Ik vind die cappuchino fucking lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die whey delicious van xxl is goddelijke. De choco vooral drinkt lekker weg als chocomel. Wel met melk dan.
banaan ftw!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik vind die cappuchino fucking lekker
wat is je doel aankomen/afvallen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef FB-aight het volgende:
hoe kijken jullie aan tegen een 5 daagse split?
en hoe kijk je tegen elke dag 1 spiergroep aan?
de vraag die je beter kan stellen is; waarom niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam doen?
bij ons geven ze een full body schema met alleen maar apparatenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:19 schreef Chestbrah het volgende:
krijgen beginners nog steeds een borst/triceps, rug/biceps, benen/schouders voorgeschoteld in sportscholen?
ik vind ze allemaal heerlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die whey delicious van xxl is goddelijke. De choco vooral drinkt lekker weg als chocomel. Wel met melk dan.
Wat lul jij nou weer over berginners :") als iemand een voorkeur heeft bij bepaalde spiergroepen dan is dat toch niet ergquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:19 schreef Chestbrah het volgende:
krijgen beginners nog steeds een borst/triceps, rug/biceps, benen/schouders voorgeschoteld in sportscholen?
ik ga hier niet eens op inquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:42 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer over berginners :") als iemand een voorkeur heeft bij bepaalde spiergroepen dan is dat toch niet erg
( behalve oefeningen voor een negatief GH level)
hoor ik daar die sexy stem van omaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:48 schreef Zyzz het volgende:
http://clips.team-andro.c(...)-winklaar-13.03.2011
he's huge brah
niet op de stem gelet, wat te druk bezig met mirinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
hoor ik daar die sexy stem van oma
Ben ik hier de enige die dat gewoon fokking lelijk vind?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:48 schreef Zyzz het volgende:
http://clips.team-andro.c(...)-winklaar-13.03.2011
he's huge brah
Ik vind niet dat hij een echt mooi fysiek heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:55 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ben ik hier de enige die dat gewoon fokking lelijk vind?
Bij mij ook toen ik voor het eerst binnen kwam lopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:22 schreef Zyzz het volgende:
[..]
bij ons geven ze een full body schema met alleen maar apparaten
Neen, bovendien heb ik het idee dat Alberto Stegeman van ondercover in Nederland over AAS gebruik het commentaar geeftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:55 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik zo groot gewoon lelijk vind. Indrukwekkend maar wel lelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij een echt mooi fysiek heeft.
lelijk is het niet, maar zelf zou ik zoveel massa ook niet willenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:55 schreef Agentperry het volgende:
[..]
mwaah ligt eraanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:59 schreef Agentperry het volgende:
Alles wat naturel niet kan vind ik te groot.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:59 schreef Agentperry het volgende:
Alles wat naturel niet kan vind ik te groot.
allemaal vochtspieren, in een strongman competitie zou hij geen kans makenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef Zyzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is toch een gruwelijk fysiek? en zeker niet te groot.. maar ook niet haalbaar zonder flink wat naalden in je been te rammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |