reactor in trouble
reactor nummer 3. geen koeling en geen noodvoorziening
Reactor 1 lijkt nu stabiel en af te nemenquote:
Doen we volgende week samenquote:
Ja, maar als drie gaat dan heb je net zo veel problemen. Nou ja, zeewater zat, zou je zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Reactor 1 lijkt nu stabiel en af te nemen
jah dat kloptquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar als drie gaat dan heb je net zo veel problemen. Nou ja, zeewater zat, zou je zeggen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ff voor saving private ryan zitten![]()
Doegieboegiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ff voor saving private ryan zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |