Geen idee. Voor mij en mijn familie zal het sowieso weinig uitmaken omdat het voor ons nou /care is of het nou halal geslacht is of niet. Zolang het maar geen varkensvlees isquote:Op donderdag 14 april 2011 18:47 schreef ntm het volgende:
is rituel slachten nou verboden of gaan ze het nog verbieden? ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet vinden..
Dat willen ze (misschien) gaan doen. Er wordt nog druk gelobbied, er moet nog gestemd worden enz.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:47 schreef ntm het volgende:
is rituel slachten nou verboden of gaan ze het nog verbieden? ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet vinden..
Eerst zien dan geloven hoor. Om maar even een passend gezegde aan te halen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ritueel slachten wordt helemaal niet verboden. Hoe komt men erbij.
Onverdoofd slachten wordt verboden.
Nu ben ik wel benieuwd welke ketter deze woorden als eerste in de mond heeft genomen... wat een rebel moet dat geweest zijn!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven hoor. Om maar even een passend gezegde aan te halen.
Maar om ritueel geslacht te worden mogen ze officieel toch niet verdoofd worden?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ritueel slachten wordt helemaal niet verboden. Hoe komt men erbij.
Onverdoofd slachten wordt verboden.
Dat ziet er toch niet uit manquote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Mutants nieuwe kapsel: [ afbeelding ]
Spange mocro.
Ze mogen niet door de verdoving worden gedood (of in hun gezondheid worden aangetast).quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar om ritueel geslacht te worden mogen ze officieel toch niet verdoofd worden?
Door het zo te verwoorden, "ritueel slachten wordt verboden" wordt het wel weer lekker een heikel religiebash-punt.
Ik ga er vanuit dat een verdoving ook niet bedoeld is om die beesten te doden of ziek te maken. Natuurlijk gaat het er in de vleesindustrie niet altijd zo frisjes aan toe, maar ik denk dat verdovingen in Nederland sowieso wel aan die eisen kunnen/moeten voldoen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze mogen niet door de verdoving worden gedood (of in hun gezondheid worden aangetast).
Nee, want voor joden schijnt het wel een probleem te zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Eigenlijk dus allemaal heisa om niks?
quote:Op zondag 17 april 2011 11:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Je moet een beetje blijven groeien als user hè. Ik ben het gewone posten voorbij.
Het is sowieso erg rustig op FOK! heb ik het idee. En de discussies zijn gewoon kut, dus... Tja.quote:
Dezelfde discussies worden al bijna 12 jaar gevoerd. De argumenten zijn ook al 12 jaar hetzelfde. Best wel grappig om te zien.quote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het is sowieso erg rustig op FOK! heb ik het idee. En de discussies zijn gewoon kut, dus... Tja.
In de kern wel misschien, maar er is toch echt wel een tijd geweest dat het niveau van de posters in NWS en POL een stuk hoger lag. Een tijd waarin de grootste onzin, of grofste beledigingen creatief onderbouwd werden, waardoor je tenminste nog kon doen alsof je echt aan het discussiëren was. Ik schaam me er nu gewoon vaak voor me in zo'n 'discussie' te mengen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dezelfde discussies worden al bijna 12 jaar gevoerd. De argumenten zijn ook al 12 jaar hetzelfde. Best wel grappig om te zien.
Successupporter gaat eraanquote:Op zondag 13 maart 2011 11:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat kan me eerljk gezegd niks schelen. Heb helemaal geen affiniteit voor Zwolle. Ik ben al voor FC Twente.
Zondag rustdag noem ik geen vakantie, habibi. Of ben je alweer in Marokkanistan geweest?quote:
Yep.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zondag rustdag noem ik geen vakantie, habibi. Of ben je alweer in Marokkanistan geweest?
En mij dan verwend durven noemen met al die vakanties. de pot verwijt de ketel.quote:
Ik moet er voor betalen, jij krijgt het graties van pappie en mammie.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En mij dan verwend durven noemen met al die vakanties. de pot verwijt de ketel.
Klopt, maar ik verdien dan ook (nogquote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet er voor betalen, jij krijgt het graties van pappie en mammie.
Nee.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik verdien dan ook (nog) geen duizenden ekkies per maand. En jij kan je pappie en mammie vast ook in Nederland bezoeken.
Dan zitten we in hetzelfde schuitje.quote:
Ik maak gewoon gebruik van de extraatjes waar mijn pappie recht op heeft. Alsof jij een auto van het bedrijf niet zou accepteren! Of een telefoon, of een 13e maand. Het leven is gewoon nie eerlijk.quote:
Voor jou wel ja.quote:
Voor mij wel ja?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Voor jou wel ja.
Rookert en GRS hebben opeens een leven en Wik en jij zie ik sporadisch.
Nee. Ik ben te lelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog steeds niet uitgehuwelijkt, Mutant?
Is dat niet het idee achter importbruidjes en/of uithuwelijken? Dat ook lelijke mannen aan de vrouw kunnen komen (en omgekeerd). Je bent een mooiboy, mutant, dat hoor je te weten.quote:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Voor jou wel ja.
Rookert en GRS hebben opeens een leven en Wik en jij zie ik sporadisch.
Waarom heb ik haar nooit in dit topic gezien dan?quote:
Wat is er loos dan? Of is het heel erg?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik zit in een dipje. Komt door school en shit.
OMDAT NIEMAND HIER KWAM VOOR DE AFGELOPEN MAANDENquote:Op maandag 11 juli 2011 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom heb ik haar nooit in dit topic gezien dan?
En nog belangrijker, waarom vertel je mij dat nu pas.
Schoolquote:
Slap excuus. Ik was 3 weken in Marokko. Je had het in ieder geval kunnen zeggen. Jij wilt gewoon alle dames voor jezelf houden. Eerst Marokkaanse en nu GRS.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:02 schreef o.us het volgende:
[..]
OMDAT NIEMAND HIER KWAM VOOR DE AFGELOPEN MAANDEN.
3 uur reizen is toch teringveel. Maar het is zonde om daardoor nu met school te kappen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
SchoolHet reizen is een beetje teveel geworden. Ik moest vroeg de trein pakken en was pas laat thuis. Op een gegeven moment heb je geen zin meer om naar buiten te gaan. Ik heb dan het gevoel dat ik mijn tijd aan het verspillen ben. Klinkt misschien overdreven maar dat gevoel heb ik.
FOK! jij dan als je in Marokko bent?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Slap excuus. Ik was 3 weken in Marokko. Je had het in ieder geval kunnen zeggen. Jij wilt gewoon alle dames voor jezelf houden. Eerst Marokkaanse en nu GRS.
Ja. Dit jaar niet. Maar vorig jaar deed ik dat. Heb zo'n Wana 3G prepaid dingetje.quote:
Zit ook al te denken om dat aan te schaffen. Hoeveel dirham heb je vorig jaar daaraan uitgegeven?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja. Dit jaar niet. Maar vorig jaar deed ik dat. Heb zo'n Wana 3G prepaid dingetje.
Ik ga ook niet stoppen met school. Het gaat erom dat ik ff niks hoef te doenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:07 schreef o.us het volgende:
[..]
3 uur reizen is toch teringveel. Maar het is zonde om daardoor nu met school te kappen.
Alsof er wat te doen valt in Zuid-Limburgquote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga ook niet stoppen met school. Het gaat erom dat ik ff niks hoef te doen
300 dirham voor modem (usb-dongel) + 1 maand internet.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Zit ook al te denken om dat aan te schaffen. Hoeveel dirham heb je vorig jaar daaraan uitgegeven?
Ideaal tochquote:Op maandag 11 juli 2011 19:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Alsof er wat te doen valt in Zuid-Limburg.
Ach, tis lekker rustig hier vergeleken met Rotterdamquote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
Wat moet een Marokkaanse in Zuid Limburg.
Zo kan ik het daten ook weer vergeten.
Hoe weet je nou dat ik in Rotterdam zit?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach, tis lekker rustig hier vergeleken met Rotterdam
Daar studeert ze.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ik in Rotterdam zit?
Nee ze is geen kloon van mijquote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het verstandig om mijn kloondetector aan te zetten?
Doe je bestquote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het verstandig om mijn kloondetector aan te zetten?
~quote:Op maandag 11 juli 2011 19:18 schreef o.us het volgende:
Twee Marokkaanse ex-mods in deze SC. Ik mis nog een Marokkaanse (ex-) FA.
Zij studeert in Zuid manquote:Op maandag 11 juli 2011 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
Maar je studeert wel aan de EUR....ook dus...net als Marokkaanse...
Maar er was nog zo'n Marokkaanse chick, zo'n extremistische Arabische. Dat was jij toch niet?
Ze studeert nu rechten zei ze tegen mij.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat doet die nu eigenlijk? Andere studie aan de EUR of zo?
Was dat niet die enequote:Op maandag 11 juli 2011 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
Maar je studeert wel aan de EUR....ook dus...net als Marokkaanse...
Maar er was nog zo'n Marokkaanse chick, zo'n extremistische Arabische. Dat was jij toch niet?
Gelukkig dat ik dan op tijd ben afgestudeerd.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze studeert nu rechten zei ze tegen mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |