abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94002369
Je hoort en leest vaak dat veel mensen bang zijn dat we hier in het westen helemaal worden opgeslokt door de Islam. Wilders noemt dat Islamisering van de samenleving. Hij weet het zo te brengen dat er mensen zijn die het nog geloven ook.

Ik ben van mening dat ie uit z'n nek lult. Ik doe niet aan geloof dus het maakt me niks uit maar wat me opvalt is dat er nog nooit een moslim bij me aan de deur is geweest die me wilde bekeren. Maar, ik krijg wel 2-3 keer in de maand jehova's en christenen aan de deur die zieltjes willen winnen. Daar zou ook iets aan gedaan moeten worden. Daar hoor je Geertje dus niet over.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
  zaterdag 12 maart 2011 @ 14:34:07 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_94002449
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:32 schreef RonnieHansen het volgende:
Je hoort en leest vaak dat veel mensen bang zijn dat we hier in het westen helemaal worden opgeslokt door de Islam. Wilders noemt dat Islamisering van de samenleving. Hij weet het zo te brengen dat er mensen zijn die het nog geloven ook.

Ik ben van mening dat ie uit z'n nek lult. Ik doe niet aan geloof dus het maakt me niks uit maar wat me opvalt is dat er nog nooit een moslim bij me aan de deur is geweest die me wilde bekeren. Maar, ik krijg wel 2-3 keer in de maand jehova's en christenen aan de deur die zieltjes willen winnen. Daar zou ook iets aan gedaan moeten worden. Daar hoor je Geertje dus niet over.
Binnen 20 jaar staat er een moslim bij jou aan de deur. En dan heb je geen keuze om te weigeren.
The End Times are wild
  zaterdag 12 maart 2011 @ 14:34:44 #3
327417 Zwollesjappie
Democratisch Iran
pi_94002471
Mensen die dat geloven hebben vaak niet een hoger iq dan vmbo.. :')

Een ontwikkeld land als Nederland zou nooit zo'n revolutie ondergaan..
pi_94002494
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Binnen 20 jaar staat er een moslim bij jou aan de deur. En dan heb je geen keuze om te weigeren.
Dit dus als er niet wordt ingegrepen.
History became legend, legend became myth.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 14:35:24 #5
327417 Zwollesjappie
Democratisch Iran
pi_94002504
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

ben je dronken ofzo
pi_94002714
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 14:35 schreef Zwollesjappie het volgende:

[..]

ben je dronken ofzo
Laat hem, hij is slim....

Sarcasme mode off:

Wilders :')
Hala Madrid!!!!!!!!!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 14:50:35 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94003013
Het een propagandisering van de samenleving.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_94003225
Wel apart dat idd niemand bang is voor de Amerikaanse invloeden die er nu al veel meer zijn :P
  Donald Duck held zaterdag 12 maart 2011 @ 15:04:16 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_94003503
Kwestie van tijd. De islam is een Trojaans paard dat we zelf binnen onze muren hebben getrokken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_94003579
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Kwestie van tijd. De islam is een Trojaans paard dat we zelf binnen onze muren hebben getrokken.
Net als Amerikanen, chinezen enz... lekker boeiend?
Alle landen zijn maar denkbeeldig door de mens verzonnen grenzen...
pi_94003738
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgens jouw moet ieder land niemand een verblijfsvergunning gunnen?
Hala Madrid!!!!!!!!!
pi_94003776
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef Zwollesjappie het volgende:

Nou jij zegt 't, ik kon het niet beter verwoorden. Vanmorgen stonden er dus weer 2 bij mij aan de deur en toen ik ze duidelijk maakte dat ze eens een voorbeeld moesten nemen aan de moslims, keken ze verbaast en vroegen me wat ik daarmee bedoelde. Toen ik zei dat ik nog nooit een moslim aan de deur had gezien om me te bekeren, stonden ze helemaal met hun mond vol tanden.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
  zaterdag 12 maart 2011 @ 15:13:00 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_94003808
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:12 schreef RonnieHansen het volgende:

[..]

Nou jij zegt 't, ik kon het niet beter verwoorden. Vanmorgen stonden er dus weer 2 bij mij aan de deur en toen ik ze duidelijk maakte dat ze eens een voorbeeld moesten nemen aan de moslims, keken ze verbaast en vroegen me wat ik daarmee bedoelde. Toen ik zei dat ik nog nooit een moslim aan de deur had gezien om me te bekeren, stonden ze helemaal met hun mond vol tanden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:12 schreef RonnieHansen het volgende:

[..]

Van de andere kant staan die Jehova's dan weer niet achter het station om je te beroven. Het is maar wat je het liefste hebt.
The End Times are wild
pi_94003847
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 15:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

Van de andere kant staan die Jehova's dan weer niet achter het station om je te beroven. Het is maar wat je het liefste hebt.
Dat noemen we criminelen, geen moslims...
Hala Madrid!!!!!!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2011 @ 15:15:30 #15
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_94003890
"De islamisering van de samenleving" is een verzinsel van Geert Wilders om angst en verdeeldheid te zaaien en zichzelf te profileren als "grote redder". De islam is al eeuwen een onderdeel van de Nederlandse cultuur maar omdat een stel moslims het zat is dat het Westen hun gebieden overheerst en daar nu tegen in actie gekomen zijn, is het opeens een probleem dat er moslims in Nederland wonen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

En dat doen ze met de Koran in de hand, "Allah Akbar" roepend? En je negeert even de duizenden christenen die elk weekend met elkaar op de vuist gaan rond voetbalwedstrijden? Of is het bij de laatsten niet belangrijk dat zij afkomstig zijn uit voornamelijk het christelijke deel van Nederland?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Donald Duck held zaterdag 12 maart 2011 @ 15:16:37 #16
46149 __Saviour__
pi_94003919
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef mikami het volgende:

[..]

Volgens jouw moet ieder land niemand een verblijfsvergunning gunnen?
Niet zomaar iedereen toelaten. Anders krijg je alleen volkomen kansloze instroom die parasiteert op onze sociale systemen. Er moeten zeer strenge eisen aan immigranten gesteld worden. Een hoge afgeronde opleiding, een baan in het vooruitzicht hebben, genoeg eigen vermogen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_94003970
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:16 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Niet zomaar iedereen toelaten. Anders krijg je alleen volkomen kansloze instroom die parasiteert op onze sociale systemen. Er moeten zeer strenge eisen aan immigranten gesteld worden. Een hoge afgeronde opleiding, een baan in het vooruitzicht hebben, genoeg eigen vermogen.
We hebben al hele strenge eisen.
Maar als je naar Wilders gaat luisteren krijg je propaganda informatie binnen... tja dan kan je er niks aan doen dat je zo denkt.
Daarom nemen we het je ook niet kwalijk dat je Wilders aan t napraten bent.
  Donald Duck held zaterdag 12 maart 2011 @ 15:19:02 #18
46149 __Saviour__
pi_94003999
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:14 schreef mikami het volgende:

[..]

Dat noemen we criminelen, geen moslims...
Niet alle moslims zijn crimineel. Maar als je naar de criminele statistieken kijkt, zijn bepaalde groepen absoluut oververtegenwoordigd als je het afzet tegen welk deel ze uitmaken van de totale bevolking.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 12 maart 2011 @ 15:19:55 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_94004026
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:15 schreef Barbaaf het volgende:
"De islamisering van de samenleving" is een verzinsel van Geert Wilders om angst en verdeeldheid te zaaien en zichzelf te profileren als "grote redder". De islam is al eeuwen een onderdeel van de Nederlandse cultuur maar omdat een stel moslims het zat is dat het Westen hun gebieden overheerst en daar nu tegen in actie gekomen zijn, is het opeens een probleem dat er moslims in Nederland wonen.

[ afbeelding ]

[..]

En dat doen ze met de Koran in de hand, "Allah Akbar" roepend? En je negeert even de duizenden christenen die elk weekend met elkaar op de vuist gaan rond voetbalwedstrijden? Of is het bij de laatsten niet belangrijk dat zij afkomstig zijn uit voornamelijk het christelijke deel van Nederland?
Hoezo is de islam 'al eeuwen een onderdeel van de Nederlandse cultuur'? Op wat voor politiek-correcte fantasieschool heb je dat nu moeten leren? Tot voor 1950 woonden er in Nederland nog geen honderd moslims in totaal.
The End Times are wild
  zaterdag 12 maart 2011 @ 15:20:52 #20
pi_94004062
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:18 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

We hebben al hele strenge eisen.
Maar als je naar Wilders gaat luisteren krijg je propaganda informatie binnen... tja dan kan je er niks aan doen dat je zo denkt.
Daarom nemen we het je ook niet kwalijk dat je Wilders aan t napraten bent.
quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)te-verstrekken.dhtml

DEN HAAG - De coalitie weigert de oppositie toegang te geven tot informatie die zou aantonen dat het mogelijk is het aantal niet-westerse immigranten te halveren. Die halvering is het politieke doel van gedoogpartner PVV.

PVV-Kamerlid Sietse Fritsma zegt zijn immigratiecijfers te baseren op gesprekken met ambtenaren aan de formatietafel. De oppositie tracht er al maanden achter te komen welke berekeningen de coalitie met de gedoger maakte. In december doken ambtelijke formatiestukken op waaruit bleek dat het aantal niet-westerse immigranten met 5, hooguit 15 procent, kan afnemen. Harde getallen zijn moeilijk te geven, schreef oud-minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie (CDA) in een begeleidende brief.

Fritsma zei vorige week dat die brief dateert uit augustus 2010. Vlak daarna, op 17 september, hebben de VVD, PVV en het CDA een gesprek gehad met ambtenaren van het ministerie. Volgens Fritsma bleek daaruit dat de asielinstroom met een kwart kan dalen, en het aantal niet-westerse immigranten kan halveren.

Steun
Tofik Dibi (GroenLinks) wil zelf met die ambtenaren praten over de percentages. Hij kreeg steun van vrijwel alle oppositiepartijen. VVD, CDA, de PVV én SGP blokkeerden dat verzoek echter. Het debat is nu wel gevoerd, vonden Fritsma en zijn VVD-collega Cora van Nieuwenhuizen.

'Dit kabinet maakt zich verdacht door geen openheid van zaken te geven', zegt Dibi. Hij wijst erop dat premier Rutte vlak na zijn aantreden een pleidooi hield voor meer openheid. VVD'er Rutte wilde beter contact tussen Kamerleden en ambtenaren.

Jammer
Dibi: 'Het is jammer dat de premier het eerste verzoek van de oppositie om een gesprek met ambtenaren blokkeert.' Volgens hem kunnen de oppositiepartijen het kabinet niet controleren als de berekeningen schimmig blijven. 'Veel Nederlanders maken zich grote zorgen over immigratie en hebben daarom op een van de partijen gestemd. Wanneer blijkt dat is gegoocheld met onbetrouwbare cijfers, riekt dat naar kiezersbedrog.' Rutte gaf vorige week aan dat het debat wat hem betreft al is gevoerd. Hij bevestigde dat de percentages van de PVV kloppen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_94004088
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 15:19 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Niet alle moslims zijn crimineel. Maar als je naar de criminele statistieken kijkt, zijn bepaalde groepen absoluut oververtegenwoordigd als je het afzet tegen welk deel ze uitmaken van de totale bevolking.
Ik oordeel mensen als individuen, niet als groepen...
Hala Madrid!!!!!!!!!
  Donald Duck held zaterdag 12 maart 2011 @ 15:28:43 #22
46149 __Saviour__
pi_94004336
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:21 schreef mikami het volgende:

[..]

Ik oordeel mensen als individuen, niet als groepen...
Politiek gaat over de grote lijnen. Daarbij komen onweerlegbare conclusies op tafel te liggen. Gelukkig begint de politiek overal in Europa wakker te worden en beginnen we te beseffen welk onheil we onszelf op de schouders hebben gehaald. De opkomst van rechts overal is een zegen die misschien het tij nog kan keren voordat het echt te laat is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2011 @ 15:29:59 #23
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_94004393
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoezo is de islam 'al eeuwen een onderdeel van de Nederlandse cultuur'? Op wat voor politiek-correcte fantasieschool heb je dat nu moeten leren? Tot voor 1950 woonden er in Nederland nog geen honderd moslims in totaal.
Tsja, als je de miljoenen moslims in het door Nederland ingepikte Indonesie wil negeren, ga je gang maar. En negeer dan ook maar de innige samenwerking met moslimstaten tijdens en na de tachtigjarige oorlog.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_94004397
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Politiek gaat over de grote lijnen. Daarbij komen onweerlegbare conclusies op tafel te liggen. Gelukkig begint de politiek overal in Europa wakker te worden en beginnen we te beseffen welk onheil we onszelf op de schouders hebben gehaald. De opkomst van rechts overal is een zegen die misschien het tij nog kan keren voordat het echt te laat is.
Heb 8maanden in asielzoekers centrum gewoond.. zijn hartstikke aardige mensen.
Nee ben geen asielzoeker maar gewoon Nederlander...
pi_94004464
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef Zwollesjappie het volgende:

Nederland is een democratie.
Meer moslims naar Nederland betekent meer macht voor moslims.
Zo kom je in een vicieuze cirkel terecht en wordt Nederland misschien ooit wel een moslimland ;)
Dit zou het geval zijn als er geen limiet zou zijn voor asielzoekers.
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2011 @ 15:33:28 #26
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_94004504
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Rechtse politiek gaat over de grote lijnen, of beter gezegd, simpel generaliseren. De opkomst van de rechtse politiek (en dan bedoel ik rechts als Wilders, of de neo-conservatieven.) is een vloek voor een samenleving die individuele vrijheid hoog in het vaandel zegt te dragen.
pi_94004511
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef gamezz het volgende:

[..]

Nederland is een democratie.
Meer moslims naar Nederland betekent meer macht voor moslims.
Zo kom je in een vicieuze cirkel terecht en wordt Nederland misschien ooit wel een moslimland ;)
Dit zou het geval zijn als er geen limiet zou zijn voor asielzoekers.
Ach liever dat er meer moslims zijn dan katholieken of christenen...

En gebeurd toch niet.. als als als...
Iedereen praat elkaar na.
pi_94004563
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:33 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ach liever dat er meer moslims zijn dan katholieken of christenen...

En gebeurd toch niet.. als als als...
Iedereen praat elkaar na.
Wie praat ik na dan? Deze theorie heb ik zelf bedacht hoor.
En ik heb toch echt liever christenen dan die achterlijke sharia wetgeving.
pi_94004570
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Jij bent helaas volgepropt met propaganda van Wilders. :')
Hala Madrid!!!!!!!!!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 15:35:37 #30
pi_94004596
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:34 schreef gamezz het volgende:

[..]

Christenen zijn gevaarlijke gewelddadige verbodsfetisjisten. Ik ben er voor kerken en bijbels te verbieden.
pi_94004610
Ik woon in een grote stad met veel moslims en veel mensen uit de lage sociale klasse. Een aantal van die moslim jongens zullen best crimineel zijn, maar ik heb er nog nooit last van gehad. Ik heb meer last van autochtone aso's die op straat leven, herrie maken, teveel goedkoop bier zuipen etc.

Het enige wat ik nog merk van die moslims is dat er inderdaad nogal veel grijze muisjes met hoofddoekjes in de bus zitten. Maar die zijn zo stil en teruggetrokken daar merk je nauwelijks iets van. De enige vraag is of het onze taak is als maatschappij om ze uit hun onderdrukking te verlossen, maar dan krijg je weer de vraag of ze dat zelf wel willen.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_94004618
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 15:34 schreef gamezz het volgende:

[..]

Het verschil is klein...

Sharia is trouwens een verzinsel van radicale gekken in SA
Hala Madrid!!!!!!!!!
pi_94004650
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Christenen zijn gevaarlijke gewelddadige verbodsfetisjisten. Ik ben er voor kerken en bijbels te verbieden.
Wat verbieden de christenen dan voor jou in je dagelijks leven?

Vrouwenonderdrukking, uithuwelijking, extremisme en terrorisme is wel een zegen wil je zeggen?
pi_94004671
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:36 schreef mikami het volgende:

[..]

Het verschil is klein...

Sharia is trouwens een verzinsel van radicale gekken in SA
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia

Maak dat moslims maar wijs.
pi_94004700
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

idd kijk naar de geschiedenis...
Vrouwens verbranden, onderdrukking van vrouwen, kruistochten, kerk misbruik met kinderen, wetenschap onderdrukken en vertragen, geen condoomgebruik, zogenaamd heilige oorlogen enz enz...
  Donald Duck held zaterdag 12 maart 2011 @ 15:38:59 #36
46149 __Saviour__
pi_94004712
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:34 schreef mikami het volgende:

[..]

Jij bent helaas volgepropt met propaganda van Wilders. :')
En jij doet een perfecte imitatie van een struisvogel, ongetwijfeld geïnspireerd door Cohen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_94004723
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 15:37 schreef gamezz het volgende:

[..]

Vrouwenonderdrukking, uithuwelijking, extremisme en terrorisme is wel een zegen wil je zeggen?
Als christenen aan de macht waren....

Mocht je geen bier zuipen
Geen homo zijn
En vele andere dingen....

Anders was je een zondaar.

Op de brandstapel met Jou :')
Hala Madrid!!!!!!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2011 @ 15:39:44 #38
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_94004733
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:37 schreef gamezz het volgende:

[..]

En die vier zaken komen niet voor onder christenen wilde je zeggen? Ben je dom of heb je je oogkleppen laten aanmeten door decennia christelijke indoctrinatie?
pi_94004764
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 15:37 schreef gamezz het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia

Maak dat moslims maar wijs.
RADICALE moslims dan hè
Hala Madrid!!!!!!!!!
pi_94004766
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:39 schreef mikami het volgende:

[..]

Als christenen aan de macht waren....

Mocht je geen bier zuipen
Geen homo zijn
En vele andere dingen....

Anders was je een zondaar.

Op de brandstapel met Jou :')
Bullshit, we leven niet meer in de middeleeuwen.
Bekrompen wereldbeeld heb jij
pi_94004791
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:40 schreef gamezz het volgende:

[..]

Wel als de katholieken en christenen aan de macht waren.
We leven niet meer in de middeleeuwen omdat steeds meer mensen niet meer geloven, dat is ons redding.
pi_94004825
Christenen zijn pas erg.
Waar moslims beschaving brachten naar spanje, kwamen christenen met kruistochten....
Hala Madrid!!!!!!!!!
pi_94004856
  zaterdag 12 maart 2011 @ 15:44:13 #44
pi_94004887
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:37 schreef gamezz het volgende:

[..]

Drugs, met als resultaat 40.000 dode mexicanen. Op zondag winkelen, met als resultaat burgerlijke ongehoorzaamheid en polarisering van de samenleving. Abortus en euthanasie, met als gevolg afschaffing van het recht op zelfbeschikking en moorden op artsen. En de ongenuanceerde steun van Israël, met als resultaat het langzaam uitmoorden van het Palestijnse volk.
pi_94004903
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:41 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Wel als de katholieken en christenen aan de macht waren.
We leven niet meer in de middeleeuwen omdat steeds meer mensen niet meer geloven, dat is ons redding.
De islam roept op tot haat en geweld tegen andersdenkenden.
Zie ik niet bij christenen, boeddhisten of hindoes bijvoorbeeld.

Trouwens, de christenen zijn pas nog lang aan de macht geweest hoor. Denk aan het CDA. Werden er toen zoveel mensen op de brandstapel gegooid? :')
pi_94004907
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 15:40 schreef gamezz het volgende:

[..]

De paus wil die tradities in ere herstellen als hij aan de macht was...

Want dat is het christelijke geloof gewoon.
Hala Madrid!!!!!!!!!
pi_94004945
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 15:44 schreef gamezz het volgende:

[..]

Trouwens, de christenen zijn pas nog lang aan de macht geweest hoor. Denk aan het CDA. Werden er toen zoveel mensen op de brandstapel gegooid? :')
Fundamentalisten moslims noemen :')
Hala Madrid!!!!!!!!!
pi_94004953
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:44 schreef gamezz het volgende:

[..]

Nee christenen en katholieken doden geen mensen die anders denken... :')
Omdat nu gelukkig de christenen en katholieken niet meer aan de macht zijn is het stuk minder...
pi_94005010
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:46 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Nee christenen en katholieken doden geen mensen die anders denken... :')
Bron? En kom niet met middeleeuwse dingen :')
pi_94005046
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:46 schreef mikami het volgende:

[..]

Fundamentalisten moslims noemen :')
Moslims hangen de koran aan.
De koran roept op tot haat en geweld tegen andersdenkenden.

Zo simpel is het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')