Ik snap er ook niks meer van. Volgens een mod zou er in LIF ook een topic moeten staan omdat hardlopen ook met bv kleding/afvallen te maken heeftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Turalyon het volgende:
Snapte dit nooit echt hoor.. maar wat is het verschil tussen dit topic en die in LIF staat? Ze zijn allebei voor beginners?
Moderators hebben er al over geruzied. De ene vindt het geen sport, maar een lifestyle (puur voor afvallen enzo). De ander vindt het terecht wél een sport.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Turalyon het volgende:
Snapte dit nooit echt hoor.. maar wat is het verschil tussen dit topic en die in LIF staat? Ze zijn allebei voor beginners?
In lif zie je andere gebruikers, die beginnen eerst op hun sneakers e.d. Er is daar ook een andere beleving. Wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks meer van. Volgens een mod zou er in LIF ook een topic moeten staan omdat hardlopen ook met bv kleding/afvallen te maken heeft. Kansloos, imo.
Die heb je ook gewoon hier, en bij elke sport.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In lif zie je andere gebruikers, die beginnen eerst op hun sneakers e.d. Er is daar ook een andere beleving. Wat maakt het uit.
Ah oke, thanks, ik zie ook dat sommige users in beide threads posten. Daarom vond ik het nogal vreemd. Misschien trouwens een idee, als dat kan hoor, om dezelfde thread in 2 fora tegelijk open laten staan? In zowel lif als spt,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks meer van. Volgens een mod zou er in LIF ook een topic moeten staan omdat hardlopen ook met bv kleding/afvallen te maken heeft. Kansloos, imo.
Beetje overmoedig en het rondje van te voren iets te groot ingeschat.quote:
Was er een reden waardoor het nu niet lukte. Vermoeid of iets dergelijks?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beetje overmoedig en het rondje van te voren iets te groot ingeschat.
M'n knieen begonnen ook weer wat te zeuren, uiteindelijk 11.48 gelopen in 1:14:05, 9,30km/h gemiddeld. Had toch wel gehoopt op 10km/h gemiddeld.. Maar goed, hopelijk lukt dat volgende week dan wel
Redelijk bizarre manier van redeneren, dan kan ieder amateur sporttopic uiteindelijk wel naar Lifestyle. Denk bijvoorbeeld aan het bodybuilders-topic, fitness-topic, wielren-topic, etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet enorm goed geslapen de nacht ervoor, sinds 6 uur wakker en behoorlijk druk gehad de hele dag. Ook ben ik net weer serieus begonnen met krachttraining dus ben ook weer wat zwaarder aan het worden, zit nu op 93,2kg. Ben benieuwd hoe het lopen gaat als ik straks weer tegen de 110kg aan zitquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Was er een reden waardoor het nu niet lukte. Vermoeid of iets dergelijks?
Lijkt me ook logisch, hardlopen met een lange broek als het dadelijk in de zomer 25+ graden is echt killing en moet je echt niet willenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:00 schreef GotC het volgende:
Toch een kort broekje gekochtEn ben er erg tevreden mee, zit lekker en staat ok
Liep vorig jaar in een 3 kwart broek toen de mussen van t dak vielenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch, hardlopen met een lange broek als het dadelijk in de zomer 25+ graden is echt killing en moet je echt niet willen
Je hebt van Nike het Nike+ gebeuren. Dat is een sensor die je op je schoen kunt plaatsen (of volgens Nike in je Nike+ schoen moet stoppen). Deze sensor communiceert met een iPod Nano of een iPod Touch / iPhone 3GS / iPhone 4 of een Nike+ armband.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Schild het volgende:
Zo.. les 15 van Evy 1 zit er weer op. Ben nu precies halverwege met het 10 weeks programma.![]()
Nu lijkt het mij ook wel leuk om mijn afstanden/snelheid/tijd bij te houden, en in de OP zie ik wel z'n telefoon apps staan.. maar ik heb geen telefoon met gps dus dan valt het eigenlijk al af.
Zijn er nog andere mogelijkheden om zoiets bij te houden? Had ooit iets gelezen van z'n Nike sensor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |