quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:47 schreef mazaru het volgende:
Hoe bedoel je, gesponsord?
[ afbeelding ]
omdat 't kanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:46 schreef Dromelot het volgende:
ja nu weten we wel dat ze wagner zijn toch...lekker blijven zoomen op die dingen
Ik vind niks viezer dan diepvriespizza's. Dus mij bereiken ze er niet mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:46 schreef Dromelot het volgende:
ja nu weten we wel dat ze wagner zijn toch...lekker blijven zoomen op die dingen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:50 schreef Zixon het volgende:
Ach, als ze hiermee het programma weer een dag langer in de lucht kunnen houden, waarom ook niet
Flip heeft de superspannende opdracht gekregen om iedereen van een warme pizza te voorzienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:51 schreef Deezertje het volgende:
Heb ik nog wat op de streams gemist sinds de Daily Update uitzending van gisteravond?Kan het haast niet voorstellen... maar je weet maar nooit! Telefoon nog elke 2 uur gegaan of gaat ie gewoon wanneer de regie zin heeft?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
hey een laura op de bank en een laura in zn hand...
Ik hoop dat ik haar opdracht niet mis, daar ga ik eens lekker voor zitten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:53 schreef Lutte het volgende:
Als ze Laura nou deze opdracht hadden gegeven. Eten maken, voor anderen, de horror!
In portugalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar kan ik melden dat de opdracht van Servio mislukt is?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:54 schreef Flow3r het volgende:
Aafke : "Aaf is niet zo braaf die wil wel een staaf"
Hoeft toch ook niet? Het is Philip's opdracht.quote:
Ze laat het Alex doen in ruil voor wat andere handelingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik haar opdracht niet mis, daar ga ik eens lekker voor zitten.
Ben benieuwd hoe ze dat handelt, want dan is het niet meer door het huis slenteren met haar armen steeds over elkaar.
Philipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Om toch van alles wat te kunnen doen
Hoi muis, Flip flikt het wel hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef Soury het volgende:
Dat wordt helemaal niks met die pizza's zo te zien. Dus de Wagner pizza's worden Dr. Oetlul pizza's
![]()
Maar ze hebben nog een pan aardappelen toch
Nee als je de foto kijkt zit ze bij een groepje, waar ze als gewoonlijk weer geen interactie mee heeft, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Het is Philip's opdracht.
En dat van WAGNER.quote:
Idd, dan heb ik liever aan boterham met kaasquote:
Das iets wat alleen in ontwikkelde landen te koop is ;0quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:58 schreef beequeen het volgende:
Waarom gebruiken ze geen oplaadbare batterijen eik?
Die wijven ook ook altijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:59 schreef Chanel5 het volgende:
Door die extra rommel erop past de pizza niet
[ link | afbeelding ]
Extra rommel van vieze Aafke. Die moest dat er weer zo nodig op hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:59 schreef Chanel5 het volgende:
Door die extra rommel erop past de pizza niet
[ link | afbeelding ]
Dus Portugal is echt een bananenrepubliek?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:59 schreef Reksie1981 het volgende:
Das iets wat alleen in ontwikkelde landen te koop is ;0
Dr. Oetker?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:00 schreef Mokum020 het volgende:
Iemand een idee wat het merk is van de pizzas? Het is mij compleet ontgaan, sorry.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze knijpt er alvast wat saus uit voor op de pizza....
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
Alles beter dan pizza Hawaiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze willen ons de ranzige details besparenquote:
Gewoon, omdat het kanquote:
Huis in de fikquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:03 schreef suzi1 het volgende:
missies als, aafke blijf 3 dagen van je gezicht af
en laura 3 dagen kietelvrij.
dat zou best mooie tv kunnen zijn
Ze zagen ineens een onbekende in het huis, maar het blijkt Mike te zijn.quote:
je mag het zeggen, je zou het bijna gaan missenquote:
Dat is Japans en een aanwijzing naar de Tsunami, snap dat dan!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:04 schreef DJRetard het volgende:
volgens mij gaan ze chinees eten, met die chineze stokjes
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef knagsje het volgende:
aafke heeft de camera volgespoten met die puist?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |