Rechtse politiek gaat over de grote lijnen, of beter gezegd, simpel generaliseren. De opkomst van de rechtse politiek (en dan bedoel ik rechts als Wilders, of de neo-conservatieven.) is een vloek voor een samenleving die individuele vrijheid hoog in het vaandel zegt te dragen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Politiek gaat over de grote lijnen. Daarbij komen onweerlegbare conclusies op tafel te liggen. Gelukkig begint de politiek overal in Europa wakker te worden en beginnen we te beseffen welk onheil we onszelf op de schouders hebben gehaald. De opkomst van rechts overal is een zegen die misschien het tij nog kan keren voordat het echt te laat is.
Ach liever dat er meer moslims zijn dan katholieken of christenen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nederland is een democratie.
Meer moslims naar Nederland betekent meer macht voor moslims.
Zo kom je in een vicieuze cirkel terecht en wordt Nederland misschien ooit wel een moslimland
Dit zou het geval zijn als er geen limiet zou zijn voor asielzoekers.
Wie praat ik na dan? Deze theorie heb ik zelf bedacht hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ach liever dat er meer moslims zijn dan katholieken of christenen...
En gebeurd toch niet.. als als als...
Iedereen praat elkaar na.
Jij bent helaas volgepropt met propaganda van Wilders.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Politiek gaat over de grote lijnen. Daarbij komen onweerlegbare conclusies op tafel te liggen. Gelukkig begint de politiek overal in Europa wakker te worden en beginnen we te beseffen welk onheil we onszelf op de schouders hebben gehaald. De opkomst van rechts overal is een zegen die misschien het tij nog kan keren voordat het echt te laat is.
Christenen zijn gevaarlijke gewelddadige verbodsfetisjisten. Ik ben er voor kerken en bijbels te verbieden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wie praat ik na dan? Deze theorie heb ik zelf bedacht hoor.
En ik heb toch echt liever christenen dan die achterlijke sharia wetgeving.
Het verschil is klein...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wie praat ik na dan? Deze theorie heb ik zelf bedacht hoor.
En ik heb toch echt liever christenen dan die achterlijke sharia wetgeving.
Wat verbieden de christenen dan voor jou in je dagelijks leven?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Christenen zijn gevaarlijke gewelddadige verbodsfetisjisten. Ik ben er voor kerken en bijbels te verbieden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shariaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:36 schreef mikami het volgende:
[..]
Het verschil is klein...
Sharia is trouwens een verzinsel van radicale gekken in SA
idd kijk naar de geschiedenis...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Christenen zijn gevaarlijke gewelddadige verbodsfetisjisten. Ik ben er voor kerken en bijbels te verbieden.
En jij doet een perfecte imitatie van een struisvogel, ongetwijfeld geïnspireerd door Cohen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:34 schreef mikami het volgende:
[..]
Jij bent helaas volgepropt met propaganda van Wilders.
Als christenen aan de macht waren....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat verbieden de christenen dan voor jou in je dagelijks leven?
Vrouwenonderdrukking, uithuwelijking, extremisme en terrorisme is wel een zegen wil je zeggen?
En die vier zaken komen niet voor onder christenen wilde je zeggen? Ben je dom of heb je je oogkleppen laten aanmeten door decennia christelijke indoctrinatie?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Vrouwenonderdrukking, uithuwelijking, extremisme en terrorisme is wel een zegen wil je zeggen?
RADICALE moslims dan hèquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia
Maak dat moslims maar wijs.
Bullshit, we leven niet meer in de middeleeuwen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:39 schreef mikami het volgende:
[..]
Als christenen aan de macht waren....
Mocht je geen bier zuipen
Geen homo zijn
En vele andere dingen....
Anders was je een zondaar.
Op de brandstapel met Jou
Wel als de katholieken en christenen aan de macht waren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
Bullshit, we leven niet meer in de middeleeuwen.
Bekrompen wereldbeeld heb jij
Drugs, met als resultaat 40.000 dode mexicanen. Op zondag winkelen, met als resultaat burgerlijke ongehoorzaamheid en polarisering van de samenleving. Abortus en euthanasie, met als gevolg afschaffing van het recht op zelfbeschikking en moorden op artsen. En de ongenuanceerde steun van Israël, met als resultaat het langzaam uitmoorden van het Palestijnse volk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
De islam roept op tot haat en geweld tegen andersdenkenden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wel als de katholieken en christenen aan de macht waren.
We leven niet meer in de middeleeuwen omdat steeds meer mensen niet meer geloven, dat is ons redding.
De paus wil die tradities in ere herstellen als hij aan de macht was...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
Bullshit, we leven niet meer in de middeleeuwen.
Bekrompen wereldbeeld heb jij
Fundamentalisten moslims noemenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:44 schreef gamezz het volgende:
[..]
De islam roept op tot haat en geweld tegen andersdenkenden.
Zie ik niet bij christenen, boeddhisten of hindoes bijvoorbeeld.
Trouwens, de christenen zijn pas nog lang aan de macht geweest hoor. Denk aan het CDA. Werden er toen zoveel mensen op de brandstapel gegooid?
Nee christenen en katholieken doden geen mensen die anders denken...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:44 schreef gamezz het volgende:
[..]
De islam roept op tot haat en geweld tegen andersdenkenden.
Zie ik niet bij christenen, boeddhisten of hindoes bijvoorbeeld.
Trouwens, de christenen zijn pas nog lang aan de macht geweest hoor. Denk aan het CDA. Werden er toen zoveel mensen op de brandstapel gegooid?
Bron? En kom niet met middeleeuwse dingenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee christenen en katholieken doden geen mensen die anders denken...![]()
Moslims hangen de koran aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |