quote:Wouter: hallo donald heb je piemel
Donald: nee gr
quote:
quote:Met verbazing las ik de nieuwe serie "VAN DINOSAURUS TOT DONALD DUCK". Hier vertelt u dat de aarde uit de zon ontstond en verder gaat het over een fabeltje over ééncellige wezens, waar wij uit gegroeid zouden zijn. Daar ben ik het niet mee eens. Volgens mij heeft God de wereld geschapen. U moet daar de Bijbel maar eens op nalezen!
Marjan Dekker- Amsterdam
Ik heb een heleboel brieven gekregen over dit onderwerp, Marjan. De meeste lezers waren er gelukkig erg mee in hun schik, omdat ze het interessant vinden en er voor school wat aan hebben, maar er waren ook een heleboel negatieve reacties. Wel, dat kan ik me best voorstellen, maar geloof me, het ligt zeker niet in mijn bedoeling jou (of wie dan ook) voor te schrijven wat je moet geloven. Via je school, bibliotheekboeken of televisieprogramma's heb je vast wel eens gehoord dat er een evolutietheorie bestaat. Deze theorie zul je in je verdere leven nog vaak tegenkomen. Niemand zal je ooit dwingen deze te aanvaarden, hoor. Alleen is het onverstandig je ogen te sluiten voor ideeën en theorieën die in de samenleving van vandaag aan de orde zijn. Denk en praat er maar eens over met je familie. Het zal jullie vast niet moeilijk vallen, daar je vast al een eind op weg bent in de overtuiging die jullie gezin gekozen heeft.
Hoe oud is hij?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:06 schreef bijdehand het volgende:
Laatst trouwens nog een brief gelezen die iemand uit m'n klas had gestuurdOver een casus op school ofzo. Wist niet of ik moest huilen of lachen
Wij allemaal?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:53 schreef HerbertThePervert het volgende:
Wie zendt er een leuke brief in naar de DD jongens?
Zij. Rond de 21 denk ikquote:
Inderdaad, echte bazen beginnen met 'Vrolijke kwaakeend'quote:Op zondag 13 maart 2011 15:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zij. Rond de 21 denk ikEn dan ook beginnen met 'donzige duck'
Die brief heb ik ook gelezenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil die brief vinden zodat m'n klasgenoten 'm ook kunnen lezenquote:
Heet ze Annelieke?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil die brief vinden zodat m'n klasgenoten 'm ook kunnen lezenMaar ik weet niet meer in welke Donald Duck die staat
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil die brief vinden zodat m'n klasgenoten 'm ook kunnen lezenMaar ik weet niet meer in welke Donald Duck die staat
Die fotoquote:Lieve donzige oom Donald. Op 28 september wordt onze vader Arno een echte Abraham.
Hij wordt dan vijftig jaar! Aangezien hij al langer dan wij ons kunnen heugen een trouwe lezer van uw blad is, willen wij hem graag verrassen! Daarom willen wij u vragen of u nog een klein plaatsje heeft in de brievenbus of op uw site om hem te feliciteren!
Groetjes,
Eva en Lot Reekers
Ja dat is haarquote:
Hoe heb je dat zo snel opgezocht eigenlijk? Al mijn donald ducks liggen door elkaar enzoquote:
De nieuwste komen gewoon bovenop de stapel, dus ik heb er 25 gechecked ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat is haar![]()
![]()
![]()
[..]
Hoe heb je dat zo snel opgezocht eigenlijk? Al mijn donald ducks liggen door elkaar enzo
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef luckass het volgende:
[..]
De nieuwste komen gewoon bovenop de stapel, dus ik heb er 25 gechecked ofzo.
dat zijn ook de enige die ik leesquote:Op zondag 13 maart 2011 16:20 schreef Lysdexie het volgende:
Jammer dat verhalen als Dombo en Pumba en Junglebook het weekblad minder leeswaardig maken.
Gewoon verhalen van Donald, Kwik Kwek en Kwak, Dagobert, Willie Wortel, en alle Duck figuren.
Sowieso enkel Donald Duck verhalen en dan niet dat ze op reis gaan maar gewoon in Duckstad. Ruzies met Bolderbast , Guus Geluk en die gierige Dagobert zijn t coolste. Ik lees enkel eerste en laatste strip, rest kan me gestolen worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:20 schreef Lysdexie het volgende:
Jammer dat verhalen als Dombo en Pumba en Junglebook het weekblad minder leeswaardig maken.
Gewoon verhalen van Donald, Kwik Kwek en Kwak, Dagobert, Willie Wortel, en alle Duck figuren.
Broer konijn kan nog wel, maar de rest is tenenkrommend slechtquote:Op zondag 13 maart 2011 16:20 schreef Lysdexie het volgende:
Nee die zijn ook flauw. Enkel ruzies met Bolderbast e.d. zijn coolquote:Op zondag 13 maart 2011 16:25 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
ik heb bij al die brieven het gevoel dat OF de donald duck redactie ze aanpast OF dat de ouders van de kinderen ze schrijven...
en idd, alleen donald duck verhalen zijn baas. daarom moet je ook een abbo op de donald duck extra nemen
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sowieso enkel Donald Duck verhalen en dan niet dat ze op reis gaan maar gewoon in Duckstad. Ruzies met Bolderbast , Guus Geluk en die gierige Dagobert zijn t coolste. Ik lees enkel eerste en laatste strip, rest kan me gestolen worden.
Pim pam pet, ik lig graag in mijn ledikant
Vooral dat verhaal van die Dalmatiërs laatstquote:Op zondag 13 maart 2011 16:25 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Broer konijn kan nog wel, maar de rest is tenenkrommend slecht
Die dichtwedstrijd, koningquote:Op zondag 13 maart 2011 16:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sowieso enkel Donald Duck verhalen en dan niet dat ze op reis gaan maar gewoon in Duckstad. Ruzies met Bolderbast , Guus Geluk en die gierige Dagobert zijn t coolste. Ik lees enkel eerste en laatste strip, rest kan me gestolen worden.
Pim pam pet, ik lig graag in mijn ledikant
pff, wat ben jij nou voor een donald duck lezer manquote:Op zondag 13 maart 2011 16:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee die zijn ook flauw. Enkel ruzies met Bolderbast e.d. zijn cool
Broer konijn, Rakker en Tokkie Tor (tokkie) zijn the worst though
Die Mickey Mouse-stripsquote:Op zondag 13 maart 2011 16:30 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
pff, wat ben jij nou voor een donald duck lezer man
broer konijn rakker en tokkie tor![]()
ariel, jungle boek, elk ander kankergezwel van disney waar een strip van wordt gemaakt... die zijn kloteen die nemen tegenwoordig ook nog eens het halve blad in beslag
De eerste en de laatste strips zijn de enige strips die t waard zijn om te lezen. Situatieschets:quote:Op zondag 13 maart 2011 16:30 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
pff, wat ben jij nou voor een donald duck lezer man
broer konijn rakker en tokkie tor![]()
ariel, jungle boek, elk ander kankergezwel van disney waar een strip van wordt gemaakt... die zijn kloteen die nemen tegenwoordig ook nog eens het halve blad in beslag
En pluto heeft altijd op het tweede plaatje al door wie het gedaan heeft, terwijl mickey daar een heel verhaal voor nodig heeft. En dan noemen ze hem een 'briljante detective'quote:Op zondag 13 maart 2011 16:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die Mickey Mouse-stripsZe zijn zo voorspelbaar, en die slechteriken zien er altijd hetzelfde uit
het klopt welquote:Op zondag 13 maart 2011 16:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
De eerste en de laatste strips zijn de enige strips die t waard zijn om te lezen. Situatieschets:
DD ergens 10 ajar geleden:
Donald: Zeg Bolderbast, wat doen die blaadjes uit JOUW boom in mijn tuin?
Bolderbast: Je moet de natuur zijn beloop laten, Duck! Ik dacht dat een OERMENS zoals jij dat wel begreep!
En van daar uit een burenruzie.
vergelijk dat met de random Tokkie Tor strip. Rot toch op
quote:
....quote:Vanavond wéér een talentenshow op de buis (SBS Kwek). Zolang ik me kan herinneren is het al snaterdagavond.
Haterquote:
quote:@GoofyNL Wist je trouwens dat lollystokjes heel geschikt zijn als heipalen?
quote:@WolfjeNL Als je nog een kruimel taart overhoudt, ik hou me aanbevolen! En van harte, natuurlijk!
quote:Ik heb voor vanavond een erwt en een zalmsnipper gekocht bij de C-Duizendpoot. Dat wordt smullen, maar wat een gesjouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |