Zoet of zout?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef Kally het volgende:
Ik heb trek ergens in, weet alleen niet wat
Dat zit ik nu te trachten te ontdekkenquote:
Neequote:
Ik kwam even naar hier om dat te zeggen, maar jij was me voor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef JJH het volgende:
Ik zie ons volgende week al zitten met z'n allen op die bank en de laptopjes op schoot.. Allemaal TSO kijken en allemaal in het live topic.
Ideequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef JJH het volgende:
Ik zie ons volgende week al zitten met z'n allen op die bank en de laptopjes op schoot.. Allemaal TSO kijken en allemaal in het live topic.
Lieffiequote:
Mijne ook, ik neem wel een verlengsnoer met meerdere stopcontacten meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet!
(De mijne moet halfweg aan de stroom.)
quote:
Kan die mooi onder de tafel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijne ook, ik neem wel een verlengsnoer met meerdere stopcontacten mee
Dat zat erbij toch, las ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Moeten we onze laptop meenemen? Waar gaan we internet vandaan halen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Moeten we onze laptop meenemen? Waar gaan we internet vandaan halen
http://www.westerbergen.nl/nl/faciliteiten.lp?type=internetquote:U heeft de mogelijkheid om via KPN HotSpots op het gehele park gebruik te maken van internet. Op de gehele camping, inclusief de stacaravans, chalets en kampeerbungalows is het mogelijk om draadloos het internetsignaal op te pikken. Op het bungalowpark zal in iedere bungalow via een speciale KPN HotSpots modem het mogelijk zijn om verbinding te maken met het internet. Deze modem en kabels kunt u tegen borg lenen bij de receptie. In en rond het hoofdgebouw is het mogelijk om draadloos te internetten. Heeft u zelf geen laptop, ook geen probleem, in de receptie staat een PC waar u gebruik van kunt maken.
U kunt bij de receptie speciale prepaid toegangskaarten kopen om gebruik te maken van internet. Er is een ruime keus uit verschillende kaarten dus er is altijd een kaart die aansluit bij uw internetgedrag. Er zijn kaarten van 50 minuten tot en met maandkaarten waar u gedurende een maand onbeperkt gebruik kunt maken van het internet.
dit dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
http://www.westerbergen.nl/nl/faciliteiten.lp?type=internet
effe kijken wat de kosten zijn inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon doen.. delen en dan komt het wel goed
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef Bos81 het volgende:
HEbben jullie eigenlijk nog iets gehoord van Patje1987?
ja van de week.... hoezo??? Is er iets gebeurd met hem ???quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef Bos81 het volgende:
HEbben jullie eigenlijk nog iets gehoord van Patje1987?
ONZ radio en hij is druk een reis te plannenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
Nee niks aan de hand, vroeg het me gewoon af, heb hem allang niet meer zien posten namelijk.
Ik schrik me een ongelukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
Nee niks aan de hand, vroeg het me gewoon af, heb hem allang niet meer zien posten namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |