Of als de noordpool helemaal smeltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsunami's zal je hier niet zo gauw krijgen, hooguit storm en springvloed
quote:
Ik ben er toentertijd niet aan begonnen omdat we op hetzelfde tijdstip wat anders keken. Daarna heb ik er niet echt meer naar uitgekeken.quote:
quote:
Aanrader, echt vreselijk veel humor in, en nu in de film Jeroen ook nogquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er toentertijd niet aan begonnen omdat we op hetzelfde tijdstip wat anders keken. Daarna heb ik er niet echt meer naar uitgekeken.
Wil het nog wel een keer gaan terugkijken
Daarom. En ik neem aan dat je de serie moet hebben gekeken om de film te snappen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Aanrader, echt vreselijk veel humor in, en nu in de film Jeroen ook nog
truste Benmansquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:04 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Gewoon vroeg, omdat het kan
Trusten allen
Niet echt, moet alleen steeds niezen.quote:
Die heb ik niet.quote:
Als je die meteen haalt, dan heb je dat probleem de volgende keer nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik niet.En je hebt van die wegwerpdingen, alleen die hebben ze hier natuurlijk niet, daarvoor moet je naar Eindhoven of Den Bosch ofzo, en dat was nou net het probleem.
Dat is dus het probleem, daarmee kom ik nu niet in Eindhoven, en de volgende keer dat ik in mijn eentje met de bus ga zonder inmiddels studentenOV zal niet komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je die meteen haalt, dan heb je dat probleem de volgende keer niet
Olifant.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:06 schreef pgrferrari het volgende:
Ben snotverkouden.
Blijf maar snuiten.
Okequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, daarmee kom ik nu niet in Eindhoven, en de volgende keer dat ik in mijn eentje met de bus ga zonder inmiddels studentenOV zal niet komen.
En die wegwerpdingen zijn weer beperkt geldig dus die kan ik niet in voren halen als ik hem waarschijnlijk nooit gebruik enzo.
Ik had het gezien. maar 5cash voor 1 plantje is wel heel veelquote:
Heb ik ook zo vaak ja, ik ga ook geen 5 cash geven inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het gezien. maar 5cash voor 1 plantje is wel heel veel
En ik ben genaaid door CV
Ik had 41energy omdat ik een level was gestegen. Maar ik had net alles al aangeklikt, dus ik klik het weg. Kijk ik later weer is het opeens 33energy
Weet ik tenminste voor de volgende keer dat ik het gewoon open moete laten staanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik ook zo vaak ja, ik ga ook geen 5 cash geven inderdaad
Ja ik hoorde hetquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:56 schreef raistlin6 het volgende:
A bit of a round up on what Chief Cabinet Secretary Edano said earlier, which also address some of the questions people are asking:
"The nuclear reactor is surrounded by a steel reactor container, which is then surrounded by a concrete building," Chief Cabinet Secretary Yukio Edano said. "The concrete building collapsed. We found out that the reactor container inside didn't explode. We've confirmed that the reactor container was not damaged. The explosion didn't occur inside the reactor container. As such there was no large amount of radiation leakage outside."
Yup.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:57 schreef Kally het volgende:
Ik heb iets gepost kun je dat even geven Benny
quote:[..]
Ja ik hoorde het
Yup... Maar ze zeggen dat het mee zal vallenquote:
Nou op twitter is weet dit te lezen:quote:
http://twitter.com/Colvinius/status/46551819404591104quote:NHK -plant owner TEPCO now admitting that there has been a meltdown at Fukushima No 1. That's the one whose building exploded.
Moerdijk zou ook meevallen en dat deed het ook niet, en dit is nog ontelbaar keer gevaarlijker!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup.
[..]
[..]
Yup... Maar ze zeggen dat het mee zal vallen.
Ik geloof er alleen geen ene fuck van
Nouja, dat las ik dus ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou op twitter is weet dit te lezen:
[..]
http://twitter.com/Colvinius/status/46551819404591104
En dat is niet goed:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kernsmelting
dat vond ik leuk om te doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:07 schreef Lutte het volgende:
Duits.Werkwoorden en hulpwerkwoorden enzo, en je moet overal opschrijven waaróm het zo is, dus waarom sollen en niet müssen enzo. En 'gewoon omdat' mag niet, maar het is gewoon logisch als je naar de zin kijkt, dat zit er zo in want dit doen we als sinds de tweede.
Werkwoordjes invullen is ook leuk!!quote:
Damn 10 km het land in is erg verquote:
Yup. En eigenlijk doet dit me meer dan de tsunami(ik krijg honger van dat woord) van een paar jaar terugquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:12 schreef Kally het volgende:
Er was vanmorgen beeld van 8 huizen die met een modderstroom mee waren gevoerd over andere huizen heen, en daar zaten dan ook nog mensen in, ze waren erg druk bezig om te kijken of ze daar nog mensen uit konden redden, en als je die beelden ziet met de huilenden eromheen, moet ik ook tranen, moet je voorstellen dat je daar zelf staat
Hmm nee ik heb toen wel degelijk ook zitten huilen voor de tv, ik kan dat niet helpen, ik leef me zo in in die mensenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. En eigenlijk doet dit me meer dan de tsunami(ik krijg honger van dat woord) van een paar jaar terug
Hoezo krijg je honger van het woord 'tsunami'?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. En eigenlijk doet dit me meer dan de tsunami(ik krijg honger van dat woord) van een paar jaar terug
Vind ik echt iets voor jou.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:17 schreef Kally het volgende:
Met 9-11 heb ik een half uur versteend voor de tv gezeten, ik zei niks keek alleen maar, toen zag ik een man uit de Tower springen, en toen ging ik los, heb de hele dag lopen huilen
Kklinkt als een vissoort ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoezo krijg je honger van het woord 'tsunami'?
Ja is ook echt iets voor mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vind ik echt iets voor jou.
Met 9-11 was ik zes ofzo, en toch kan ik me dat nog herinneren. Over dat we er op school over praatten enzo...
Het had zomaar gekund hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nog dat er met 9-11 een flappie de deur van het klaslokaal open trok en riep dat de 3de wereldoorlog was begonnen
Ik had toen echt geen enkel benul wat het inhieldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Het had zomaar gekund he
Vergeet niet wie er toen President was daar.
Nee oke dat snap ik. Ik hield mijn hart er wel voor vast, ik vertrouwde die man voor geen meterquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had toen echt geen enkel benul wat het inhield
Gelukkig hebben we nu Obamaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee oke dat snap ik. Ik hield mijn hart er wel voor vast, ik vertrouwde die man voor geen meter
quote:
Holy schmolyquote:12.57pm: Japanese TV is reporting that about 10,000 people are missing in the town of Minamisanrikucho in Miyagi prefecture.
Dat is mooi, Ik ben woensdag wel gewoon vrij (en donderdag) ook. Dinsdag ga ik ondanks mijn verjaardag gewoon werken. Vrijdag ook weer aan de slag..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week heb ik woensdag om 1200 weekend! Hahahahahah
Wat schattig!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:40 schreef Bos81 het volgende:
Broer is langs geweest. Had een leuke foto van neefje als voetbalplaatje
Ik kon dat nooit, en net zat Ron te fluiten en toen ging ik mee proberen te doen en het lukte vijf tellen en toen werd het weer blazen.quote:
Okeequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mijn moeder doet het ook nog geregeld.
Wel per taxi ophalen, ik ken wel een taxichauffeur in Zwolle, die vrijwillig wil meewerken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:48 schreef JJH het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)lse-buschauffeur.ece
Belachelijk.
Telefoontje naar het ziekenhuis, jongen met gipspoot ophalen en dreigen om z'n andere been ook te breken, zodat ie de namen van de rest geeft.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
zo, tuinwerk is klaar
Binnenkort voor de tuin bijwerken haha
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel per taxi ophalen, ik ken wel een taxichauffeur in Zwolle, die vrijwillig wil meewerken.
mja nieuwe waterellement gister geplaatst.quote:
Fonteintje ofzo?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja nieuwe waterellement gister geplaatst.
nu maar even de stroomkabel weggewerkt in een kabelgootje, een extra stopcontact in de schuur aangelegd.
jahquote:
Leuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah![]()
we hadden er eerst 1 bestaand uit 3 elementen. Deze:
[ afbeelding ]
Nu een soort rots waterval
Zal tegen de avond foto maken dat de lichtjes er iets beter opstaan
thuis wonendquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:12 schreef Lutte het volgende:
Je hebt het over 'we', woon je samen of nog thuis Crees?
Zeven kinderen!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:14 schreef JJH het volgende:
Crazy, pas op wat je zegt bij haar. Voor je het weet ben je 20 jaar ouder, getrouwd en heb je 2 kinderen!
mijn geboortejaar staat in mn profiel gelukkigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:14 schreef JJH het volgende:
Crazy, pas op wat je zegt bij haar. Voor je het weet ben je 20 jaar ouder, getrouwd en heb je 2 kinderen!
Okay, leuk, nog gezellig bij je ouders dus. Nog thuiswonende broers/zussen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
thuis wonend
maar vind wel leuk zo in tuin bezig te zijn
en aangezien mn pa wegens gezondheidsproblemen dat allemaal niet meer kan ben ik voortaan de klusjesman hierEn vind nog leuk ook
Wie zegt dat dat klopt?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn geboortejaar staat in mn profiel gelukkig
nee mn zussen zijn vorig jaar op eigen gaan wonen. Beide in een appartementje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, leuk, nog gezellig bij je ouders dus. Nog thuiswonende broers/zussen?
Ik was 27quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:16 schreef Lutte het volgende:
'85 en nog thuiswonend, als ons Ron dat ziet gaat ie helemaaal nooit meer uit huis.
tjah, heb het te goedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:16 schreef Lutte het volgende:
'85 en nog thuiswonend, als ons Ron dat ziet gaat ie helemaaal nooit meer uit huis.
Zijn ze nog beschikbaar ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee mn zussen zijn vorig jaar op eigen gaan wonen. Beide in een appartementje.
Ook bij beide zussen alles met mn beste vriendin opgeknapt. Waren we wel ff mee bezig maar jah
Ik ben ook van 85, en al ruim 4 jaar het huis uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:16 schreef Lutte het volgende:
mn zussen 31 en 32 (als ik nu goed zegquote:
Ik kan je opeens veel beter plaatsen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee mn zussen zijn vorig jaar op eigen gaan wonen. Beide in een appartementje.
Ook bij beide zussen alles met mn beste vriendin opgeknapt. Waren we wel ff mee bezig maar jah
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan je opeens veel beter plaatsen.De klusjesman die alles voor de familie fixed omdat ie er gewoon enorm veel lol in heeft en erg behulpzaam is ingesteld?
Dat is bij Ron dus ook... Zijn was wordt gedaan, 's avonds staat er eten op tafel en als ie avondcollege heeft iets om op te warmen, hij heeft internet en televisie. De blijft makkelijk tot zijn dertigste zitten hier.quote:
Niet in hokjes!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lutte denkt in hokjes
maar klopt wel grotendeels
preciessssssssssssquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is bij Ron dus ook... Zijn was wordt gedaan, 's avonds staat er eten op tafel en als ie avondcollege heeft iets om op te warmen, hij heeft internet en televisie. De blijft makkelijk tot zijn dertigste zitten hier.
En zo lang je ouders niet gaan pushen blijft ie lekker zitten inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is bij Ron dus ook... Zijn was wordt gedaan, 's avonds staat er eten op tafel en als ie avondcollege heeft iets om op te warmen, hij heeft internet en televisie. De blijft makkelijk tot zijn dertigste zitten hier.
Dat is wel zo netjes ja, ook omdat je zelf inkomen hebt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
preciessssssssssss
kom lekker thuis, ff met de hond stoeien, helpen met eten, de afwas en dan savonds lekker rusten![]()
maar betaal wel vast bedrag per mand aan ouders
Maar dat is uiteindelijk niet gebeurd!! En nu woon je redelijk op jezelf toch? Juist extra knap als het twee jaar geleden zo slecht ging.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik had gewoon geen geld op mezelf te gaan wonen.. Is misschien maar goed ook, want ik denk als ik echt van huis uit meteen zelfstandig was gaan wonen, Ik uiteindelijk in een psychiatrische inrichting was beland. Ik was er al dicht bij 2 jaar terug..
Ik wil ook graag het huis uit, Ron heeft dat ook gewoon nooit gehad. Maar Ron en ik zijn ook compleet anders, in alles elkaars tegengestelde, maar we kunnen het supergoed met elkaar vinden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En zo lang je ouders niet gaan pushen blijft ie lekker zitten inderdaad.
Ik was trouwens blij toe dat ik de deur uit mocht/kon!
Dat laatste is wel van belang, als je beiden noch thuiswoont.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil ook graag het huis uit, Ron heeft dat ook gewoon nooit gehad. Maar Ron en ik zijn ook compleet anders, in alles elkaars tegengestelde, maar we kunnen het supergoed met elkaar vinden.
volgens mij zelfde als hier.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil ook graag het huis uit, Ron heeft dat ook gewoon nooit gehad. Maar Ron en ik zijn ook compleet anders, in alles elkaars tegengestelde, maar we kunnen het supergoed met elkaar vinden.
Precies dat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij zelfde als hier.
Ik verschil echt bijna 100% met mn 2 zussen.
Ik:
Actief (aan de adhd kant toe), Carnavalsgek, avonturier, veel onder de mensen, behulpzaam, noem maar op.
hun:
Rustig, stil aangelegd, geven niet echt iets om grote drukte (kunnen ze niet tegen) gaan bijna nooit uit. Geve ntotally niks om carnaval haha
Opkikker is hetquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Opkikker is het
Nou.. ik werd net gebeld door die luchtballon-pipo. Er is zo'n afzegging voor morgen.
En omdat het al helemaal geplanned was, kon die plek ingenomen worden door/voor anderen.
Ik snel van alles en iedereen gebeld om te vragen wie we het het meeste gunde, omdat het niet echt zo'n dag is en er verder niks/niet veel geregeld kan worden.
Eerste kan niet, tweede kan niet, derde durft niet en uiteindelijk de 4de die we bellen kan wel. Dus die heeft morgen een leuk dagje/avondje
Ik had het net geëdit, ik wist dat het een van de twee was maar kwam niet op de juiste naam.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Opkikker is het
Nou.. ik werd net gebeld door die luchtballon-pipo. Er is zo'n afzegging voor morgen.
En omdat het al helemaal geplanned was, kon die plek ingenomen worden door/voor anderen.
Ik snel van alles en iedereen gebeld om te vragen wie we het het meeste gunde, omdat het niet echt zo'n dag is en er verder niks/niet veel geregeld kan worden.
Eerste kan niet, tweede kan niet, derde durft niet en uiteindelijk de 4de die we bellen kan wel. Dus die heeft morgen een leuk dagje/avondje
Das wel gaaf manquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Opkikker is het
Is ook leukquote:
Dan kan er maar beter wat eten in en vroeg naar bed ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:45 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga koken, en vanavond geen film.
Ze zijn moe, maken de hele dag al ruzie en hebben inmiddels straf dus
Ohwquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:45 schreef Kally het volgende:
Gewoon erop slaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:45 schreef Kally het volgende:
LIF ???quote:
Beter wordt dat Tilburg aan zee.quote:
zit niet echt een topic bij dat me gelijk aanspreekt zo te zienquote:
Niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit niet echt een topic bij dat me gelijk aanspreekt zo te zien
nope, zat al te kijken naar het topic pil in te nemen. Maar was het NET nietquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope, zat al te kijken naar het topic menstruatiepil in te nemen. Maar was het NET niet
Kook ze en smakelijk!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga de kip potjandorie klaar maken![]()
Smakelijk eten iedereen, en tot vanavond![]()
Dacht ik ook, maar had het vanochtend toch maar even gecontroleerd omdat SBS.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, het begint om 8 uur. Ik dacht om half 9
Zoveel reclame en toch niet duidelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar had het vanochtend toch maar even gecontroleerd omdat SBS.
Ja maar niet in de live topics, ik heb dat echt wel gehad nuquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar niet in de live topics, ik heb dat echt wel gehad nu
Te snel, geen zin inquote:
Neh, terug in bed gekropen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
Ha Hans, even lekker een warme douche nemen
Benny ik heb weer wat nodig bij CV
In tabje neighboursquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:45 schreef iBenny het volgende:
Dat is verstuurd
Waar kun je de wishlist van een ander vinden?
Dat is ook lekkerquote:
Precies, en gelijk heb jequote:
Bovenin als je in je speelveld bent, zie je free gifts, play, neighboursquote:
Het is dat je het nu zegt, anders was het me echt niet opgevallenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Bovenin als je in je speelveld bent, zie je free gifts, play, neighbours
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
Na vanavond nog maar 1 dagje werken voor volgens weekend!
Kan ik jullie een hele week doodirriteren met mijn enthousiasme.
Geeft niet hoor haha, maar daar zie je je buren en hun wishlistquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is dat je het nu zegt, anders was het me echt niet opgevallen
Ohw, je kunt zien hoeveel coins iemand heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet hoor haha, maar daar zie je je buren en hun wishlist
O ja, daar let ik dan nooit op eigenlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je kunt zien hoeveel coins iemand heeft
Jij hebt keiveel!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, daar let ik dan nooit op eigenlijk
Ja maar, ik ben aan het sparen hequote:
Hoe was de kipquote:
Ik wel, ik moet 3 miljoen coins hebben, voor de winkels en gebouwen die ik erbij wil, ik wil alles in mijn stad hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het sparen. Waarvoor weet ik alleen nog niet
Het fonteintje:quote:
Lekkerquote:
Dat vind ik er beter bijpassen dan jullie eerder hadden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Het fonteintje:
[ afbeelding ]
In elke etape zit ook een lichtje onderwater
[..]
Lekker
jah kloptquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik er beter bijpassen dan jullie eerder hadden.![]()
cool, ben bezig om die paints te verzamelenquote:
Oke ik ook op Siepie, ow en je moet 40 crops verzamelen als ze gaan trouwenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
cool, ben bezig om die paints te verzamelen
zal het weer even op prikbord gooien
40quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik ook op Siepie, ow en je moet 40 crops verzamelen als ze gaan trouwen
Siepie heb ik trouwens 10 min geleden gegeven, ook aan simone enzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik ook op Siepie, ow en je moet 40 crops verzamelen als ze gaan trouwen
Ik ga even rondje af voor jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Siepie heb ik trouwens 10 min geleden gegeven, ook aan simone enzo
dank uquote:
jaaaahquote:
Ja hou op schei uitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaaaah
Heb het park
nu nog plek
moet ook nog een plekje voor 2 hotels haha
heb hem even tussen mijn villas gegooid hahaquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
Benny jij ook gewoon vragen hoor, kan op 2 accounts van Miranda en op Bart dus ik kan 7 x wat sturen met mezelf erbij
Ik ook van 2, maar ik kan nu even geen gifts geven, straks weer dan stuur ik van alles weer wat naar jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Ik moet alleen van dat politiebureau van alles nog 1tje (muv de badge)
Ik dacht dat je maar 1x per dag kon giften?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook van 2, maar ik kan nu even geen gifts geven, straks weer dan stuur ik van alles weer wat naar je
heb ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
Ik kan op 2 accounts niet meer naar mijn buren en dat moet ik nu wel
Nee om de zoveel uur, net als je weer dingen om de zoveel uur kan vragen, ik dacht 5 uur ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar 1x per dag kon giften?
ik moet nog 2 keer een ball and chain, 2 keer een Whistle, en 1 keer een sirene en badge.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Ik moet alleen van dat politiebureau van alles nog 1tje (muv de badge)
nog welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:59 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij hebben jullie nou een sirene van me gekregen
Even kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:59 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij hebben jullie nou een sirene van me gekregen
ik zag hem niet gelijk als gift komen maar wel in mn lijstje van politiebureauquote:
mja ik kijk altijd wat ik over hebquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:03 schreef Kally het volgende:
Trouwens Benny als je iemand wat geeft via de wishlist haal je het bij jezelf weg he
Klopt, maar dit past beter bij mijn slechte humeurquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef Kally het volgende:
Okee ander onderwerp dan maar, kunnen jullie zelf trouwens ook doen he over iets beginnen dan praten we vanzelf wel mee.
Zeurquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt, maar dit past beter bij mijn slechte humeur.
Begint Erik te kietelen..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd niet van kietelenquote:
Sorryquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd niet van kietelen! Heb er nooit de grap van in gezien.
Iemand reageert niet op mijn sms'jes. Al sinds dinsdag, en ik krijg het gevoel dat ik (weer eens) te vroeg gejuicht heb.quote:
Owquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand reageert niet op mijn sms'jes. Al sinds dinsdag, en ik krijg het gevoel dat ik (weer eens) te vroeg gejuicht heb.
Mja, dat houd ik mezelf ook voor, dat ie het gewoon druk heeft of z'n telefoon kwijt is, of vergeetachtig of mañana mañana... Alleen zou het fijn zijn als ie dat dan gewoon even liet weten. Vandaag maar ge-sms't dat ik al een paar dagen niets van 'm gehoord had, en of alles wel oké was. Vooralsnog weer geen reactie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow
Misschien is er een reden, al kan ik me heel goed voorstellen dat je zo denkt hoor.
Ik haat datquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, dat houd ik mezelf ook voor, dat ie het gewoon druk heeft of z'n telefoon kwijt is, of vergeetachtig of mañana mañana... Alleen zou het fijn zijn als ie dat dan gewoon even liet weten. Vandaag maar ge-sms't dat ik al een paar dagen niets van 'm gehoord had, en of alles wel oké was. Vooralsnog weer geen reactie.
Ja precies, als ie me niet meer wíl spreken of zien, prima (eigenlijk niet prima), maar laat het dan gewoon weten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik haat dat
Als je dan niks wilt zeg dat dan gewoon dan weet de ander ook wat er is, en als dat niet zo is en je bent druk oke maar hoelang kost 1 smsje nou?
Dus dat!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies, als ie me niet meer wíl spreken of zien, prima (eigenlijk niet prima), maar laat het dan gewoon weten.
Laat gewoon iets weten.
Ja maar vorige week sms-de hij uit zichzelf en volgens mij wel flirty dus lekker dubbel weer, mannenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
Dat is niet echt de manier om het aan iemand duidelijk te maken, nee
Erik
Can't live with them, can't live without them?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar vorige week sms-de hij uit zichzelf en volgens mij wel flirty dus lekker dubbel weer, mannen
Dinsdag liet ie nog weten dat ie het druk had op z'n werk en dat we elkaar die week daarna wel weer zouden zien (ik had gevraagd of ie deze week tijd/zin had) en dat ie me miste. Om vervolgens een grote radiostilte in te lassen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar vorige week sms-de hij uit zichzelf en volgens mij wel flirty dus lekker dubbel weer, mannen
Zo klopt iequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar vorige week sms-de hij uit zichzelf en volgens mij wel flirty dus lekker dubbel weer, vrouwen
koud ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Can't live with them, can't live without them?
Mij lukt het anders prima.
Fuck it, ik trek gewoon een thermohemd aan. Heb het de hele dag al koud.
Oh maar dan zou ik nog even afwachten, als hij zegt dat hij je mist, wij hebben behoefte aan bevestiging maar dat heeft niet iedereen steeds doorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dinsdag liet ie nog weten dat ie het druk had op z'n werk en dat we elkaar die week daarna wel weer zouden zien (ik had gevraagd of ie deze week tijd/zin had) en dat ie me miste. Om vervolgens een grote radiostilte in te lassen.
Ik word er gewoon zo onzeker van (en ik ben al niet zo'n zeker persoon).
Ik vrees het, vanmorgen ook al last van mijn keel toen ik wakker werd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
koud ?
misschien ziekjes aan het worden ?
Uhuh, ik bevestig wel hoorquote:
DAT KAN NIET, WE HEBBEN EEN MEET VOLGENDE WEEKquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vrees het, vanmorgen ook al last van mijn keel toen ik wakker werd.
DAN BEN IK BETER!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
DAT KAN NIET, WE HEBBEN EEN MEET VOLGENDE WEEK
hehe, heb je nog honger ?quote:
Ik probeer ook heel hard om gewoon maar even af te wachtenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh maar dan zou ik nog even afwachten, als hij zegt dat hij je mist, wij hebben behoefte aan bevestiging maar dat heeft niet iedereen steeds door
Weet je, zie het als een les om er beter mee om te kunnen gaan, snap je me?
Dan ga ik je verzorgen, maar....ik doe geen verpleegsters outfit aanquote:
Ik weet het lieverdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik probeer ook heel hard om gewoon maar even af te wachten. Maar het is moeilijk
.
ik hoef niet te weten wanneer je komtquote:
Ik ook, ik zit nu Victorious te kijkenquote:
Yupquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Lutte het volgende:
Benny heb je nou van dat ene topic het livetopic gemaakt?
Kun je niet beter een ander topic openen?quote:
Nah wel eens, een praat topic is het en een apart live topicquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je niet beter een ander topic openen?Want de posts die nu in dat topic staan zijn kei ontopic, met artikeltjes en filmpjes enzo, en als daar dalijk een lading 'mooi' en 'wauw' bijkomt en ie op slot gaat kijkt niemand er meer naar, en zo'n 'artikeltjes en opmerkingen over TSO-topic' zal er uiteindelijk toch wel weer komen.
Ofzo.Laat ook maar.
Dat is een valide argument. [Sing-off] Live #1 - Aaaah, Cappela!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je niet beter een ander topic openen?Want de posts die nu in dat topic staan zijn kei ontopic, met artikeltjes en filmpjes enzo, en als daar dalijk een lading 'mooi' en 'wauw' bijkomt en ie op slot gaat kijkt niemand er meer naar, en zo'n 'artikeltjes en opmerkingen over TSO-topic' zal er uiteindelijk toch wel weer komen.
Ofzo.Laat ook maar.
I didn't notice.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is alleen Capella, geen Cappela
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |