Tja. Ik heb de LP Diver Down waar het nummer op staat zelfs nog. Wân kloteplaat.quote:
David Lee Rothquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef Berkery het volgende:
Luie vervolgvraag:
Wat is de huidige line up van Van Halen?
MadMaster + 1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
David Lee Roth
Eddie Van Halen
Alex van Halen
Wolfgang van Halen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, je jaarlijkse 'Ik kan niet naar de Nationale Popquiz'- excuus.
Eerst maar afwachten of de organisatie dit jaar wederom een sabatical inlast.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, je jaarlijkse 'Ik kan niet naar de Nationale Popquiz'- excuus.
n00biedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Boris
Loudness
Pizzicato 5
Polysics
Shonen Knife
Ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:00 schreef WeezerButler het volgende:
Was dat niet wat kroms ? Er werd toch een act van North Sea Jazz doorgeschakeld ???
Sack_Blabbath + 1quote:
Nee, Engels en erg recent.quote:
Doin' it like a dude.quote:
quote:The sidewalk's trading love
As subway lights grow brighter
We're just another hype
But the pressure's getting harder
quote:Dit grootste country-evenement in de BENELUX, dat is onderscheiden met 22 Grammy Awards, is opgenomen in de Dutch Country-Music Hall of Fame, ontving de Troscar-Award en bijvoorbeeld ook de Cultuurprijs van de gemeente, is inmiddels een begrip geworden in binnen- en buitenland en trekt jaarlijks vele duizenden bezoekers.
quote:Aangezien een tweedaags festival niet haalbaar is gebleken hebben we besloten om in 2011 terug te gaan naar 1 dag.
Dit betreft: ZONDAG 14 AUGUSTUS 2011.
Op die dag is er vanaf 11.00 uur Non stop Country Music & Dance.
Het (voorlopig) programma:
Optredens van Texas Renegade; TexMexplosion, Black Hills Country Band en TR Country band.
Ivonne & Co zullen workshops en Line dance shows verzorgen terwijl ook Ria Vos garant zal staan voor een aantal leuke workshops. Verder zullen er optredens zijn van Sandra Mooy en Mr.P.
Dit alles vind plaats in onze prachtige bloementuin aangevuld met een echte country braderie.
Ook is er voor de kinderen volop vermaak aanwezig.
Zodra het volledige programma bekend is wordt dit op onze site opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |