abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94064448
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef Michielos het volgende:

[..]

In mijn geval zag ik het live gebeuren. Dus hou maar op met je zwakke smoesjes en "katten zijn brave borsten die niets en niemand kwaad doen". Het leven is geen Walt Disney film waar poesjes lief en schattig met visjes kunnen praten e.d.
Ja, en waarom hou je uberhaupt vissen in je tuin, in een omgeving waar ze geen enkele weerstand tegen aanvallers kunnen bieden? Daarnaast mensen die KOI karpers houden :') :') :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 13 maart 2011 @ 20:48:58 #52
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94064453
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dus als ze het wel doen dan mag ik ze vangen en in Belgie dumpen (weten ze wel raad met kinderen *; *; *; )
We spreken hier over structureel en bewust in je achtertuin komen met als doel te roven , te vernielen en te doden. ALs jij een kind kent die dat doet, geef ik jou 10.000 euro van mijn eigen geld.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zondag 13 maart 2011 @ 20:49:16 #53
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94064477
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

zou je dat aanraden? Waarom wel/niet? En is het effectief?
Is effectief PM me even ofzo:P
pi_94064490
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dus als ze het wel doen dan mag ik ze vangen en in Belgie dumpen (weten ze wel raad met kinderen *; *; *; )
Je vergelijkingen slaan nergens op. Als het gebeurd mag je hun waarschuwen en diens ouders ook, net zoals dat ook gebeurd bij de eigenaar van de kat. Blijft het gebeuren dan dump jij ze maar een eind weg in Belgie ja maar ik verzeker je dat ALS het al 1x gebeurd die kinderen nooit meer terug komen in je tuin. Als je ze al 1x wegjaagd zal het daar bij blijven.
  zondag 13 maart 2011 @ 20:50:14 #55
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94064547
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja, en waarom hou je uberhaupt vissen in je tuin, in een omgeving waar ze geen enkele weerstand tegen aanvallers kunnen bieden? Daarnaast mensen die KOI karpers houden :') :') :') :') :')
Is dit je argument? Maar de persoon afzeiken die dolgraag iets aan zijn tuin doet? Zoals ik dus al eerder zei. De kat dump ik 50 km verderop ergens. Mag ie daar de krolse kater gaan uithangen. Als het baasje (die het eerst niets scheen te boeien) opeens praatjes heeft, klap ik hem het ziekenhuis in. Dan zijn we uitgepraat toch?>
pi_94064556
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waarom zou iemand dan uberhaubt katten houden als ik deze 500km verder kan dumpen. Wie ben jij uberhaubt om te beslissen wat iemand op zijn EIGEN grondgebied doet? Zie hier een typische katteneigenaar: iedereen moet zich aanpassen aan de kat! Zo niet dan vinden ze het dom of raar. De katteneigenaar en zijn kleine wereldje...
pi_94064586
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Je vergelijkingen slaan nergens op. Als het gebeurd mag je hun waarschuwen en diens ouders ook, net zoals dat ook gebeurd bij de eigenaar van de kat. Blijft het gebeuren dan dump jij ze maar een eind weg in Belgie ja maar ik verzeker je dat ALS het al 1x gebeurd die kinderen nooit meer terug komen in je tuin. Als je ze al 1x wegjaagd zal het daar bij blijven.
De kat is gewoon een natuurlijke inwoner van europa, kortom wie heeft nou het recht om vrij door de natuur te lopen?
pi_94064647
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

De kat is gewoon een natuurlijke inwoner van europa, kortom wie heeft nou het recht om vrij door de natuur te lopen?
Precies en ik zet hem dus 500 km verder uit. In de natuur. Je probleem? Lekker in de natuur toch? Precies zoals je het wilt ;)
  zondag 13 maart 2011 @ 20:51:40 #59
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94064665
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dus mag de kat dat in schwarswald ergens gaan doen. Daar waar ik hem zal dumpen. Geen probleem dus :)
pi_94064696
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Waarom zou iemand dan uberhaubt katten houden als ik deze 500km verder kan dumpen. Wie ben jij uberhaubt om te beslissen wat iemand op zijn EIGEN grondgebied doet? Zie hier een typische katteneigenaar: iedereen moet zich aanpassen aan de kat! Zo niet dan vinden ze het dom of raar. De katteneigenaar en zijn kleine wereldje...
Nee de Tokkie die Koi karpers houd, ja ja ik ken dit type maar al te goed, John de Wolf shirt, gouden kijkshop ketting, aso wijf in panterkleding, jaja.
pi_94064763
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dus mag de kat dat in schwarswald ergens gaan doen. Daar waar ik hem zal dumpen. Geen probleem dus :)
Dan kan ik jou karpers ook wel in Japan dumpen, daar horen ze toch thuis? Daarnaast nogmaals ik hou me katten gewoon binnen.
pi_94064895
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo een arrogante kut eigenaar die zou zeggen: DAT ZOU MIJN POEKIE NOOIT DOEN!!!
Echte vrienden zie je niet... die staan achter je!
pi_94064899
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan kan ik jou karpers ook wel in Japan dumpen, daar horen ze toch thuis? Daarnaast nogmaals ik hou me katten gewoon binnen.
Nee want die blijven op ZIJN grondgebied, richten geen vernielingen aan, vermoorden jouw huisdieren niet en hoef je niet te waarschuwen. Welk gedeelte snap je niet? Houd je beesten gewoon thuis dan is er niks aan de hand. Of werk gezamenlijk mee aan een oplossing. Zo niet dan is het jammer maar helaas maar mag je je dieren in oostenrijk terug gaan zoeken :)
  zondag 13 maart 2011 @ 20:54:48 #64
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94064930
quote:

[..]

Ik zie je graag aan de deur om dat te proberen , vriend ;)
En zoals eerder gezegd. als je kat niks molt, geen vlieg kwaad doet en jij gewoon voor rede vatbaar bent, is er echt NIKS aan de hand. Gewoon kwestie van sociaal met buren meedenken en buurt vriendelijk houden.
pi_94064984
Raptorix wordt geterroriseerd door Kois die zijn tuin onder komen schijten :')
Ga weg
  zondag 13 maart 2011 @ 20:55:56 #66
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94065006
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef Nikmans het volgende:
Ja , gelooft ie het zelf 8)7 8)7
pi_94065012
quote:

[..]

Ja hoor... die liggen bij mij in mijn vijver... Als ik jou in mijn tuin zou zien dan klaag ik je aan voor huisvredebreuk gast?!?!
pi_94065017
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef Nikmans het volgende:
Hij snapt er dan ook werkelijk geen ene ruk van :D
pi_94065307
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee de Tokkie die Koi karpers houd, ja ja ik ken dit type maar al te goed, John de Wolf shirt, gouden kijkshop ketting, aso wijf in panterkleding, jaja.
Hij leeft inderdaad in zijn eigen kortzichtige wereldje... Ik wou er eigenlijk niets over zeggen...
pi_94065343
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Nee, want de reigers blijven natuurlijk weg.
pi_94065428
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

[..]

Ik zou zeggen open een topic over reigers
Ga weg
pi_94065444
Ja wij hebben lijnen over onze vijver liggen zodat de vijver er niet bij kan... Ik heb gemeld dat ik die kat met die vissen in zijn bek heb zien lopen
pi_94065489
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

[..]

Ik heb in mijn tuin in 10 jaar 1x een reiger gezien. Voor de rest was het die kut kat van de buren. Deze heb ik dan ook in Duitsland gedumpt en heb er nu geen last meer van. De buurman heeft er nooit iets over gezegd of gevraagd dus die mist hem vast niet en die kat die jaagt nu muisjes en visjes in een ander land. Heerlijk die vredelievende oplossingen toch?. :)
  zondag 13 maart 2011 @ 21:03:21 #74
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94065606
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Nikmans het volgende:

[..]

INderdaad, dit gaat over katten, niet over reigers.
pi_94065648
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Nikmans het volgende:

[..]

En dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')