Volgens mij was die laatste auto te laat...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:14 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Knap dat de maker van deze beelden nog weg is gekomen.
Aardbeving is sowieso de gevaarlijkste natuurramp die je mee kan maken...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb n keer in San Francisco een heel lichte aardbeving meegemaakt en dat was al 'vreemd'.
Ik kan me niet voorstellen dat je voor je lol op een aardbeving van welke categorie dan ook gaat zitten wachten...
Die Jappen hebben zelfs hun aardbevingen gereguleerdquote:
Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat ze te hard rijden op de weghelft die vrij is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:16 schreef Light het volgende:
[..]
Netjes op het lijntje ook, dus die weg kan zo weer open voor verkeer
Hahahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die Jappen hebben zelfs hun aardbevingen gereguleerd
Ah, mannen met helmen. Dat betekent dat er iets gaat gebeuren, werk aan de winkel.quote:
Op wat voor termijn?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ah, mannen met helmen. Dat betekent dat er iets gaat gebeuren.
Ik vraag me af hoe die vier gewonden het er vanaf zullen brengen. Voorlopig geen merkbare gevolgen...quote:
En verboden in te halenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:17 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat ze te hard rijden op de weghelft die vrij is.
Die aardbeving is een stuk gevaarlijker geworden door de tsunami die erop volgde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:15 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Aardbeving is sowieso de gevaarlijkste natuurramp die je mee kan maken...
Een 9,0 op de Richtersschaal (zelfs niet de zwaarste mogelijk) is ook gevaarlijker dan een categorie 5 orkaan (de zwaarste), tornado, sneeuwstorm (blizzard), of wat dan ook.
Het enige wat er in de buurt komt van een 9,0 incident is de atoombom maar ook dat heeft beperkingen.
Dat blijft altijd afwachten. Maar ik heb eerder een stukje over mannen met helmen geschreven: Japan, maar dan niet in Tokyoquote:
1700 meldt Reuters.quote:
sorry? (das 1quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:28 schreef vergezocht het volgende:
Pomp dit snel vol, ik heb een paar interessante reacties voor de volgende topic
Dit is 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |