Of als de noordpool helemaal smeltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsunami's zal je hier niet zo gauw krijgen, hooguit storm en springvloed
quote:
Ik ben er toentertijd niet aan begonnen omdat we op hetzelfde tijdstip wat anders keken. Daarna heb ik er niet echt meer naar uitgekeken.quote:
quote:
Aanrader, echt vreselijk veel humor in, en nu in de film Jeroen ook nogquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er toentertijd niet aan begonnen omdat we op hetzelfde tijdstip wat anders keken. Daarna heb ik er niet echt meer naar uitgekeken.
Wil het nog wel een keer gaan terugkijken
Daarom. En ik neem aan dat je de serie moet hebben gekeken om de film te snappen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Aanrader, echt vreselijk veel humor in, en nu in de film Jeroen ook nog
truste Benmansquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:04 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Gewoon vroeg, omdat het kan
Trusten allen
Niet echt, moet alleen steeds niezen.quote:
Die heb ik niet.quote:
Als je die meteen haalt, dan heb je dat probleem de volgende keer nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik niet.En je hebt van die wegwerpdingen, alleen die hebben ze hier natuurlijk niet, daarvoor moet je naar Eindhoven of Den Bosch ofzo, en dat was nou net het probleem.
Dat is dus het probleem, daarmee kom ik nu niet in Eindhoven, en de volgende keer dat ik in mijn eentje met de bus ga zonder inmiddels studentenOV zal niet komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je die meteen haalt, dan heb je dat probleem de volgende keer niet
Olifant.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:06 schreef pgrferrari het volgende:
Ben snotverkouden.
Blijf maar snuiten.
Okequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, daarmee kom ik nu niet in Eindhoven, en de volgende keer dat ik in mijn eentje met de bus ga zonder inmiddels studentenOV zal niet komen.
En die wegwerpdingen zijn weer beperkt geldig dus die kan ik niet in voren halen als ik hem waarschijnlijk nooit gebruik enzo.
Ik had het gezien. maar 5cash voor 1 plantje is wel heel veelquote:
Heb ik ook zo vaak ja, ik ga ook geen 5 cash geven inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het gezien. maar 5cash voor 1 plantje is wel heel veel
En ik ben genaaid door CV
Ik had 41energy omdat ik een level was gestegen. Maar ik had net alles al aangeklikt, dus ik klik het weg. Kijk ik later weer is het opeens 33energy
Weet ik tenminste voor de volgende keer dat ik het gewoon open moete laten staanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik ook zo vaak ja, ik ga ook geen 5 cash geven inderdaad
Ja ik hoorde hetquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:56 schreef raistlin6 het volgende:
A bit of a round up on what Chief Cabinet Secretary Edano said earlier, which also address some of the questions people are asking:
"The nuclear reactor is surrounded by a steel reactor container, which is then surrounded by a concrete building," Chief Cabinet Secretary Yukio Edano said. "The concrete building collapsed. We found out that the reactor container inside didn't explode. We've confirmed that the reactor container was not damaged. The explosion didn't occur inside the reactor container. As such there was no large amount of radiation leakage outside."
Yup.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:57 schreef Kally het volgende:
Ik heb iets gepost kun je dat even geven Benny
quote:[..]
Ja ik hoorde het
Yup... Maar ze zeggen dat het mee zal vallenquote:
Nou op twitter is weet dit te lezen:quote:
http://twitter.com/Colvinius/status/46551819404591104quote:NHK -plant owner TEPCO now admitting that there has been a meltdown at Fukushima No 1. That's the one whose building exploded.
Moerdijk zou ook meevallen en dat deed het ook niet, en dit is nog ontelbaar keer gevaarlijker!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup.
[..]
[..]
Yup... Maar ze zeggen dat het mee zal vallen.
Ik geloof er alleen geen ene fuck van
Nouja, dat las ik dus ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou op twitter is weet dit te lezen:
[..]
http://twitter.com/Colvinius/status/46551819404591104
En dat is niet goed:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kernsmelting
dat vond ik leuk om te doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:07 schreef Lutte het volgende:
Duits.Werkwoorden en hulpwerkwoorden enzo, en je moet overal opschrijven waaróm het zo is, dus waarom sollen en niet müssen enzo. En 'gewoon omdat' mag niet, maar het is gewoon logisch als je naar de zin kijkt, dat zit er zo in want dit doen we als sinds de tweede.
Werkwoordjes invullen is ook leuk!!quote:
Damn 10 km het land in is erg verquote:
Yup. En eigenlijk doet dit me meer dan de tsunami(ik krijg honger van dat woord) van een paar jaar terugquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:12 schreef Kally het volgende:
Er was vanmorgen beeld van 8 huizen die met een modderstroom mee waren gevoerd over andere huizen heen, en daar zaten dan ook nog mensen in, ze waren erg druk bezig om te kijken of ze daar nog mensen uit konden redden, en als je die beelden ziet met de huilenden eromheen, moet ik ook tranen, moet je voorstellen dat je daar zelf staat
Hmm nee ik heb toen wel degelijk ook zitten huilen voor de tv, ik kan dat niet helpen, ik leef me zo in in die mensenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. En eigenlijk doet dit me meer dan de tsunami(ik krijg honger van dat woord) van een paar jaar terug
Hoezo krijg je honger van het woord 'tsunami'?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. En eigenlijk doet dit me meer dan de tsunami(ik krijg honger van dat woord) van een paar jaar terug
Vind ik echt iets voor jou.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:17 schreef Kally het volgende:
Met 9-11 heb ik een half uur versteend voor de tv gezeten, ik zei niks keek alleen maar, toen zag ik een man uit de Tower springen, en toen ging ik los, heb de hele dag lopen huilen
Kklinkt als een vissoort ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoezo krijg je honger van het woord 'tsunami'?
Ja is ook echt iets voor mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vind ik echt iets voor jou.
Met 9-11 was ik zes ofzo, en toch kan ik me dat nog herinneren. Over dat we er op school over praatten enzo...
Het had zomaar gekund hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nog dat er met 9-11 een flappie de deur van het klaslokaal open trok en riep dat de 3de wereldoorlog was begonnen
Ik had toen echt geen enkel benul wat het inhieldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Het had zomaar gekund he
Vergeet niet wie er toen President was daar.
Nee oke dat snap ik. Ik hield mijn hart er wel voor vast, ik vertrouwde die man voor geen meterquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had toen echt geen enkel benul wat het inhield
Gelukkig hebben we nu Obamaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee oke dat snap ik. Ik hield mijn hart er wel voor vast, ik vertrouwde die man voor geen meter
quote:
Holy schmolyquote:12.57pm: Japanese TV is reporting that about 10,000 people are missing in the town of Minamisanrikucho in Miyagi prefecture.
Dat is mooi, Ik ben woensdag wel gewoon vrij (en donderdag) ook. Dinsdag ga ik ondanks mijn verjaardag gewoon werken. Vrijdag ook weer aan de slag..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week heb ik woensdag om 1200 weekend! Hahahahahah
Wat schattig!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:40 schreef Bos81 het volgende:
Broer is langs geweest. Had een leuke foto van neefje als voetbalplaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |