Ik wandel al 2 maanden niet meer tussendoorquote:Op woensdag 6 april 2011 15:10 schreef exile79 het volgende:
doen jullie al die afstanden die gemeld worden in één stuk non-stop hardlopen? Of nog regelmatig wandelen tussendoor.
Niks mis meequote:Op woensdag 6 april 2011 18:12 schreef exile79 het volgende:
Ik ben een uber-beginner, dus ik heb niet zoveel keus haha.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Niks mis mee. We zijn bijna allemaal begonnen met wandelen tussendoor
.
Ik loop altijd 's ochtends en dan zorg ik dat ik een paar slokken water en een banaan op heb. Wil prima.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooo dat ging niet zo lekker vandaag.
Even een aantal dingen op een rijtje:
- Niet drinken voordat je gaat rennen , volle blaas tijdens het lopen is ******
- Rennen met steek is demotiverend , eet niks van te voren
Desondanks alles achter elkaar gedaan. Toch week 3 bijna klaar. En volgende week al 21 minuten lopen. aaaight
Ja, dat is ook m'n eerste doel, rondje van 3.8 zonder wandelen, maar dat is nog zo ver weg dat ik het me niet eens voor kan stellen haha. En nu ook nog eerst maar een van die zere knieen af zien te komen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar het is wel fijn om van het wandelen af te zijn.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook m'n eerste doel, rondje van 3.8 zonder wandelen, maar dat is nog zo ver weg dat ik het me niet eens voor kan stellen haha. En nu ook nog eerst maar een van die zere knieen af zien te komen.
Maar alles heeft tijd nodig, heb 31 jaar niet gesport, dus dat gaat niet zo hard. Scheelt wel dat ik geen overgewicht heb en een half jaar geleden gestopt ben met roken.
Ik eet rond 1800 uur en ga pas rennen als het donker is, dus dat is dan laat genoeg haha.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij moet ik een uur van tevoren echt helemaal niks meer eten, wil ik geen steek krijgen, dus dat doe ik dan ook niet. Als ik 's ochtends loop (zoals momenteel) eet ik een bakje havermout of yoghurt en dan ga ik 5 kwartier later lopen.
Ik eet licht , wacht een half uur. En dan rekken en warming up en dan etc etcquote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij moet ik een uur van tevoren echt helemaal niks meer eten, wil ik geen steek krijgen, dus dat doe ik dan ook niet. Als ik 's ochtends loop (zoals momenteel) eet ik een bakje havermout of yoghurt en dan ga ik 5 kwartier later lopen.
Ik heb ergens een standaard armband gekocht voor een tientje, past mn desire precies inquote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef LasTeR het volgende:
Weet iemand een goede/goedkope armband voor een htc desire? Heb voor nu een van dealextreme bestelt voor 3 euromaar deze zal waarschijnlijk snel kapot zijn.
Weet je ook nog waar 'ergens'? Ik zoek er eigenlijk ook nog 1quote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ergens een standaard armband gekocht voor een tientje, past mn desire precies in
Ja, dat was in De Hardloopwinkel in Den Haag. Er zijn namelijk meerdere maten, en ik moest ff zeker weten dat mn foon erin past. Maar die dingen verkopen ze volgens mij bij iedere hardloopzaak, en misschien ook nog wel in normale sportwinkelsquote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Weet je ook nog waar 'ergens'? Ik zoek er eigenlijk ook nog 1
Je moet zodra je het download beginnen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:42 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben evy aan het downloadenbinnenkort beginnen
Ik heb een soortgelijke sportarmband van Buy in Coins en het is echt prima, stevig materiaal, hoor, gewoon vergelijkbaar met wat je hier in de winkel koopt. Alleen is 'ie hier duurder, omdat er nog allerlei kosten bij komen (exporteur, importeur, winkel etc), terwijl je zo'n ding bij BIC of Deal Extreme rechtstreeks uit China haalt.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef LasTeR het volgende:
Weet iemand een goede/goedkope armband voor een htc desire? Heb voor nu een van dealextreme bestelt voor 3 euromaar deze zal waarschijnlijk snel kapot zijn.
ze hapert nog een beetjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je moet zodra je het download beginnen.
of LSD?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:46 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Interval training heet dat hehehe
Zo, we zijn er weerquote:Just completed a 11.53 km run with RunKeeper Duration 1:16:26 | Calories Burned 1197Average Pace 6:38 / km | Average Speed 9.05 km/h | Elevation Climb 87 m..
Dat bericht slaat helemaal nergens op. Kan me goed voorstellen dat het irritant is als een hondje je voor de voeten loopt, maar als je het hondje doodtrapt zeg je toch niet: "Had je hem maar moeten aanlijnen!" ?!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk een man van in de 50?
http://www.telegraaf.nl/b(...)rimmer__.html?p=36,2
en daar moet je om lachen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk een man van in de 50?
http://www.telegraaf.nl/b(...)rimmer__.html?p=36,2
Nee, ik moet lachen om het toeval dat jij nu ook net een aanvaring hebt gehad met een hondjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en daar moet je om lachen?
ik vind het hartstikke zielig dit verhaal, arm hondje
maar dat bevestigt wel wat ik net zei: lijn je hond aan als je op straat bent ermee!
Ik heb het bijna elke dag als ik ga sporten (doe niet alleen hardlopen). hardlopen doe ik alleen op de zaterdag, maar wil daar eigenlijk deze week verandering in gaan aanbrengen door het 2x per week te gaan doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:04 schreef Casp505 het volgende:
Dit gevoel heb ik ook iedere dag. Niet normaal hoe verslavend het is. Gekke endorfinen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |