Kampioenenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:48 schreef borisz het volgende:
Steek heeft zijn duim gebroken. Kan vier tot zes weken niet keepen.
Halloquote:
Ja wel hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hallo
Beetje vertrouwen in vanmiddag??
Mooi... ik niet echt (of ben ik nu een slechte fan?)quote:
Ja dat wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi... ik niet echt (of ben ik nu een slechte fan?)
Maar NEC is en blijft altijd lastig
Ja, goh als ajax daar vandaag punten verspeelt, is dat wel erg triest..quote:
Dan verdien je het niet eens om kampioen te wordenquote:Op zondag 13 maart 2011 10:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, goh als ajax daar vandaag punten verspeelt, is dat wel erg triest..
Heeft Yashin bij Stoke gekeept?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:28 schreef tong80 het volgende:
Stoke de club van de beste doeman ooit met de beste redding ooit.
Gordon Banksquote:
Tot morgen. Dinsdag wel fit zijn voor mijn verjaardag hequote:
quote:
Moet 200 euro terugbetalenquote:
Mooi zoquote:
Ach je hebt ons op tijd gevonden. Goed genoeg om mij over 4 uur te overvallen met kusjes en felicitaties.quote:
jij zit al vroeg aan de drankquote:
kaarsjes voor in een taartquote:
Hierquote:
Ja ik hou het bij 1 abdij-tjequote:
Die wedstrijd van netquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef tong80 het volgende:
Jammer voor van Gaal. Ze speelden zo goed.
Mooie kadoodjes gehad Bossie ?
MIsschien is dat wle een betere naam jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:10 schreef tong80 het volgende:
Mooi Bossie
Ik heb ook zo'n vriend. Die noem ik mijn beste kennis
Ja dank je en jij veel succes het komende 1.5 jaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
Trusten Bossie en de rest.
Op naar de 40 Bossie.
Truste Bosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen naar de Neuroloog
Maar het scheelde niet veel.quote:
Pis ff over die centralesquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar het scheelde niet veel.
Effe pissen Rubbereend.
In de melting pot ? OK.quote:
Ja ff voor de extra reactiequote:Op woensdag 16 maart 2011 02:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de melting pot ? OK.
Trusten Rubber
Ja daar had appeldinnetje het ook al over.. maar ik wil graag de iPad 2.... we zijn dus nog druk aan het onderhandelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:13 schreef Bos81 het volgende:
Dankje maakt niets uit en mooi dat je geld terugkrijgt kun je mooi iets voor je kind(eren) kopen
dat is fijn om te lezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:21 schreef Bos81 het volgende:
ja, best wel. Het gaat de laatste tijd misschien stiekem best wel erg goed met me. Tenminste de vooruitgang die ik boek voelt goed. Ben nog lang niet de oude, maar dat komt nog wel..
Bossie boekt vooruitgang en jij vindt het fijn om te lezen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is fijn om te lezengogo Bossie
Ja dat kan ook het moeilijke zijn lijkt me, als je je beter begint te voelen wil je misschien te snel te veel doen omdat je je beter voelt.... maargoed goed op jezelf passenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:55 schreef Bos81 het volgende:
Ja, maar ik moet er wel voor waken, dat ik niet te veel wil gaan doen, want dan krijg ik weer een terugslag. Dus gewoon rustig aan in kleine stapjes steeds iets meer doen..
Idd Bossie niet plots gaan hink-stap-springen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:55 schreef Bos81 het volgende:
Ja, maar ik moet er wel voor waken, dat ik niet te veel wil gaan doen, want dan krijg ik weer een terugslag. Dus gewoon rustig aan in kleine stapjes steeds iets meer doen..
Ja precies, dat heb ik wel eens in het verleden gedaan. Zoals vorig jaar zomer nog, gewoon van 2 dagen een paar uur werken met 1 dag rust ertussen, naar 4 aaneengesloten ochtenden gaan. Was niet verstandig toen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja dat kan ook het moeilijke zijn lijkt me, als je je beter begint te voelen wil je misschien te snel te veel doen omdat je je beter voelt.... maargoed goed op jezelf passen
Aldoende leert men. Je bent weer ouder ouder en verstandiger nuquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb ik wel eens in het verleden gedaan. Zoals vorig jaar zomer nog, gewoon van 2 dagen een paar uur werken met 1 dag rust ertussen, naar 4 aaneengesloten ochtenden gaan. Was niet verstandig toen..
Ja precies en ja het kwam misschien ook wel door mijn woonomgeving van toen, Dat was gewoon niet de plaats voor mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aldoende leert men. Je bent weer ouder ouder en verstandiger nu
langzaam valt alles op zijn plaatsquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies en ja het kwam misschien ook wel door mijn woonomgeving van toen, Dat was gewoon niet de plaats voor mij
Ja moet wel lukken. Al ga ik meestal vanaf een uur of 8 tot 10 even lekker beneden in de woonkamer een boek lezen en wat sudoku's makenquote:
Mijn vader wilde gisteren weten wie er te gast waren bij hun. Dus ik op de site kijken, wat zie ik. Staat er een lijstje foto's van fans van of Facebook of Twitter. ZIe ik jouw foto er bij staanquote:
Kan best jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vader wilde gisteren weten wie er te gast waren bij hun. Dus ik op de site kijken, wat zie ik. Staat er een lijstje foto's van fans van of Facebook of Twitter. ZIe ik jouw foto er bij staan
wederom gefeliciteerdquote:
ik ga eens even gas geven voor je me inhaaltquote:als het een beetje meezit haal ik dit jaar nog de 100.000 ste
Dat lukt zo snel niet hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wederom gefeliciteerd
[..]
ik ga eens even gas geven voor je me inhaalt
Gaat je ook wel binnenkort lukkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:50 schreef borisz het volgende:
Ik moet er nog 2000 en dan behoor ik tot de 100k club.
Dan moet ik nog ff hard doorposten om eerder te zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat je ook wel binnenkort lukkenOf krijg je het te druk op school/stage?
Gaat wel lukken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat je ook wel binnenkort lukkenOf krijg je het te druk op school/stage?
Ja klopt. Dit is van de rustigste slowchats op FOK!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:30 schreef leonsrum het volgende:
Cartoon is ook leuk,is wel rustig hier .
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef leonsrum het volgende:
Goedemorgen ,vandaag lekker vrij en natuurlijk rangers - psv !!
hoe komt het dat het nu rustig is ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Dit is van de rustigste slowchats op FOK!
Helaas. een jaar of 5 geleden gingen de topics veel en veel sneller
Kwam steeds minder volk op af. Er is zelfs een tijdje een tweede SC geweest, omdat er veel users vonden dat dit een kliekje was en niemand nieuws er tussen kwam.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef leonsrum het volgende:
[..]
hoe komt het dat het nu rustig is ?
Ja en het mooie was natuurlijk dat het andersom net zo'n kliekje wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kwam steeds minder volk op af. Er is zelfs een tijdje een tweede SC geweest, omdat er veel users vonden dat dit een kliekje was en niemand nieuws er tussen kwam.
Gelukkig draait VBL inmiddels weer primaquote:Maar daarna kwam de rel in 2009, waardoor veel users FOK voor gezien hielden en een eigen forum hebben gestart,
Heb je eindelijk je zwemdiploma binnen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:11 schreef Ole het volgende:
Ik ben er ook nog even. Zo diplomauitreiking
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:20 schreef borisz het volgende:
SHO is er niets bij --> Misa Krajicek #22 - Penetreert zich terug in de top 100!
Klassiekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]de beste roddeltopics komen uit de sport, herinner je je nog het Annamarie Thomas topic in OS?
Ik voelde me er inderdaad niet echt welkom. Net als nu in die SC op dat forum daarquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja en het mooie was natuurlijk dat het andersom net zo'n kliekje was. Alles is al snel een kliekje
maarja users zijn blijkbaar soms bang ofzo
[..]
Gelukkig draait VBL inmiddels weer prima
Daarom, het is hoofdzakelijk die kliek die is overgestapt. Typisch ook dat de Ajax reeks leeg was maar de PSV en Feyenoord reeks relatief weinig schade opliepenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voelde me er inderdaad niet echt welkom. Net als nu in die SC op dat forum daar
Ja, het is eindelijk geluktquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb je eindelijk je zwemdiploma binnen?
En ik lees net dat ze haar liefdescoach gedumpt heeft!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:20 schreef borisz het volgende:
SHO is er niets bij --> Misa Krajicek #22 - Penetreert zich terug in de top 100!
quote:Michaëlla Krajicek is weer vrijgezel. De 22-jarige tennisster liet donderdag via Twitter en Facebook weten dat de relatie met haar fitnesscoach Allistair McCaw al sinds kerst verleden tijd is. McCaw suggereert inmiddels bedrogen te zijn door Krajicek.
Vanaf nu mag je ook op een waterbed sex hebben?quote:
daar word ik zeeziek vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vanaf nu mag je ook op een waterbed sex hebben?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:59 schreef rubbereend het volgende:
Tong komt binnen en het valt meteen stil![]()
Nog twee uurtjes en dan trappen we af.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXXX !!!!!!!!!!!!
19.00 uur begint de wedstrijd toch ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog twee uurtjes en dan trappen we af.
Ik schrok al. Zou heel m'n voorbereiding in duigen zijn gevallen.quote:
Nee hoef ik gelukkig niet te doen. En weinig mannen om te zoenenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Moet je zelf de diploma's uitreiken Ole, of doet dat iemand anders? en mag jij gewoon handjes geven en jonge mannen zoenen?
Ze moeten die diploma-uitreiking dan ook zaterdag 's nachts om 4 uur doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee hoef ik gelukkig niet te doen. En weinig mannen om te zoenen
Okee. Is de economische opleiding dan zo voor vrouwen. Ik weet nog wel bij en dat was gewoon best wel fifty fiftyquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee hoef ik gelukkig niet te doen. En weinig mannen om te zoenen
Dan ben jij de enige aanwezige zeker?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moeten die diploma-uitreiking dan ook zaterdag 's nachts om 4 uur doen.
ja maar dit was van de richting communicatie. Dat zijn vooral vrouwenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Is de economische opleiding dan zo voor vrouwen. Ik weet nog wel bij en dat was gewoon best wel fifty fifty
O ja dat klopt wel jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:53 schreef Ole het volgende:
[..]
ja maar dit was van de richting communicatie. Dat zijn vooral vrouwen
We zijn bijna even oud tong, gedeeltelijk herinner ik het me dat mn vader gewoon alles regelde qua voetbal en sport op TVquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:54 schreef tong80 het volgende:
Chufi herkenbaar ?
Of ben je daar net niet oud genoeg voor ?
Europees voetbal op TV in de jaren 70
Ja ik ben echt benieuwd wie de Mol is..quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog twee uurtjes en dan trappen we af.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef rubbereend het volgende:
vanaf aflevering 1 de Mol goed
https://twitter.com/rubbereend/status/23113149200732161
Heldquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef rubbereend het volgende:
vanaf aflevering 1 de Mol goed
https://twitter.com/rubbereend/status/23113149200732161
Anne ken ik niet, wel Annaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Held
Hij was weer erg leuk!
trouwens wat is die anne toch een lekker ding... prr
Ja zekerquote:
Nou komt er een:quote:
Nee, doe ik niet en als ik het vertel spoiler ik welquote:
het komt op hetzelfde neer denk ik, maar deze redenering is duidelijker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
Nee het is 90
Maar je kan ook anders redeneren:
4 * 2 + 1 = 9
9 * 2 + 2 = 20
20*2 + 3 = 43
43* 2 + 4 = 90
Nee klopt is inderdaad hetzelfde in principe. Maar bij mij zit er iets meer logica in zeg maar, of is deze beter uitgelegdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:00 schreef Ole het volgende:
[..]
het komt op hetzelfde neer denk ik, maar deze redenering is duidelijker.
Dat zei ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt is inderdaad hetzelfde in principe. Maar bij mij zit er iets meer logica in zeg maar, of is deze beter uitgelegd
Is goed, staan niet heel veel vandeze type raadsels in, ook hele anderequote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat zei ik![]()
Nu ga ik door de regen fietsenStraks nog eentje Bos!
Klinkt misschien grappig, maar ik heb ooit eens lang geleden bij de ING gesolliciteerd.. moest je ook allerlei testen doorlopen had alles goed... op deze 'logische' reeksen na.. en daardoor werd ik niet aangenomen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou komt er een:
Vul deze reeks aan:
4 9 20 43..
Wel een interessante tegenstanderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:44 schreef Bos81 het volgende:
O wacht ik zie het nu.
Misschien wel gunstig, al weet ik niks van Benfica af
Oeh dat is jammer danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klinkt misschien grappig, maar ik heb ooit eens lang geleden bij de ING gesolliciteerd.. moest je ook allerlei testen doorlopen had alles goed... op deze 'logische' reeksen na.. en daardoor werd ik niet aangenomen...
Ik zal er dadelijk wat meer ingooien. Heb nu even zin om te lezen/sudoku's maken en daarna te eten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Spelletjesman meldt zich.
Leuke loting voor PSV en Twente.
Ja toen vond ik dat ook echt kut... maar anders was ik nooit gaan studeren.. het had zo moeten zijnquote:
Nee precies hetzelfde met sudoku's. Ik heb dus begeleiding gehad (gewoon HBO-ers) die dat gewoon niet konden (natuurlijk is een SPH opleiding anders dan de HEAO)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:31 schreef Ole het volgende:
Die reeksen kun je je een klein beetje trainen, maar het is toch vooral of je het 'voor je ziet' of niet. Niet iedereen heeft dat.
Okee, knapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef Ole het volgende:
Is een bepaald deel in je hersenen die bij de een meer ontwikkeld is dan bij de ander. In het pre-mobiele tijdperk wist ik bijna alle telefoonnummers van familie en vrienden uit mijn hoofd. Daar zie ik een 'ritme'in
Aiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef Ole het volgende:
Nu niet meer want is niet meer nodig. Alleen onhandig als je je telefoon kwijtraakt, en dat gebeurt mij nog weleens
Okee lastig, Maar heb je eigenlijk universiteit gedaan of gewoon HBO?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:50 schreef Ole het volgende:
Dat deel van mijn hersens is dan weer onderontwikkeld![]()
Laat dingen vallen, vergeet dingen, raak dingen kwijt. Ben dan ineens weer een chaoot
Universiteit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee lastig, Maar heb je eigenlijk universiteit gedaan of gewoon HBO?
18 ja. Ik dacht zelf eerst 16 maar maakte een klein telfoutje (antwoorden staan achterin)quote:
Okee. Net als mijn broer, die ook les geeft op een HBOquote:
Okee, tof.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:11 schreef tong80 het volgende:
Mijn schoonzus is ook Dra en geeft ook les. Pas na haar 30 aan een omscholing begonnen.
Ja goed he. Sterrenkunde toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, tof.
Brian May, de gitarist van Queen, is ook pas op zijn 60ste gepromoveerd op de universiteit
HAVO VWO.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
Maar Tong geeft de vrouw van je broer les op een middelbare school of een MBO-HBO-Universiteit?
Go !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:40 schreef borisz het volgende:
Nog 1 tentamen en een scriptie en ik hem mijn bachelor
Okee, leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
HAVO VWO.
Ze heeft Sociale geografie gestudeerd en geeft Aardrijkskunde.
Ja, redelijk. VOoral Geografie vond ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardrijkskubde vond ik vroeger altijd het leukste vak
Neuh niet zo snelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Goed zo Boris, Ben je als je klaar bent met die bachelor dan Assistent-Accountant of hoe moet ik dat zien?
Okee en dat gaat nog steeds via het NIVRA neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh niet zo snel. Volgend jaar de master accounting & control
. Daarna gaan we aan de slag en verder voor RA.
[..]quote:
Vond het ook niks op de middelbare school.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:49 schreef borisz het volgende:
Aardrijkskunde. Vreselijk vak
.
Kan ook aan de docent liggenVond er echt niks aan.
Op de MAVO waar ik eerst zat had ik wel een leuke lerares en later toen zij in verwachting raakte kregen we er een zeer toffe gast voor terug. Maar toen ik naar de VSO-LOM ging, hadden we niet echt een bijster goede leraar. Wel een heel aardig iemand, maar echt lesgeven.. nee dat kon ik het bij hem niet noemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Vond het ook niks op de middelbare school.
Terwijl het eigenlijk best interessant is, maar het werd gewoon niet leuk gebracht
Lemmie van Motorhead is econoom geworden na zijn 50e. Door een manager al hun geld kwijt geraakt en hij wilde het in eigen handen nemen.quote:
Ik vreemd genoeg Duits. Kwam ook omdat het mijn beste vak was. Opgroeien met Duitse TV heeft soms zijn voordelen. Geschiedenis en Nederlands vond ik ook leuk. De betha vakken vond ik afschuwelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardrijkskunde vond ik vroeger altijd het leukste vak
Wij deden altijd het spelletje raad de stad. Moest je een naam noemen en de ander moest het zien te vinden in de atlas.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, redelijk. VOoral Geografie vond ik
Mijn favoriete leraar gaf Engels. Hij werkte vroeger bij platenmaatschappijen en was vaak bij de artiesten als ze in Amsterdam waren. Dus mooie verhalen over alles en iedereenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef tong80 het volgende:
Mijn favoriete leraar was m'n leraar Duits. Vol met mooie verhalen, was voetbalfan en in voor een grapje. Achteraf hoorde ik van hem dat ie eigenlijk liever leraar Frans was geworden. Daar had ie als leraar Duits dan ook altijd verhalen over. Over zijn vakanties in Frankrijk.
Waar ligt Niger?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij deden altijd het spelletje raad de stad. Moest je een naam noemen en de ander moest het zien te vinden in de atlas.
Niemand?quote:
Zo had ik een lerares Spaans.. zo gek als een deur... zijn we nog mee wezen stappenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef Bos81 het volgende:
Op het MBO had ik een lerares Nederlands. Vrouw met veel make-up het beetje het type kak. Maar ow wat een tof mens. Wij hielden elkaar constant voor de gek in de les. Echt geweldig. Is ook 2 schooljaren onze mentor geweest. ZIjn in totaal 3 keer met vrijwel de gehele klas wezen uit eten ergens in Weert
rubbereend mag met een kleine rquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Nog 1
Maarten is 24 jaar. Hij is tweemaal zo oud als Roel was toen Maarten zo oud was als Roel nu.
Hoe oud is Roel?
En nee het gaat niet om Rubbereend en de zoon van AgainZender..
azijnpisserquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rubbereend mag met een kleine ris namelijk met opzet met een kleine r gekozen als usernaam
quote:
Ik heb vroeger op school geleert dat eigen namen altijd met een hoofdletter moet worden geschrijfdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is veel aandacht besteed aan de keuze en dan zie ik niet graag dat er zo mee omgesprongen wordt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger op school geleert dat eigen namen altijd met een hoofdletter moet worden geschrijfd
Maarten is mijn eigen naam en die schrijf je dus maar lekker met een hoofdletter jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger op school geleert dat eigen namen altijd met een hoofdletter moet worden geschrijfd
Sam Cooke of Michael Jackson ?quote:
Euh oke... waarom een kleine r?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rubbereend mag met een kleine ris namelijk met opzet met een kleine r gekozen als usernaam
Hij heeft maar een klein rubbertje nodig denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Euh oke... waarom een kleine r?
Maar ook dat kleine rubbertje heeft niet geholpenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft maar een klein rubbertje nodig denk ik
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar ook dat kleine rubbertje heeft niet geholpen
omdat dat er gewoon veel mooier uitziet in het geheel van de naamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Euh oke... waarom een kleine r?
spot er maar meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft maar een klein rubbertje nodig denk ik
Oja en nu zie ik dat appelsientje ook met een kleine a isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat dat er gewoon veel mooier uitziet in het geheel van de naam
Ja ik ben geboren 010. Je moet wat als je een halve Amsterdammer bent geworden en pal naast de ArenA werktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef rubbereend het volgende:
Ole Feyenoord is toch jouw club of haal ik nu mensen door elkaar?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja ik ben geboren 010. Je moet wat als je een halve Amsterdammer bent geworden en pal naast de ArenA werkt
Hillegersberg ken ik wel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef Ole het volgende:
Ik ben geboren in het Dijkzicht ziekenhuis, we woonden toen in Alexanderpolder. Buitenwijk dus. Daarna nog Ommoord en Krimpen a/d IJssel.
Toen ik bijna 6 was naar Vinkeveen, en vanaf mijn 18e, studeren in Amsterdam en daar blijven hangen.
Je hoeft mij echt de weg niet te vragen in Rotterdam, ik weet het niet![]()
Mijn opa's en oma's woonden in Hillegersberg. Best wel een mooie wijk.
Meer Sparta eigenlijk, Mijn opa heeft jarenlang een seizoenskaart voor Sparta gehad
Dan heb je best al wat van Nederland gezien. DIt is pas mijn derde woonplek ja eigenlijk mijn vierde, maar 1 keer ben ik oververhuisd van het ene pand naar het naastliggende pand. De spullen die zijn meeverhuisd zijn toen ik gewoon via een tussendoor oververhuisd en dus niet naar buiten gegaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef Ole het volgende:
Ik ben geboren in het Dijkzicht ziekenhuis, we woonden toen in Alexanderpolder. Buitenwijk dus. Daarna nog Ommoord en Krimpen a/d IJssel.
Toen ik bijna 6 was naar Vinkeveen, en vanaf mijn 18e, studeren in Amsterdam en daar blijven hangen.
Je hoeft mij echt de weg niet te vragen in Rotterdam, ik weet het niet![]()
Mijn opa's en oma's woonden in Hillegersberg. Best wel een mooie wijk.
Meer Sparta eigenlijk, Mijn opa heeft jarenlang een seizoenskaart voor Sparta gehad
En haar partner is toch voor aj... je weet wel die ene uit de hoofdstad?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hillegersberg ken ik wel jachic daar
Mijn zusje woont vlakbij het Sparta stadion
Mwah, vooral zo'n beetje de Randstad en het Groene Hart. Onder de rivieren, boven het IJ en voorbij Amersfoort houdt het voor mij ook wel op hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb je best al wat van Nederland gezien. DIt is pas mijn derde woonplek ja eigenlijk mijn vierde, maar 1 keer ben ik oververhuisd van het ene pand naar het naastliggende pand. De spullen die zijn meeverhuisd zijn toen ik gewoon via een tussendoor oververhuisd en dus niet naar buiten gegaan.
Nooit in Groningen of Friesland geweest?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah, vooral zo'n beetje de Randstad en het Groene Hart. Onder de rivieren, boven het IJ en voorbij Amersfoort houdt het voor mij ook wel op hoor
Nee hoor, die weet weinig van voetbal en ging vroeger weleens bij Sparta kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En haar partner is toch voor aj... je weet wel die ene uit de hoofdstad?
Tuurlijk wel geweest! Op vakantie en zo. Maar niet gewoond.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nooit in Groningen of Friesland geweest?
Okeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Tuurlijk wel geweest! Op vakantie en zo. Maar niet gewoond.
Okee, dan vergis ik mequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee hoor, die weet weinig van voetbal en ging vroeger weleens bij Sparta kijken
Grote herenhuizen. Mijn ouders waren burenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hillegersberg ken ik wel jachic daar
Mijn zusje woont vlakbij het Sparta stadion
Kan wel, maar de kans wordt wel erg klein, want hoe houd ben je nu ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Grote herenhuizen. Mijn ouders waren buren![]()
Zijn dan ook al 52 jaar verloofd (vanaf hun 16e) 44 jaar getrouwd.
Pfffff dat kan ik dus nooit meer inhalen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Grote herenhuizen. Mijn ouders waren buren![]()
Zijn dan ook al 52 jaar verloofd (vanaf hun 16e) 44 jaar getrouwd.
Pfffff dat kan ik dus nooit meer inhalen
41. Ik word in september 42. Dat wordt inderdaad lastig jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan wel, maar de kans wordt wel erg klein, want hoe houd ben je nu ?
42?
Ik denk dat ik zelfs mijn ouders niet in ga halen die waren 27.5 jaar getrouwd toen ma stierf .quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef Ole het volgende:
[..]
41. Ik word in september 42. Dat wordt inderdaad lastig ja![]()
Zeker omdat mijn ouders 100 worden
Ja dat hoor je niet zo vaak meer. En ze hebben het ook nog steeds hartstikke leuk samen.quote:
Dat is wel super jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja dat hoor je niet zo vaak meer. En ze hebben het ook nog steeds hartstikke leuk samen.
Ook lekker rustig voor mijn broer en mij. Laat die ouders van mij maar schuiven
Pa wordt 6 mei 70, mijn ma is 69.
En het is natuurlijk wel pluk de dag! Maar hoop echt dat ze nog zo 20 jaar door kunnen gaan. Mijn oma is ook op een redelijk goede manier 92 geworden.quote:
Okee dat is wel mooi ja. Mijn grootouders zijn ook redelijk oud geworden, op 1 na over de 80. Mijn ene opa die ik nooit gekend heb was eind 60 toen hij stierf.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:22 schreef Ole het volgende:
[..]
En het is natuurlijk wel pluk de dag! Maar hoop echt dat ze nog zo 20 jaar door kunnen gaan. Mijn oma is ook op een redelijk goede manier 92 geworden.
Ja dank je. De laatste tijd bben ik dus zoals gisteren gezegd op de juiste weg. Kwam gisteren zelfs nog een oud begeleider tegen en die was blij verrast dat ik er zo goed uitzag. Ze vond zelfs dat ik straaldequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef Ole het volgende:
Jee het is weer eens gezellig in HOOLS
Ik ga nog even weg. Later.
Dag lieve Bos, hou je taai he! En leg maar weer een nieuwe opgave voor me klaar.
Ik had ze toch goed he![]()
Beter dan verast zijn nadat je straalde.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dank je. De laatste tijd bben ik dus zoals gisteren gezegd op de juiste weg. Kwam gisteren zelfs nog een oud begeleider tegen en die was blij verrast dat ik er zo goed uitzag. Ze vond zelfs dat ik straalde
Ik hoorde deze week dat de oma van mijn moeder op haar 95ste overleed omdat ze van een ladder viel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:22 schreef Ole het volgende:
[..]
En het is natuurlijk wel pluk de dag! Maar hoop echt dat ze nog zo 20 jaar door kunnen gaan. Mijn oma is ook op een redelijk goede manier 92 geworden.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:15 schreef tong80 het volgende:
FF pissen trouwens.
Ole het was zittend....dus de bril is droog.
In de VS snappen ze niet alles van muziekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:58 schreef popolon het volgende:
Ik liet pas wat meer UDS horen aan wat vrienden, ze waren meteen verkocht.
Alleen 'Deeper shade of soul' was een bescheiden hit in de VS.
Zeg dat tegen The Boss.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:02 schreef Ole het volgende:
[..]
In de VS snappen ze niet alles van muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |