Klinkt wel armenie... Al die culturen daar doen dezelfde dingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Deze zomer lekker terug naar Koerdistan.
Grote families
De middagdutjes
De zonnepitten
De langwerpige watermeloenen
Thee en fruit op de warme zomeravonden in de tuin
De fruitbomen
De bergen
Avonduitjes
Lekker eten
Huh.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef Allessio het volgende:
Even rechtzetten:
Araz Ozbiliz is geen Turk.
Araz Ozbiliz is Armeens.
Wel raar dat ie een Turkse achternaam heeft en in Turkije is geboren en zelfs niet deels Turks is, dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef Allessio het volgende:
Even rechtzetten:
Araz Ozbiliz is geen Turk.
Araz Ozbiliz is Armeens.
genoeg ermeni in turkijequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel raar dat ie een Turkse achternaam heeft en in Turkije is geboren en zelfs niet deels Turks is, dan.
koerd/turk/ermeni whats the difference?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:18 schreef msnk het volgende:
Koerden op FOK staat er toch of mis ik iets?
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)st-voor-Oranje.dhtmlquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
genoeg ermeni in turkije
daarnaast zegt ie zelf dat ie turk is, maar dat weet Allessio misschien beter
http://www.haberler.com/a(...)iliz-2473410-haberi/
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:30 schreef msnk het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)st-voor-Oranje.dhtml
Wanneer hoorde Bakırköy (Istanbul) bij Armenië?quote:Özbiliz is van Armeense afkomst. Hij is geboren in Turkije, maar in een gebied dat vroeger bij Armenië hoorde.
En in de link van Slayage staat Holanda dogumluquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Wanneer hoorde Bakırköy (Istanbul) bij Armenië?.
Men is het niet eens eens over z'n voornaam.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:41 schreef msnk het volgende:
[..]
En in de link van Slayage staat Holanda dogumluMaar als ik tussen een Turkse website, Wikipedia of NRC moet kiezen ga ik toch voor het laatste.
dit kan verder beter in het Ajax-topic, zie PH voor snelle link
dus jij zegt dat als je israel niet mag je geen beschaafde land bent of zeg je omdat deze landen onbeschaafd zijn ze israel niet mogenquote:De KRG is ook een van de weinige landen in de regio die waarschijnlijk goede contacten heeft met Israël, dit wordt niet toegegeven omdat onze buurlanden niet echt tot de meest beschaafde landen horen die Israël wel mogen.
Daarmee bedoel ik de buurlanden van de KRG die vijanden zijn van Israël en de Koerden niet mogen, al wordt dat laatste steeds minder. Ik doel voornamelijk op Iran. En dat is zeker geen beschaafd land, de bevolking kan er natuurlijk niets aandoen, maar ik heb het over de regering en elite van het land die dat land vertegenwoordigen. Constant dreigingen aan Israël, op de staatstelevisie massagraven graven en zeggen dat deze bedoeld zijn voor Amerikaanse soldaten wanneer ze ''hun heilige land'' aanvallen en op straat massa-executies uitvoeren en de familie v/d slachtoffers verplichten om de kogels en de touwen terug te betalen die gebruikt zijn voor de executie, vervolgens de lichamen niet terug geven aan de familie en ergens in een massagraf dumpen met andere tienduizenden slachtoffers van het regime. Nee, Iran is echt het laagste van het laagste en dat bedoel ik dus letterlijk. Dat land mag van mij de tyfus gebombardeerd worden zonder genade en Ahmadinajad en die moslimbaarden die daar de boel lopen te verzieken voor iedereen mogen van mij anaal vernederd worden om ze vervolgens voor schut te zetten in een dierentuin en ze aan de genade van de leeuwen en krokodillen over te laten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
dus jij zegt dat als je israel niet mag je geen beschaafde land bent of zeg je omdat deze landen onbeschaafd zijn ze israel niet mogen
je beweert iig dat israel en de krg beschaafde "landen" zijn of lees ik dat verkeerd?
ik ben geen fan van iran, verre vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik de buurlanden van de KRG die vijanden zijn van Israël en de Koerden niet mogen, al wordt dat laatste steeds minder. Ik doel voornamelijk op Iran. En dat is zeker geen beschaafd land, de bevolking kan er natuurlijk niets aandoen, maar ik heb het over de regering en elite van het land die dat land vertegenwoordigen. Constant dreigingen aan Israël, op de staatstelevisie massagraven graven en zeggen dat deze bedoeld zijn voor Amerikaanse soldaten wanneer ze ''hun heilige land'' aanvallen en op straat massa-executies uitvoeren en de familie v/d slachtoffers verplichten om de kogels en de touwen terug te betalen die gebruikt zijn voor de executie, vervolgens de lichamen niet terug geven aan de familie en ergens in een massagraf dumpen met andere tienduizenden slachtoffers van het regime. Nee, Iran is echt het laagste van het laagste en dat bedoel ik dus letterlijk. Dat land mag van mij de tyfus gebombardeerd worden zonder genade en Ahmadinajad en die moslimbaarden die daar de boel lopen te verzieken voor iedereen mogen van mij anaal vernederd worden om ze vervolgens voor schut te zetten in een dierentuin en ze aan de genade van de leeuwen en krokodillen over te laten.
Is het nu iets duidelijker?
En dat na al die hulp die Iran heeft gegeven aan zijn geliefde thuisland, ondankbaar rot jong. Ooow Iran en zijn geliefde KRG zijn nog steeds grote vrienden, twee maanden geleden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef zarGon het volgende:
Ironisch dat een Irakese Koerd wenst dat een ander volk platgebombardeerd dient te worden.
Al heb je olie, al word je rijker... de mentaliteit moet veranderen, jongen.
http://web.krg.org/articl(...)00&rnr=223&anr=38426quote:Tehran, Iran (KRG.org) Prime Minister Barham Salih, who led a delegation of Kurdistan Regional Government ministers, officials and Kurdistani businesspeople on an official visit to Tehran this week, met the Islamic Republic of Irans President Mahmoud Ahmedinejad.
Prime Minister Salih also met the acting Foreign Minister, the Speaker of the Parliament, the Industry Minister and the Head of the National Security Council. He and Irans leadership discussed commercial relations and the development of a joint industrial city near Suleimaniah, close to the Iranian border.
In his meeting with President Ahmedinejad, the Prime Minister conveyed the greetings of Kurdistan's President Masoud Barzani and Iraq's President Talabani, and offered condolences on the loss of life following an accident involving an Iranian passenger plane. He also outlined the KRGs policy of having good relations with all its neighbours and hoped that the good relations between Kurdistan Region and Iran would continue, particularly in trade, culture and education.
President Ahmedinejad welcomed the delegation and said the past year had been a difficult one for the people of Iraq and he hoped that this year would be better following the formation of the Iraqi government.
Prime Minister Salih also met acting Foreign Minister Ali Akbar Salehi, who thanked the Kurdistan Regions political leadership for helping to end the long impasse in Iraqs government formation process in December. He said, The Kurds proved that their presence and actions are important in uniting Iraqi factions.
They discussed how to strengthen the Kurdistan Regions bilateral relations with the Islamic Republic of Iran. Irans Foreign Minister said, This trip is a good opportunity to become acquainted with our countrys capabilities and we are ready to share our experiences and facilities with you.
Mr Salehi asked the KRG to support Iranian companies wishing to do business or invest in the Kurdistan Region, and said that Kurdistans students would be welcomed at Irans universities.
Both recalled the historic relations between the Kurdistan Region and Iran, and the humanitarian support that Iran provided to the Kurdish people during Saddam Husseins dictatorship and in the aftermath of the 1991 Gulf War. Iran has had a Consulate in Erbil, the Kurdistan Regions capital, for several years.
The Prime Minister also met the Speaker of the Parliament Dr Ali Larijani, the Head of the National Security Council Saeed Jalili, and the Minister of Industry Ali Akbar Mihrabian.
Dr Larijani, who was accompanied by several parliamentarians and officials, described the Kurdistan Regions experience as crucial and historic and expressed his support for political, commercial, industrial, and cultural cooperation. He added that the government will encourage more Iranian companies to invest in the Kurdistan Region. Both sides agreed that they should speed up the development of a joint industrial zone on the border.
Prime Minister Salih also met Saeed Jalili, the Head of Iran's National Security Council. Dr Salih said, Protecting the border and ensuring stability and security are a concern for both sides. We are hopeful that greater efforts will be made to protect the prevailing stability and security.
In their meeting, Mr Ali Akbar Mihrabian, Irans Minister of Industry, and Prime Minister Salih agreed to proceed with the creation of a joint industrial city close to Suleimaniah in the Kurdistan Region, which will increase industrial and commercial activity and create jobs. A senior Iranian commercial and industrial delegation plans to visit the Kurdistan Region to discuss the project.
Prime Minister Salih was accompanied by the KRG Minister for Trade and Industry Sinan Chalabi, Head of the Investment Board Herish Muharram, Iraqs Ambassador to Iran Mohammed Majid Al-Shaikh, and the KRG Representative in Tehran Nazim Omar, as well as Kurdish business executives.
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:19 schreef RoW_0 het volgende:
Koerden zijn arabierenallemaal zelfde volk.
u bent altijd welkomquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Lindstrøm. het volgende:
DIT IS ONZE LAND.
Maar ff alle gekheid op een stokje, chill gebied! Ziet er relaxed uit, heerlijk om in een ritme te zitten waar je niks verplicht bent om te doen. Rustig opstaan, wat eten, buiten rustig boos worden, avondeten, lachen en weer slapen. Laag-pitje-ritme.
Mensen die haten op andere culturen/mensen__! Tunnelvision.
Dat betekent dat veel van mijn familie tegen elkaar hebben gestreden tijdens de gewapende Koerdische revoluties van de jaren '40 tot '91 in Irak, waaronder mijn eigen pa. Wat je zegt is natuurlijk onzin, we zijn een apart volk.quote:
Die linker is de Koerd, Dr. Barham Saleh. Hij is zo corrupt als wat, er wordt nu gezegd dat hij meer dan 2 miljard heeft gestolen v/d KRG budget (en dat is erg veel als je kijkt naar de KRG, want er leven maar 5.000.000 mensen dus veel budget krijgen ze niet).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En dat na al die hulp die Iran heeft gegeven aan zijn geliefde thuisland, ondankbaar rot jong. Ooow Iran en zijn geliefde KRG zijn nog steeds grote vrienden, twee maanden geleden.
[ afbeelding ]
[..]
http://web.krg.org/articl(...)00&rnr=223&anr=38426
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |