quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:20 schreef msnk het volgende:
Ayca zegt net dat Weissman niet zoveel moet liegen
Ik vind hem een beetje creapyquote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef Landysh het volgende:
Ibo.![]()
Maar toch veel beterschap gewenst. Nu maar hopen dat hij nooit meer gaat zingen.
Jij en ik hebben het niet over dezelfde mensen geloof ik. Ik heb het niet over de Arabieren uit Irak of Syrië - die zijn voor ons net zo vreemd als de Koerden uit Sirnak etc. Maar ik heb het over de Turkse Arabieren, die zijn zo geassimileerd dat je ze geen Arabieren meer kunt noemen. Driekwart van hen spreekt niet eens Arabisch en ze beschouwen zichzelf als Turken - niet dat ze hun Arabische achtergrond ontkennen, integendeel zelfs, maar cultureel gezien zijn ze niet anders dan wij. Dus hoe kun je Koerden en Arabieren hetzelfde vinden als ze niet hetzelfde zijn? Arabieren en Koerden zijn net zoveel hetzelfde als Koerden en Lazen. Ik weet zeker dat jij nog nooit in je leven een Turkse Arabier hebt ontmoet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die zijn voor de westerlingen één pot nat met de koerden. Ik vind het lullig om te zeggen, maar ik als westerling weet als geen ander hoe men erover denkt. Ze zullen het niet recht in je gezicht zeggen, maar ik hoor het wel natuurlijk.
Da's knap als je mij niet kent.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef Landysh het volgende:
Ik weet zeker dat jij nog nooit in je leven een Turkse Arabier hebt ontmoet.
Hier moet ik om lachenquote:Maar goed, jij bent dan ook geen Turk maar een Pomak.
Dat is alles wat je hebt te zeggen op mijn post?quote:
Jij zei zelf een tijd terug dat je een Pomak was.quote:Hier moet ik om lachenVertel eens wat meer over mijn stamboom, kennelijk weet jij dat beter dan ik. Het zou kunnen hoor, want ik weet niet meer dan tot 1440 na Chr.
Ja, bepaalde dingen zou ik maar terugnemen, vooral de overtuiging dat ik geen Turkse Arabieren ken. Dat kun jij niet weten.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef Landysh het volgende:
Dat is alles wat je hebt te zeggen op mijn post?
Maar ik heb nooit verteld over mijn verdere familieverleden. Mensen blijven niet altijd op één plek zitten.quote:Jij zei zelf een tijd terug dat je een Pomak was.
Ik zou toch minder overtuigd zijn van je gelijk. Gewoon puur uit zelfbescherming.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:15 schreef Landysh het volgende:
Ik neem niks terug. En waar is Siddha? Ik weet zeker dat hij jouw mond had gesnoerd.
Als je een Pomak bent, dan zijn je voorouders 1000 jaar terug dat ook.
Dat wil ik wel, op voorwaarde dat je bepaalde dingen terugneemt. Anders heeft het geen zin.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef Landysh het volgende:
Je neemt niet eens de moeite om een discussie aan te gaan.
Nog steeds niet gevraagdquote:Maar goed, je zei een jaar terug dat je neef een DNA test had gedaan en ik vroeg me af, wat was de uitslag?
Je weet wat de sleutel is om met mij een discussie aan te gaanquote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef Landysh het volgende:
Jezus.Ik wil van jou alleen weten wat de uitslag was, serieus. Ik ben een DNA junkie.
Hou toch je kop een keer. Ik zie jou ook nooit iets anders doen dan klagen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef Slayage het volgende:
waarom komen jullie van een andere topic hier naar toe om tegen elkaar te bitchen?
landysh zit weer walgelijk van een ongekende hoogte te praten zoals we van haar gewend zijn....
Dit topic moet gewoon volquote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef Slayage het volgende:
waarom komen jullie van een andere topic hier naar toe om tegen elkaar te bitchen?
landysh zit weer walgelijk van een ongekende hoogte te praten zoals we van haar gewend zijn....
eat shit bitch!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hou toch je kop een keer. Ik zie jou ook nooit iets anders doen dan klagen.
moet je wel hard je best doen en in "discussie gaan" met dat mensquote:
you win!quote:
Wtf is jouw probleem met mij?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
moet je wel hard je best doen en in "discussie gaan" met dat mens
Je verraadt ook allesquote:Op maandag 14 maart 2011 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, ja, jullie kennen het gezegde vast wel: meisjes plagen, kusjes vragen.
geen idee ik ken je niet, ik constateer iets en benoem ik, daarnaast zeg je dat ik me bek moet houden das nooit netjes uiteraardquote:
waartoe?quote:
hoe blokkeer je een programma?quote:
Weet je wat ook erg irritant is? Mensen die zelf niks nuttigs te melden hebben in een discussie maar wel de mensen die discussiëren irriteren met onzin. Iftihar ediyoruz siz ve sizin gibilerle; millet dusman kesilmisken kendi insanina muhalefet olanlar ilequote:Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
geen idee ik ken je niet, ik constateer iets en benoem ik, daarnaast zeg je dat ik me bek moet houden das nooit netjes uiteraard
Ik heb niemand geblokkeerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeliha die iedereen blokkeert, zelfs MSN. Zulks een hater.
Ik kom uit Oost Turkije. (Erzurum/Agri). In Oost Turkije bevinden zich de meeste Koerden.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij en ik hebben het niet over dezelfde mensen geloof ik. Ik heb het niet over de Arabieren uit Irak of Syrië - die zijn voor ons net zo vreemd als de Koerden uit Sirnak etc. Maar ik heb het over de Turkse Arabieren, die zijn zo geassimileerd dat je ze geen Arabieren meer kunt noemen. Driekwart van hen spreekt niet eens Arabisch en ze beschouwen zichzelf als Turken - niet dat ze hun Arabische achtergrond ontkennen, integendeel zelfs, maar cultureel gezien zijn ze niet anders dan wij. Dus hoe kun je Koerden en Arabieren hetzelfde vinden als ze niet hetzelfde zijn? Arabieren en Koerden zijn net zoveel hetzelfde als Koerden en Lazen. Ik weet zeker dat jij nog nooit in je leven een Turkse Arabier hebt ontmoet.
Siddha is zo'n Arabier (Nusayri) uit Adana. Misschien moet je eens met hem praten, want als ik jou zo hoor weet jij jackshit over Turkije en de mensen die er leven. Niet zo raar eigenlijk, jij bent tenslotte geen Turk maar een Pomak uit Macedonië. Echt waar, als ik jou soms hoor praten dan vraag ik mij echt af of jij en ik uit hetzelfde land komen. Een deel van mijn familie komt oorspronkelijk uit het westen van Turkije (Izmir) en ik heb genoeg vrienden uit het westen van Turkije, vooral Balkan Turken, maar ik heb hen nog nooit, maar dan ook nooit zo horen praten over Turken. 'Oosterse Turken', 'Westerse Turken' ... wtf is dat? Serieus? Turken delen zichzelf niet in in 'Westerse' en 'Oosterse' Turken.
Oh thanks voor de info men.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik kom uit Oost Turkije. (Erzurum/Agri). In Oost Turkije bevinden zich de meeste Koerden.
Daarmee bedoel ik dus..... Turken en vooral de PURE Turken delen het land zeker wel in delen.quote:
Opnieuw installeren dan maar.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitzetten of opstarten, het is geblokkeerd.
Volgens mij snap je mijn post niet helemaal. En trouwens, was jij geen Koerd?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus..... Turken en vooral de PURE Turken delen zichzelf zeker wel in delen.
Deels.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn post niet helemaal. En trouwens, was jij geen Koerd?
Speciaal voor Montelly?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:46 schreef msnk het volgende:
Dit topic even omdopen tot Georgiërs op FOK! m.i.
Dat Koerden en Turken onderscheid maken tussen elkaar was al bekend.quote:
Sorry voor de misvatting.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat Koerden en Turken onderscheid maken tussen elkaar was al bekend.
Maar wat ik bedoel is dus dat het verschil tussen een Turk uit Noord-Turkije en West-Turkije niet hetzelfde is als het verschil tussen een Koerd en een Turk. Een Turk is een Turk, of je nou uit Izmir, Trabzon of Adana komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |