abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94768380
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef jamesstewart het volgende:

Iedereen moet het recht hebben om voor vrijheid te streden, behalve als ze daar geen recht op hebben (Palestijnen).
is dit sarcasme?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_94768753
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef Weissman het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kuri keri
...
pi_94774947
Koerden worden altijd geintimideerd door Turken, waarom weet ik niet.

Tijd om eens onafhankelijk te worden.
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
pi_94775382
Edit: Verkeerd topic. :').

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2011 20:02:10 ]
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:13:31 #181
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94799092
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:53 schreef Allessio het volgende:
Koerden worden altijd geintimideerd door Turken, waarom weet ik niet.

Tijd om eens onafhankelijk te worden.
Dat komt eraan hoor. Kijk maar naar hoe de KRG eruit ziet. Is als een provincie met 5 miljoen inwoners economisch en militair veel krachtiger en beter georganiseerd dan de rest van Irak, de overige 30 miljoen. De KRG heeft al alles wat een echte staat ook heeft, behalve de lijntjes op de wereldkaart die de KRG aangeven als een onafhankelijk Koerdistan, en die komen er hoor. :)
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94800006
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Die linker is de Koerd, Dr. Barham Saleh. Hij is zo corrupt als wat, er wordt nu gezegd dat hij meer dan 2 miljard heeft gestolen v/d KRG budget (en dat is erg veel als je kijkt naar de KRG, want er leven maar 5.000.000 mensen dus veel budget krijgen ze niet).

Maar wel logisch dat ze goede contacten willen houden met Iran, je wilt niet dat die mensen oorlog met je hebben en atoomwapens gaan gebruiken, want Iran - KRG licht tegen elkaar aan.
Is gewoon politiek. :)

..En ja, Iran steunde de Peshmerga's tegen Saddam vroeger, maar omgekeerd natuurlijk hetzelfde. Het Iraanse leger zou Irak niet ingekomen zijn zonder steun v/d Peshmerga's, hoeveel straaljagers en tanks ze ook ingezet zouden hebben. Guerilla tactiek, moraal, wilskracht en kennis van natuur en bevolking -- dat zijn o.a. dingen waardoor de PKK na 28 jaar nog steeds niet is verslagen door de straaljagers, tanks en raketten van Turkije. :)

(Wij zijn overigens niet pro PKK, maar ook niet anti. Iedereen moet het recht hebben om voor vrijheid te streden, behalve als ze daar geen recht op hebben (Palestijnen).
Ik vind jou maar ene rare koerd. Ik heb nog nooit in Arbil gemerkt dat arabieren anders behandeld werden. En je opmerking over Palestijnen is ook maar vreemd
pi_94801184
Yisrael _O_
pi_94802121
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Ik vind jou maar ene rare koerd. Ik heb nog nooit in Arbil gemerkt dat arabieren anders behandeld werden. En je opmerking over Palestijnen is ook maar vreemd
die palestijnen opmerking had ik een vraag over maar krijg geen reactie

dat de koerden bezig zijn de arabieren en turkmenen weg te pesten is algemeen bekend en het is ook gewoon beleid van de overheid om ze daarweg te hebben, niks geks aangezien ze al tijden bezig zijn met nation building
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:20:30 #185
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94805754
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

die palestijnen opmerking had ik een vraag over maar krijg geen reactie

dat de koerden bezig zijn de arabieren en turkmenen weg te pesten is algemeen bekend en het is ook gewoon beleid van de overheid om ze daarweg te hebben, niks geks aangezien ze al tijden bezig zijn met nation building
Wat houd dat ''Nation building'' in en we hebben het recht om onze vijanden uit onze gebieden te verjagen, hebben zij met ons ook gedaan, maar dan uit onze eigen gebieden, wat 100x zo erg is.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:49:22 #186
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_94811693
Hawleri hier :)

Al die discussies over landen :') Hoeveel weten jullie überhaupt van de geschiedenis van het Midden-Oosten? Hoelang bestaan de landen daar? Het is vroeger met opzet in landen verdeeld zodat er heel lang onderling ruzie was tussen landen, discussies die jullie nog voeren.

jamesttewart = :r x oneindig kwadraat

Je denkt dat je veel weet van Koerden / Midden-Oosten weet, maar je bezit ongelofelijk weinig kennis.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:56:44 #187
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94811966
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef Che_ het volgende:
Hawleri hier :)

Al die discussies over landen :') Hoeveel weten jullie überhaupt van de geschiedenis van het Midden-Oosten? Hoelang bestaan de landen daar? Het is vroeger met opzet in landen verdeeld zodat er heel lang onderling ruzie was tussen landen, discussies die jullie nog voeren.

jamesttewart = :r x oneindig kwadraat

Je denkt dat je veel weet van Koerden / Midden-Oosten weet, maar je bezit ongelofelijk weinig kennis.
Ik ben een Koerd, idioot. Ik kom uit Sulaymaniyah. Ik weet zeker dat mijn vader alleen al meer heeft gedaan tegen het regime van Saddam Hussein en voor het Koerdische volk, dan heel jouw stink familie in Hawler. Ga je kont wassen en je mond spoelen voordat je nog een keer zulke uitspraken doet.
pi_94812135
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Ik ben een Koerd, idioot. Ik kom uit Sulaymaniyah. Ik weet zeker dat mijn vader alleen al meer heeft gedaan tegen het regime van Saddam Hussein en voor het Koerdische volk, dan heel jouw stink familie in Hawler. Ga je kont wassen en je mond spoelen voordat je nog een keer zulke uitspraken doet.
Koerden zijn niet gereed voor een eigen land als ze elkaar niet eens kunnen uitstaan.

Hoe oud ben je eigenlijk jamesstewart? Je klinkt namelijk nog als een puber. Ik gok je hooguit 17.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:09:06 #189
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94812488
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Koerden zijn niet gereed voor een eigen land als ze elkaar niet eens kunnen uitstaan.

Hoe oud ben je eigenlijk jamesstewart? Je klinkt namelijk nog als een puber. Ik gok je hooguit 17.
Niet snel conclusies trekken, tuurlijk zijn we het niet altijd met elkaar eens. Heeft er niets mee te maken dat we elkaar niet kunnen uitstaan. Komt overal wel voor, jij suggereert nu dus dat de inwoners van alle landen die nu bestaan, elkaar allemaal leuk, lief en aardig vinden? O, vandaar dat er in Mexico jaarlijks tienduizenden doden vallen door ALLEEN DRUGS geweld. En dat ze in Libië nu elkaar aan het afslachten zijn en dat China een ''volwaardige staat'' is waarin alle inwoners van het land door de regering even gerespecteerd worden. :')

Beetje dom uitspraak van je vind je zelf niet?
pi_94812578
Ik ga in discussie met je als je mijn vraag beantwoordt.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:12:22 #191
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94812616
quote:
13s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef zarGon het volgende:
Ben ik blij dat ik nooit met jou hoef te discussiëren, want het gaat jou geen flikker aan hoe oud ik ben. :) Take that.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:13:28 #192
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_94812669
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Wow, je bent te infantiel om normaal te kunnen communiceren. Types als jou hebben grootspraak hier in Europa, maar wanneer je daar zelf bent is het hoofd omlaag.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:17:16 #193
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94812833
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wow, je bent te infantiel om normaal te kunnen communiceren. Types als jou hebben grootspraak hier in Europa, maar wanneer je daar zelf bent is het hoofd omlaag.
Hahaha, nee sorry. Mijn vader is niet iemand die daar ongewapend rondloopt en geen erkenning heeft voor wat hij in het verleden heeft gedaan. Zijn beloningen van de KRG zijn daar de harde bewijzen voor, kun je waarschijnlijk niet zeggen van jouw vader of iemand uit jouw familie? Dat jij je hoofd buigt en de tenen kust van Barzani is jouw probleem, ik buig voor niemand. :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:20:35 #194
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_94812965
Jouw vader is waarschijnlijk degene die samen met alle Masuls zo corrupt als de pest is en ten koste van het hardwerkende volk daar rijk is geworden en al het geld jat. De huidige regering in Noord-Irak is corrupter dan Egypte, Libië en Tunesië bij elkaar.

Ga solliciteren bij listi Goran, daar zoeken maar al te graag clowns zoals jou.

Als het zo goed ontwikkeld is daar, waarom heeft niet iedereen dan 24/7 elektriciteit? Wel grote winkelcentra bouwen en de ene na de andere mall :') :') :') :') New city Mall :') New guu ba nau dawet mall

corrupte honden
pi_94813070
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Ben ik blij dat ik nooit met jou hoef te discussiëren, want het gaat jou geen flikker aan hoe oud ik ben. :) Take that.
Je bent te voorspelbaar.

Maar goed, Google biedt uitkomst:
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef jamesstewart het volgende:
Ik ben nu 17, bijna 18
Hmpsh.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2011 16:29:22 (Voospelbaar -> voorspelbaar.) ]
pi_94813125
quote:
13s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef zarGon het volgende:
Ik heb hier onbewust 13.gif als PI gekozen, merk ik. :').
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:27:36 #197
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_94813274
17 en nu al denken dat ie alles weet. Waarschijnlijk vertelt je vader elke dag fabeltjes tijdens het avondeten of niet?
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:29:36 #198
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94813361
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Che_ het volgende:
Jouw vader is waarschijnlijk degene die samen met alle Masuls zo corrupt als de pest is en ten koste van het hardwerkende volk daar rijk is geworden en al het geld jat. De huidige regering in Noord-Irak is corrupter dan Egypte, Libië en Tunesië bij elkaar.

Als het zo goed ontwikkeld is daar, waarom heeft niet iedereen dan 24/7 elektriciteit? Wel grote winkelcentra bouwen en de ene na de andere mall :') :') :') :') New city Mall :') New guu ba nau dawet mall

corrupte honden
Een land wat tientallen jaren geteisterd is door oorlog en geweld herstel je niet binnen een paar jaar. En natuurlijk is er corruptie, maar daar komt heus wel verandering in. En als je het nieuws bijhoud weet je dat ze daar niet alleen bezig zijn met het bouwen van winkelcentra en wolkenkrabbers, maar dat er ook tienduizenden woningen worden gemaakt, grote en moderne ziekenhuizen bij grote getallen gebouwd worden in de steden, er binnenkort een test wordt uitgevoerd met 24 uur elektriciteit per dag (in Sulaymaniyah en Hawler zijn grote centrales gebouwd) en dat het waterprobleem binnen 3 jaar opgelost wordt door het bouwen van 28 dammen. Dan weet je ook dat de KRG bezig is met het vergroten en moderniseren van de strijdkrachten en dat ze overal in de KRG bezig zijn met het winnen van aardolie en aardgas en dat er al voorraden zijn voor meer dan 100 jaar. Je moet verder kijken dan je neus lang is, de KRG heeft heel veel gedaan sinds 2003, sinds zij daadwerkelijk een budget hebben om alles te regelen. Natuurlijk is er corruptie en mijn vader en andere familie vind dat ook niet goed, sterker nog, wij vinden dat dat per direct moet verdwijnen en steunen de demonstraties in o.a. de Sulaymaniyah provincie. Maar mijn vader heeft 18 jaar lang gestreden, hij heeft geleden, gevochten, hij heeft 1 jaar gevangen gezeten onder het regime van Saddam Hussein, hij heeft vrienden en familie verloren en hij is niet de enigste, er zijn duizenden anderen die geleden hebben onder het regime. Niet allemaal hebben erkenning gekregen voor wat ze hebben gedaan en niet allemaal hebben ze gelimiteerde wapens gekregen, geld, grond, pensioenen, erepromoties of medailles maar dat zou wel moeten. Maar dat betekent toch niet dat de mensen die wel een of meer van die dingen hebben gekregen, dat moeten weigeren? Tuurlijk niet. We leven in een kapitalistische samenleving en dan is het toch logisch dat je voor je zelf moet zien te zorgen?

Hoop dat het nu duidelijker is.
pi_94813424
hey jamesstewart, je lijkt me een toffe gozer (no homo)
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:31:21 #200
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94813425
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:27 schreef Che_ het volgende:
17 en nu al denken dat ie alles weet. Waarschijnlijk vertelt je vader elke dag fabeltjes tijdens het avondeten of niet?
Dan heeft mijn vader voor zijn fabeltjes te veel ontvangen van de regering en zijn de foto's die hij aan mij laat zien met afgebrande militaire voertuigen van het regime achter zich, met hem en kameraden zwaar bewapend, eigenlijk allemaal foto's van zijn tweelingbroer die niet bestaat.

Rot toch op met je kut opmerkingen.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:31:59 #201
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94813464
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:31 schreef Weissman het volgende:
hey jamesstewart, je lijkt me een toffe gozer (no homo)
Waarom, in het andere topic had ik het gevoel dat je mij belachelijk maakt en ik weet niet zeker of deze reactie van je sarcastisch bedoeld is?
pi_94813524
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:31 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Waarom, in het andere topic had ik het gevoel dat je mij belachelijk maakt en ik weet niet zeker of deze reactie van je sarcastisch bedoeld is?
Ja maar ik dacht ''The best way to destroy an enemy is to make him a friend'' dus wil wel een keer samen trainen ofzo naar de gym gaan, biceps pompen jewaitz...
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:34:24 #203
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_94813550
Jij denkt dat je vader Salahuddin Ayyubi zelf is. Denk je dat hij als enige heeft gestreden. In mijn familie zijn zat peshmergas. Het verschil met jou is dat jij zo nationalistisch als wat bent en waarschijnlijk ook nog pro-Amerika en pro-Israël. Jij weet volgens mij niks over de geschiedenis van het Midden-Oosten of wel soms?
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:35:40 #204
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94813606
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ja maar ik dacht ''The best way to destroy an enemy is to make him a friend'' dus wil wel een keer samen trainen ofzo naar de gym gaan, biceps pompen jewaitz...
Een slimme vijand zou zijn plan niet vertellen, dat maakt zijn vijand superieur en sterker in dit geval. Maar dat zal vast wel bij jouw niveau horen, geen strategie, geen tactiek, niets.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:36:37 #205
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_94813641
Maak je jezelf wijs dat de regering heel hard werkt aan minder corruptie.. troost jezelf maar. Al die veranderingen door de demonstraties. Dat betekent dus dat ze voortaan niet meer zoals vroeger gewoon in het openbaar laten zien dat ze corrupt zijn, maar nu echt dingen geheim moeten houden.

Ik neem je niks kwalijk.. je hebt je nergens in verdiept je gaat alleen maar uit van de hollywood scripts van je pa.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:36:59 #206
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94813666
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:34 schreef Che_ het volgende:
Jij denkt dat je vader Salahuddin Ayyubi zelf is. Denk je dat hij als enige heeft gestreden. In mijn familie zijn zat peshmergas. Het verschil met jou is dat jij zo nationalistisch als wat bent en waarschijnlijk ook nog pro-Amerika en pro-Israël. Jij weet volgens mij niks over de geschiedenis van het Midden-Oosten of wel soms?
Ik ben pro-Israël, en Amerika heeft veel gedaan voor de Koerden, dus ook zeker pro-Amerika. Iedere Koerd die dat ontkent is een verrader, of je nou Barzani steunt of niet. En ik steun Barzani niet, wij zijn grotendeels Goran, dus wat jij zegt is sowieso onzin met je corruptie.
pi_94813699
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Een slimme vijand zou zijn plan niet vertellen, dat maakt zijn vijand superieur en sterker in dit geval. Maar dat zal vast wel bij jouw niveau horen, geen strategie, geen tactiek, niets.
Nee man tuurlijk niet, ik heb het IQ van een tuinhek. De zin het leven zijn: bier, tieten en Feijenoord *O*
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:38:32 #208
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94813747
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:36 schreef Che_ het volgende:
Maak je jezelf wijs dat de regering heel hard werkt aan minder corruptie.. troost jezelf maar. Al die veranderingen door de demonstraties. Dat betekent dus dat ze voortaan niet meer zoals vroeger gewoon in het openbaar laten zien dat ze corrupt zijn, maar nu echt dingen geheim moeten houden.
In Sulaymani zeggen we altijd ''Halweri ker''. In dit geval pas ik dat op jou toe, want je wilt of kunt maar niet begrijpen wat ik zeg. Nogmaals: ik ben tegen corruptie, ben niet voor deze corrupte regering en vind dat er veel meer voor het volk gedaan kan worden. Maar als er mensen in mijn familie erkenning hebben gekregen voor wat ze in het verleden hebben gedaan, dan hebben ze daar het volste recht toe. Tegen corruptie of niet, en wij zijn tegen corruptie.
pi_94813759
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Che_ het volgende:

corrupte honden
Wheheh die een na laatste zin :') :D
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:39:17 #210
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94813790
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee man tuurlijk niet, ik heb het IQ van een tuinhek. De zin het leven zijn: bier, tieten en Feijenoord *O*
Turken zijn extreme moslims. Pas op dat je vader bovenstaande niet leest anders komt hij met een slipper achter je aan en zul je niet eens durven te dromen over bier en tieten. HAHA.
pi_94813866
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:39 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Turken zijn extreme moslims. Pas op dat je vader bovenstaande niet leest anders komt hij met een slipper achter je aan en zul je niet eens durven te dromen over bier en tieten. HAHA.
Denken dat ik een moslim ben :') het is duidelijk te merken dat je me niet kent noob :') maar wel lekker generaliseren :') kijk je ook SBS6 en RTL Boulevard ?

even van UI switchen, mss snap je het dan wel

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2011 16:43:58 ]
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:46:13 #212
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94814126
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

Denken dat ik een moslim ben :') het is duidelijk te merken dat je me niet kent noob :') maar wel lekker generaliseren :') kijk je ook SBS6 en RTL Boulevard ?

even van UI switchen, mss snap je het dan wel
Ik kan ook een Sovjet vlag plaatsen, dat maakt mij nog geen communist. Je kunt niet goed liegen, doe beter je best.
pi_94814188
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Ik kan ook een Sovjet vlag plaatsen, dat maakt mij nog geen communist. Je kunt niet goed liegen, doe beter je best.
Huh :')
pi_94814225
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

WTF ? moet ik nu gaan bewijzen dat ik geen moslim ben ? iets wat jij verzonnen hebt ?

Dude, wat voor wereldbeeld heb jij ? Mensen zijn paranoïde alles _O-
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:48:18 #215
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_94814231
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

In Sulaymani zeggen we altijd ''Halweri ker''. In dit geval pas ik dat op jou toe, want je wilt of kunt maar niet begrijpen wat ik zeg. Nogmaals: ik ben tegen corruptie, ben niet voor deze corrupte regering en vind dat er veel meer voor het volk gedaan kan worden. Maar als er mensen in mijn familie erkenning hebben gekregen voor wat ze in het verleden hebben gedaan, dan hebben ze daar het volste recht toe. Tegen corruptie of niet, en wij zijn tegen corruptie.
Heel vaak als ik met mensen spreek over uit welke stad ik kom vragen ze altijd: je komt toch niet uit Suleymani hé? Van Suleymani is echt een verkeerd beeld ontstaan en dat komt waarschijnlijk door sukkels zoals jou die geen verstand van geschiedenis heeft. Dat beeld had ik ook tot ik ook andere mensen uit Suleymani sprak die wel degelijk over kennis beschikken.

Jouw vader probeert elke dag middels verhaaltjes te rechtvaardigen waar hij voor staat en hij probeert goed te praten dat er zoveel corruptie is. Ja ik kan ook zeggen wij zijn tegen corruptie maar ondertussen wel als onderdeel van de regering corruptie in de hand werken. Laatste inhoudelijke reactie op jou infantiele ziel, want je hebt te weinig kennis. Het heeft voor mij geen zin om jou dingen uit te leggen waar je hoofd van begint te draaien.

De propaganda reclame voor Goran op tv wel eens gezien :') _O- :N ahhahaah ENOUGH SAID

[ Bericht 1% gewijzigd door Che_ op 30-03-2011 16:56:57 ]
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:54:58 #216
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_94814511
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Wheheh die een na laatste zin :') :D
Belachelijk toch al die malls
pi_94814548
Zullen we anders over leuke dingen praten? O+
pi_94814572
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Neuken ?
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:01:29 #219
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_94814795
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
ben je hawleri?
pi_94815539
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef Che_ het volgende:

[..]

ben je hawleri?
Yes! Jij ook, las ik net een aantal pagina's terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')