quote:Ais a biological preparation that improves immunity to a particular disease.
iggyinthehouse +1quote:
Ik had ze niet van deze foto herkend. Leuke band wel, gezien bij dwdd. Ik hoop op een paar festivals komende zomer (metropolis, bevrijdingspop, beschaving?)quote:Op maandag 14 maart 2011 15:21 schreef iggyinthehouse het volgende:
Afgelopen vrijdag gezien als voorprogramma van Kensington: ik vond ze erg goed en sterk (beter dan Kensington)
Ik heb ze gezien in het voorprogramma van Krach, die speelden ze er ook uit. The Medics is een van de betere bands in dat genre, die Nederland nu te bieden heeft. Kensington vind ik eigenlijk ook maar gezocht. The Medics beukt precies op de goede momenten.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:21 schreef iggyinthehouse het volgende:
Afgelopen vrijdag gezien als voorprogramma van Kensington: ik vond ze erg goed en sterk (beter dan Kensington)
Sorry, ik werd afgeleid doorquote:
zegt me niks.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef Felagund het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat niemand deze band herkend, of is er gewoon niemand?
Da's bijna net zo irritant als mensen die alleen voor dat ene hitje naar een concert gaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef Beregd het volgende:
ik wist dat ik ze kende.
Ooit live gezien in Brugge, gedroegen zich reteirritant omda nauwelijks iemand hun nummers kende.
Ja, of er zit een vrouw bij.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:47 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ja, dat heb ik ook. Tot nu toe nog geen enkele band gevonden die alleen maar baarden heeft. Erg lastig deze.
en van Sonetic Vet natuurlijk, een band die wat mij betreft te weinig genoemd wordt in FOK! Nederlands Product Album Top 100 Allertijden (Solex ook niet veel trouwens).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |