Nee, dat doe je niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:01 schreef C_N het volgende:
[..]
voel mij totaal niet aangesproken . A omdat jou kijk er op eenzijdig is aales van int plukt . wat maar eenigzints jou aansta. dat sluit weer aan op A.
en haaten doe ik je niet .je denk primitive eenzijdig en dat is voor mij niet voldoende om iemand te haten .ik haat geen mensen ik kijk namelijk naar 2 kanten .
Dat is heel simpel: gewoon niet meer posten.quote:iets wat jij vooral eens moet leren . en ik wou het hier bij laten thanks
Het is uiteraard een treurig verhaal met 'bijna' alleen maar verliezers, maar als je ziet hoe de Israëli palestijnen van hun landverjagen en ze aan de bedelstaf helpen snap ik dat er palestijnen 'doordraaien'.quote:
Er staat nog niet vast dat het een Palestijn was. Er is een moord en een klopjacht. Meer objectieve info hebben we niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:09 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Het is uiteraard een treurig verhaal met 'bijna' alleen maar verliezers, maar als je ziet hoe de Israëli palestijnen van hun landverjagen en ze aan de bedelstaf helpen snap ik dat er palestijnen 'doordraaien'.
Je bekijkt het van 2 kanten? Terwijl je Palestijnen ''palies'' noemt? Kom op zet jezelf niet voor schut man. Ik las 1x het topic: Not Guilty. The Israeli Captain that killed a schoolgirl. Misschien moet jezelf je eigen posts teruglezen. Maar ga niet zo schijnheilig doen man.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:01 schreef C_N het volgende:
[..]
voel mij totaal niet aangesproken . A omdat jou kijk er op eenzijdig is aales van int plukt . wat maar eenigzints jou aansta. dat sluit weer aan op A.
en haaten doe ik je niet .je denk primitive eenzijdig en dat is voor mij niet voldoende om iemand te haten .ik haat geen mensen ik kijk namelijk naar 2 kanten . iets wat jij vooral eens moet leren . en ik wou het hier bij laten thanks
dat doe ik niet .quote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
[..]
Dat is heel simpel: gewoon niet meer posten.
schijnheil moet je in mijn gezicht zeggen ,,ben zona,,quote:Op zondag 13 maart 2011 17:21 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Je bekijkt het van 2 kanten? Terwijl je Palestijnen ''palies'' noemt? Kom op zet jezelf niet voor schut man. Ik las 1x het topic: Not Guilty. The Israeli Captain that killed a schoolgirl. Misschien moet jezelf je eigen posts teruglezen. Maar ga niet zo schijnheilig doen man.
dat is de info wat jij heb ..quote:Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er staat nog niet vast dat het een Palestijn was. Er is een moord en een klopjacht. Meer objectieve info hebben we niet.
Gast, ik weet niet wat je allemaal lult maar ik snap er geen fuck van. Kinderen die bomb belts dragen kan ik begrijpen. Wat me irriteert is dat Palestijnse kinderen altijd beschuldigd worden van bomb belts zelfs wanneer ze al vermoord zijn en niks gevonden is. En bij Israelische kinderen klinkt het het onmenselijk is en vervolgens worden de daders terroristen genoemd.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:25 schreef C_N het volgende:
[..]
schijnheil moet je in mijn gezicht zeggen ,,ben zona,,
kinderen die bom belts om hun hebben mogen ze van mij afschieten . duidelijk hoef ik geen schijnheil voor te zijn . koksinel(=hebreew voor trutje)![]()
het leuke hieraan is dat als israel de schuld krijg van iets.. je het wel klakeloos over neemquote:Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er staa .t nog niet vast dat het een Palestijn was. Er is een moord en een klopjacht. Meer objectieve info hebben we niet.
israel heb recht om te bouwen in de bestaande steden .quote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef Aloulou het volgende:
Vandaag in New York Post na berichtgeving over de steekpartij staat in hetzelfde artikel dat de regering die dag nog goedkeuring voor nieuwe nederzetting in de West Bank gaf:
"Israel announced early today that it had approved hundreds of additional settlements in the West Bank. The construction of settlements has been a major sticking point in peace negotiations."
Wat gaan we hieraan doen C_N ? Kop in de grond of probleem bij de wortel aanpakken ?
http://www.nypost.com/p/n(...)xR7WeK#ixzz1GVGfQlOX
Israël heeft al zijn rechten verspeeld met hun oorlogsmisdaden en het continue traineren van het zogenaamde vredesproces.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:07 schreef C_N het volgende:
[..]
israel heb recht om te bouwen in de bestaande steden .
Oja natuurlijk, dat recht hebben ze van god gekregen. Sorry, dan mag het inderdaadquote:Op zondag 13 maart 2011 20:07 schreef C_N het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:07 schreef C_N het volgende:
zo daar zijn wij me bezich .zij moorden wij bouwen .tot er geen spaan van over is . word tijd dat nederland ook eens zo gaat denken ..is gezonder.. geloof mij .maar daar komen jullie achter als het te laat is ..voor mij is het alleen maar af wachten tot de tijd kom dat je zie dat rechts toch gelijk had in nederland ..
maar dan zijn ook jullie kinderen al uitgemoord door terorristen
De aap komt uit de mouw, wel janken dat deze mensen zich verzetten tegen kolonisten terwijl je gewoon toegeeft door te bouwen en het ook steunt dat men dit land afpakt. Jij verwacht dat ze hun andere wangetje toekeren zeker tegen die racistische soortgenoten van je die met de Thora in de hand hun land afpakkenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:07 schreef C_N het volgende:
met of zonder moord van een familie .hier hadden we het over .
ga nu niet zielig lopen doen en israel van deze moord beschuldigen voor een goed makertje voor hou denken. en ik denk zelf dat je beter je probleem in je eigen land kan aan pakken . dan anderen de wet voor te lezen .
Een jood die Europa na een genocide van diezelfde Europeanen is ontvlucht en nu vanuit Israel hoopt dat rechts Europa een nieuwe minderheid ook een kopje kleiner gaat maken? Je bent ver heen jongen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:07 schreef C_N het volgende:
hoe was dat gezegde nu ook al weer .
verbeter de wereld begin bij je zelf of zoiets![]()
zo daar zijn wij me bezich .zij moorden wij bouwen .tot er geen spaan van over is . word tijd dat nederland ook eens zo gaat denken ..is gezonder.. geloof mij .maar daar komen jullie achter als het te laat is ..voor mij is het alleen maar af wachten tot de tijd kom dat je zie dat rechts toch gelijk had in nederland ..
maar dan zijn ook jullie kinderen al uitgemoord door terorristen
Het is groot nieuws vanwege het andere grote nieuws: Illegale uitbreiding van illegale nederzettingen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom is dit zo een groot nieuws, er gebeuren dagelijks meerdere moorden hoor.
er word geen land afgepakt de palestijnenen willen land dat is anders . tot nu toe hebben ze land konden meer hebben . als ze niet voor moorden van kinderen kiezen .quote:Op zondag 13 maart 2011 22:37 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De aap komt uit de mouw, wel janken dat deze mensen zich verzetten tegen kolonisten terwijl je gewoon toegeeft door te bouwen en het ook steunt dat men dit land afpakt. Jij verwacht dat ze hun andere wangetje toekeren zeker tegen die racistische soortgenoten van je die met de Thora in de hand hun land afpakken
[..]
Een jood die Europa na een genocide van diezelfde Europeanen is ontvlucht en nu vanuit Israel hoopt dat rechts Europa een nieuwe minderheid ook een kopje kleiner gaat maken? Je bent ver heen jongen.
ik ben blij dat jij dit zeg en niet iemand met een vol verstand .echt you make my day with this.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Israël opereert op de Mubarak manier. Of iets tussen Mubarak en Ghaddafi in.
ga nu niet lopen janken als je oorlog wil you have to pay as well.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:43 schreef Aloulou het volgende:
Meer achtergrond nieuws:
"Een onbekende Palestijn heeft vrijdagnacht ingebroken in een huis in de nederzettingen Itamar en daar een familie van vijf mensen met messteken gedood: een vader, moeder en drie kinderen van 11, drie en drie maanden. Een 12 jarige dochter was op het moment van de aanval niet thuis, ze kwam laat terug van een jeugdkamp en sloeg alarm.
De dader wordt nog gezocht. Het gebied is afgezet en het Palestijnse dorpje Awarta werd door militairen bezet en doorzocht. De situatie in het gebied waar Itamar ligt is al jaren gespannen door de aanwezigheid van drie Joodse nederzettingen - met enkele zogenoemde voorposten - die de schrik zijn van de buurt. Afgelopen maandag nog werden tien Palestijnen (en één kolonist) bij het dorpje Qusra gewond tijdens een botsing waarbij de Palestijnen probeerden te verhinderen dat kolonisten pas geplante olijfboompjes uit de grond rukten. Een kolonist begon te schieten met zijn M-16 geweer. Het leger kwam er aan te pas en scheidde op zijn gebruikelijke manier de vechtenden: namelijk door het vuur te openen op de Palestijnen met rubberkogels en met scherpe munitie. De botsing volgde overigens nadat kolonisten een week eerder 500 pas geplante olijfboompjes hadden ontworteld. In ongeveer dezelfde tijd was er een botsing tussen kolonisten en het leger, nadat ten westen van Nablus een zogenoemde 'illegale' voorpost bestaande uit een tent en een caravan werd ontruimd. De kolonisten koelden hun woede met het stichten van brand in een in een huis in het dorp Huwarra. Twee Palestijnse kinderen moesten in het ziekenhuis worden opgenomen wegens rookvergiftiging.
Een jaar geleden, op 20 en 21 maart 2010, werden in één weekend twee broers in het dorpje Iraq Burin en twee neven in het dorpje Awarta door het leger gedood. Het leger stelde later vast dat de doden te wijten waren aan foute inschattingen van het leger. Er werden, zoals dat gebruikelijk is in het Israelische leger, strenge straffen uitgedeeld: een aantal militairen werd door stafchef Gabi Ashkenazi berispt. Eén sergeant werd zelfs gedegradeerd.
En ach, de lijst van botsingen, mishandelingen, en het in brand steken of anderszins vernielen van oogsten en eigendommen door kolonisten is natuurlijk langer dan ik hier heb vermeld. En natuurlijk valt zo'n vijfvoudige moord op een hele familie op geen enkele manier goed te praten, maar als je ook maar en beetje oog hebt voor wat daar allemaal gebeurt en hoe er met de rechten van de Palestijnen in die dorpen wordt omgesprongen, dan is het ineens toch iets minder onbegrijpelijk dat zoiets gebeurt."
http://abu-pessoptimist.b(...)isten-gedood-in.html
ik ben blij dat jij het allemaal snap .en in het midden van de werkelijkheid zit .quote:Op maandag 14 maart 2011 06:14 schreef truepositive het volgende:
Jij bent echt goed hard losgekoppeld van de werkelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |