In Groningen toch ergens?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef Darklight het volgende:
Ik heb in Nederland een keer een aardbeving meegemaakt, in de jaren 90
Toen er zomaar op sommige plekken een konijnenhokje omviel? Of heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef Darklight het volgende:
Ik heb in Nederland een keer een aardbeving meegemaakt, in de jaren 90
'Prachtige', indrukwekkende foto's altijd op die site. Bazen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef Jabberwocky het volgende:
Serie foto's:
http://www.boston.com/big(...)uake_hits_japan.html
Vertel me alsjeblieft dat dit verzonnen is.quote:
13 april 1992 - Aardbeving bij Roermond, Limburg, magnitude 5,8. De zwaarst bekende aardbeving van Nederland, die in Tsjechi met speciale gevoelige apparatuur nog te voelen was. Geen doden, wel bedroeg de schade 275 miljoen Nederlandse gulden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Toen er zomaar op sommige plekken een konijnenhokje omviel? Of heb ik wat gemist?
De zwaarste ooit in Nederland ja, maar tevens ook n van de grootste bekende aardbevingen in de geschiedenis van Noordwest-Europa.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
13 april 1992 - Aardbeving bij Roermond, Limburg, magnitude 5,8. De zwaarst bekende aardbeving van Nederland, die in Tsjechi met speciale gevoelige apparatuur nog te voelen was. Geen doden, wel bedroeg de schade 275 miljoen Nederlandse gulden.
die was in enschede ook te voelen, kat rolde door die aardbeving van het bed
CNN meld het als breaking newsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:07 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Dat las ik ook op The Guardian. Volgens sommige mensen is het onzin.
Mjah, ik ben ook steeds meer geneigd om het aan te nemen. In ieder geval dat het om veel mensen gaat.quote:
Ik zat er midden in als inwoner van Roermondquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
13 april 1992 - Aardbeving bij Roermond, Limburg, magnitude 5,8. De zwaarst bekende aardbeving van Nederland, die in Tsjechi met speciale gevoelige apparatuur nog te voelen was. Geen doden, wel bedroeg de schade 275 miljoen Nederlandse gulden.
Heb ook wel wat stomme meningen van Nederlanders langs zien komen hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Achterlijk dom kutvolk.
Buiten dat hebben ze natuurlijk wel gewoon gelijk. Iedereen krijgt wat ie verdient!
Die heb ik dan ook gevoeld! Klopt het dat het slechts enkele seconden duurde?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
Op NHK zijn wat before en after beelden te zien... daar word je niet echt vrolijk van.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:07 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Dat las ik ook op The Guardian. Volgens sommige mensen is het onzin.
Inderdaad. Adembenemend...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:05 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
'Prachtige', indrukwekkende foto's altijd op die site. Bazen.
Ik zat er ook vlakbij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zat er midden in als inwoner van Roermond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |