quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:47 schreef mazaru het volgende:
Hoe bedoel je, gesponsord?
[ afbeelding ]
omdat 't kanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:46 schreef Dromelot het volgende:
ja nu weten we wel dat ze wagner zijn toch...lekker blijven zoomen op die dingen
Ik vind niks viezer dan diepvriespizza's. Dus mij bereiken ze er niet mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:46 schreef Dromelot het volgende:
ja nu weten we wel dat ze wagner zijn toch...lekker blijven zoomen op die dingen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:50 schreef Zixon het volgende:
Ach, als ze hiermee het programma weer een dag langer in de lucht kunnen houden, waarom ook niet
Flip heeft de superspannende opdracht gekregen om iedereen van een warme pizza te voorzienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:51 schreef Deezertje het volgende:
Heb ik nog wat op de streams gemist sinds de Daily Update uitzending van gisteravond?Kan het haast niet voorstellen... maar je weet maar nooit! Telefoon nog elke 2 uur gegaan of gaat ie gewoon wanneer de regie zin heeft?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
hey een laura op de bank en een laura in zn hand...
Ik hoop dat ik haar opdracht niet mis, daar ga ik eens lekker voor zitten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:53 schreef Lutte het volgende:
Als ze Laura nou deze opdracht hadden gegeven. Eten maken, voor anderen, de horror!
In portugalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar kan ik melden dat de opdracht van Servio mislukt is?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:54 schreef Flow3r het volgende:
Aafke : "Aaf is niet zo braaf die wil wel een staaf"
Hoeft toch ook niet? Het is Philip's opdracht.quote:
Ze laat het Alex doen in ruil voor wat andere handelingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik haar opdracht niet mis, daar ga ik eens lekker voor zitten.
Ben benieuwd hoe ze dat handelt, want dan is het niet meer door het huis slenteren met haar armen steeds over elkaar.
Philipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Om toch van alles wat te kunnen doen
Hoi muis, Flip flikt het wel hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef Soury het volgende:
Dat wordt helemaal niks met die pizza's zo te zien. Dus de Wagner pizza's worden Dr. Oetlul pizza's
![]()
Maar ze hebben nog een pan aardappelen toch
Nee als je de foto kijkt zit ze bij een groepje, waar ze als gewoonlijk weer geen interactie mee heeft, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Het is Philip's opdracht.
En dat van WAGNER.quote:
Idd, dan heb ik liever aan boterham met kaasquote:
Das iets wat alleen in ontwikkelde landen te koop is ;0quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:58 schreef beequeen het volgende:
Waarom gebruiken ze geen oplaadbare batterijen eik?
Die wijven ook ook altijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:59 schreef Chanel5 het volgende:
Door die extra rommel erop past de pizza niet
[ link | afbeelding ]
Extra rommel van vieze Aafke. Die moest dat er weer zo nodig op hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:59 schreef Chanel5 het volgende:
Door die extra rommel erop past de pizza niet
[ link | afbeelding ]
Dus Portugal is echt een bananenrepubliek?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:59 schreef Reksie1981 het volgende:
Das iets wat alleen in ontwikkelde landen te koop is ;0
Dr. Oetker?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:00 schreef Mokum020 het volgende:
Iemand een idee wat het merk is van de pizzas? Het is mij compleet ontgaan, sorry.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze knijpt er alvast wat saus uit voor op de pizza....
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
Alles beter dan pizza Hawaiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze willen ons de ranzige details besparenquote:
Gewoon, omdat het kanquote:
Huis in de fikquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:03 schreef suzi1 het volgende:
missies als, aafke blijf 3 dagen van je gezicht af
en laura 3 dagen kietelvrij.
dat zou best mooie tv kunnen zijn
Ze zagen ineens een onbekende in het huis, maar het blijkt Mike te zijn.quote:
je mag het zeggen, je zou het bijna gaan missenquote:
Dat is Japans en een aanwijzing naar de Tsunami, snap dat dan!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:04 schreef DJRetard het volgende:
volgens mij gaan ze chinees eten, met die chineze stokjes
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef knagsje het volgende:
aafke heeft de camera volgespoten met die puist?????
Ja, ik zat er heel de dag al op te wachtenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
je mag het zeggen, je zou het bijna gaan missen
nu je het zegtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is Japans en een aanwijzing naar de Tsunami, snap dat dan!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
Omdat het een kut programma is? Ik volg het nauwelijks meer, veel mis je toch niet
jajajajajajajaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Missie voor Laura...
Breng je bi-zijn in ontwikkeling
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
Omdat het een kut programma is? Ik volg het nauwelijks meer, veel mis je toch niet
ik van stervioquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:07 schreef DJRetard het volgende:
Schrik me de pleuris met die stomme Fohn
Inderdaad, amateursquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Streamlock van niks, dat kunnen ze veel beter!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Streamlock van niks, dat kunnen ze veel beter!
ik zeg klagen bij Fons, die streamlock's duren veel tge kort!quote:
Vast een paar uitzendkrachten die nog ingewerkt moeten worden, die snappen het belang van streamlocks nog nietquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zeg klagen bij Fons, die streamlock's duren veel tge kort!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zeg klagen bij Fons, die streamlock's duren veel tge kort!
dat werkt niet een naald met 2 naalden hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:08 schreef Stability het volgende:
waarom geven ze laura geen brei werkje?
teveel beweging krijg je metaalmoeheid. en gaat de lamp kapotquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:08 schreef Stability het volgende:
waarom geven ze laura geen brei werkje?
Voor iemand met een fanatieke anti-Maik avatar kun je op zn minst zijn naam goed leren spellen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze zagen ineens een onbekende in het huis, maar het blijkt Mike te zijn.
jumjum!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:10 schreef bollokus het volgende:
iemand een stukje van pizza alla bollokus....
beter als de wagner dingen daar
[ afbeelding ]
http://www.spixtv.nl/browsers/quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:10 schreef Psychecn het volgende:
Waarom doen deze streams het niet?
http://www.spixtv.nl/
Lekker. Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:10 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
Ai, dat ziet er lekker uit. Thnx.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:10 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
Het is persoonlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:10 schreef Psychecn het volgende:
Waarom doen deze streams het niet?
http://www.spixtv.nl/
merci!quote:
of een droge onderbroekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:13 schreef beequeen het volgende:
Laura naar de KvdW, ze krijgt weer tekst.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:13 schreef beequeen het volgende:
Laura naar de KvdW, ze krijgt weer tekst.
TYquote:
Pizza geitenkaas?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:10 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:14 schreef DJRetard het volgende:
we heeft snel cap kunnen maken? dat ze in de kamer zat?
nope 4 verschillende franse kaasjes,quote:
Mozzarella lijkt me ... Ohh die zijn lekkerquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Missie:
Laura gooi een nieuw onderwerp in het gesprek..
gevolg, laura is 2 uur aan het nadenken
Waarom zit ze toch altijd met haar hand voor haar mond?quote:
was me nog niet opgevallen dat ze een snor heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laura doet mij steeds meer denken aan:
[ afbeelding ]
en ze snurkt altijd irritant als ze lachtquote:
vorige week ookquote:
Lijkt sprekend iddquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[ afbeelding ]
Salvatore Dali zou er niet van onder de indruk zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[ afbeelding ]
die week ervoor ookquote:
Anders krijgen haar tanden het koudquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zit ze toch altijd met haar hand voor haar mond?
toen ze binnen kwam ookquote:
Dit is haar dagelijke pose, saai en oninteressant.quote:
Droom lekker verderquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Nu moet Karim roepen:
MAIK HOU GODVER JE BEK EENS DICHT JONGE GA IN BED LIGGEN HOMO
Omdat ze kan liplezen vertelde ze laatst toen de stem boos was.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
ze is bang dat ze ziet wat ze zegt?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Omdat ze kan liplezen vertelde ze laatst toen de stem boos was.
De gelijkenis zit hem dan ook niet in de snor, maar in de noodzakelijke ondersteuning van het hoofd om te voorkomen dat ook dat volledig instort. Of zou ze bang zijn om haar nek te breken zonder in de steigers te staan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was me nog niet opgevallen dat ze een snor heeft
dat mag niet,omdat werkgeverquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef diedirk het volgende:
Volgens mij ligt Alex wel wat beter in de groep nu, Leuk om te zien. BeN benieuwd of hij nog een keer bij Laura in bed mag.
NIKS DRVAN !!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef diedirk het volgende:
Volgens mij ligt Alex wel wat beter in de groep nu, Leuk om te zien. BeN benieuwd of hij nog een keer bij Laura in bed mag.
Als een pizzabezorger een warme pizza kan bezorgen kan hij ook wel een stel pizza's 5 minuten warm houden hoor..quote:
Erg moeilijk ook!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef Soury het volgende:
Zo te zien zijn de pizza's gelukt Hulde Flip
Zoveel tegelijk welquote:
moet wel lukken alleen hij had ze moeten stapelen inplaats van naast elkaar te leggenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Als een pizzabezorger een warme pizza kan bezorgen kan hij ook wel een stel pizza's 5 minuten warm houden hoor..
LOL, echt iedereen beweegt behalve saaie Laura. Je kunt haar locken zo.quote:
I love you. Flip is even master.quote:
ze is echt irritant ! als ze zit, heeft ze handen onder dr hoofd of is aan het kriebelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:29 schreef willem67 het volgende:
Laura mag er van mij wel uit, voegt niks meer toe aan het programma na het uit komen van het geheim.
Haha notquote:
Omdat het een irritant kudtwijf is, net als Jo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt Laura zo in de gaten gehouden?
+10quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat het een irritant kudtwijf is, net als Jo.
Dat is "anders" volgens vrouwenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef Reksie1981 het volgende:
Las ik nou wat van een chickie die geen brood meer at ivm dieet?
Wat dacht ze dat een pizza is dan..
Nah, ze kwam ook net uit de kamer.. dus ik denk dat ze een missie heeft ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat het een irritant kudtwijf is, net als Jo.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef Reksie1981 het volgende:
Misschien moet ze gaan afwassen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ze kwam ook net uit de kamer.. dus ik denk dat ze een missie heeft ofzo
Ze hebben wel cola light erbij hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef Reksie1981 het volgende:
+500 dacht ik voor flipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Wat doet dat met zijn en/of andermans cashflow?
3600 euro bij joanna erafquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Wat doet dat met zijn en/of andermans cashflow?
Omdat zo'n Portugees haar lekker vindquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:35 schreef danilel het volgende:
volgens mij moet Laura straks iets flikken.
Waarom wordt ze anders zo in de gevolgd in de streams...
en van water kom je ook aan volgens vrouwenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens Jo zitten er geen koolhydraten in toast.
Je ziet d'r ook denken zo van "kut, hoe ga ik dat aanpakken"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:35 schreef danilel het volgende:
volgens mij moet Laura straks iets flikken.
Waarom wordt ze anders zo in de gevolgd in de streams...
Ja niet echt relaxed etenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef Zixon het volgende:
[..]
Je ziet d'r ook denken zo van "kut, hoe ga ik dat aanpakken"
Of misschien zijn ze een arts aan het laten kijken. Het arme schaap is namelijk niet meer in staat haar hoofd omhoog te houden. Je ziet haar namelijk maar in 1 houding: maet haar hoofd leunend op haar arm/hand!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef Zixon het volgende:
[..]
ja en daar word je slank vanquote:
Op tafel springen en de CanCan dansen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef Zixon het volgende:
[..]
In de Kamer van de Waarheid draagt De Stem Laura op om van alle bewoners hun favoriete liefdesliedje te achterhalen. Als het haar lukt, verdient ze 500 euro. Faalt ze, dan kost het haar juist 500 euro. Wat Laura nog niet weet is dat er vanavond een feestje op komst is. Alle titels die Laura weet te achterhalen, worden de hele avond gedraaid. Hopelijk weet ze veel titels te ontfrutselen, zodat het een afwisselende avond wordt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef DJRetard het volgende:
Laura heeft een missie gekregen. Ze weet niet dat ze daarmee direct bepaalt hoeveel muziek er vanavond in het huis is. #sstnl
ik zat net te denken, ze zou zo'n kettingnek moeten hebben uit afrika ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of misschien zijn ze een arts aan het laten kijken. Het arme schaap is namelijk niet meer in staat haar hoofd omhoog te houden. Je ziet haar namelijk maar in 1 houding: maet haar hoofd leunend op haar arm/hand!
Geef dat kind een fakking spalk om d'r nek!
van aspartaan kan je vaatziektes krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja en daar word je slank van
want in cola light zit aspartaan van aspartaan krijg je vaatziektes
en daar word je slank van!
En van kaas en melk krijg je kanker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja en daar word je slank van
want in cola light zit aspartaan van aspartaan krijg je vaatziektes
en daar word je slank van!
klopt, van roken kan je ook kanker krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:40 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
van aspartaan kan je vaatziektes krijgen
En werken in de eftelingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zat net te denken, ze zou zo'n kettingnek moeten hebben uit afrika ofzo
Nou dat zal een swingend feest worden met alleen maar liefdesliedjes...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef mYsca het volgende:
[..]
In de Kamer van de Waarheid draagt De Stem Laura op om van alle bewoners hun favoriete liefdesliedje te achterhalen. Als het haar lukt, verdient ze 500 euro. Faalt ze, dan kost het haar juist 500 euro. Wat Laura nog niet weet is dat er vanavond een feestje op komst is. Alle titels die Laura weet te achterhalen, worden de hele avond gedraaid. Hopelijk weet ze veel titels te ontfrutselen, zodat het een afwisselende avond wordt.
Ja en van door een vrachtwagen aangereden worden zou je eventueel een lichte vorm van dood kunnen krijgen... gaan we nu op alle slakken zout flikkerenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:40 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
van aspartaan kan je vaatziektes krijgen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef DJRetard het volgende:
Love is in the air
12 maart om 19.34
Laura krijgt wederom een liefdevolle missie.
In de Kamer van de Waarheid draagt De Stem Laura op om van alle bewoners hun favoriete liefdesliedje te achterhalen. Als het haar lukt, verdient ze 500 euro. Faalt ze, dan kost het haar juist 500 euro. Wat Laura nog niet weet is dat er vanavond een feestje op komst is. Alle titels die Laura weet te achterhalen, worden de hele avond gedraaid. Hopelijk weet ze veel titels te ontfrutselen, zodat het een afwisselende avond wordt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef DJRetard het volgende:
Love is in the air
12 maart om 19.34
Geen hond die het merkt dus dat heeft niet veel zinquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Goh wat een missie!
Maar voor Laura natuurlijk een uitdaging van heb ik jou daar, ik zie haar er voor aan om gewoon het huis uit te lopen nu
Wat zou haar werkgever er van vinden, het is wel een dilemmaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Goh wat een missie!
Maar voor Laura natuurlijk een uitdaging van heb ik jou daar, ik zie haar er voor aan om gewoon het huis uit te lopen nu
Dus we krijgen vanavond een feestje met 1 liedje de hele avond op repeat? We hebben het hier wel over Laura he!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef DJRetard het volgende:
Love is in the air
12 maart om 19.34
Dat wordt Hakkuh vanavond met Aafke's nummer gok ik zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef DJRetard het volgende:
Love is in the air
12 maart om 19.34
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |