u mad?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik krijg die dm's niet op de een of andere manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
geen zin inquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef Chestbrah het volgende:
205lbs is 90kg dacht ik zoiets
google lbs kg converter
189cmquote:
2 meter is behoorlijkquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef Chestbrah het volgende:
ik heb gasten gehoord die cell tech gebruikte en 10cm erbij pakte in lengte
Dat is dus mijn streef fysiek, ik ben ook 1,88. Alleen is het voor mij niet te doen op 5% bf rond te lopen dus zal wssl 10% worden en dan zit ik aan die 90 kilo die ik eerder zei. Ook zieke stats voor iemand van 86 kg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:19 schreef FB-aight het volgende:
deze man doet het goed voor een naturel, goede genen, goede voeding, 5% vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is een ziek mooi streven
zeker een mooi streven, hij loopt ook niet constant met 5% rond hoor.. dit was voor een bepaald event.. normaal zit ie rond 8/9%quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dat is dus mijn streef fysiek, ik ben ook 1,88. Alleen is het voor mij niet te doen op 5% bf rond te lopen dus zal wssl 10% worden en dan zit ik aan die 90 kilo die ik eerder zei. Ook zieke stats voor iemand van 86 kg.
Makkelijk trucje dat ik altijd gebruik om pounds naar kilos te rekenen is /2 - 10%
dus 100 pond /2 = 50 -10% = 45kg
en inches naar cm is x 2,5
Ja rond de 7% is denk ik het mooiste ja maar het is denk ik makkelijker om op 10% rond te lopen.quote:
beetje thuis flink opdrukken, dippen tussen stoelen helpt nog een beetjequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef ukga het volgende:
godverdomme vandaag al een week niet getrained. morgen de hele dag van 09;30 tot 21;00 werken, dus dan zit het er ook niet in
ja maar ben flink verkoude geweest. Eerst me keel, toen me neus.Dan heb je sowieso geen zin om te trainen. Ben inmiddels 1.5 kilo afgevallequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:43 schreef FB-aight het volgende:
[..]
beetje thuis flink opdrukken, dippen tussen stoelen helpt nog een beetje
Wat is dat voor een crap dieet? waar zijn de eiwitten en vetten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:47 schreef mtchel112 het volgende:
gisteravond mn eerste tegenslag gehad met mn dieet, had 4 uur vakken lopen vullen en mn maag bevatte 2 boterhammen 1 eierkoek 1 ei en wat lasagne en water
heb n broodje bapou gegeten
verder drink ik alleen nog water (en verse sinalappelsap) en snoep verder ook niet
doe bij iedere trainen 30 minuten flink crossen (niet type huisvrouw snelhedi maar flink door crossen)
daarna half litertje isotone, en dan nog wat glazen water.
hoop dat t snel gaat, dit zijn niet de makkelijkste dingen voor mij
je kan ook kip, gehakt, biefstuk, duitse biefstuk, tartaar, vis, noten e.d. als snack eten? alleen maar boterhammen zijn ook niet goed(teveel carbs)quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef mtchel112 het volgende:
Ik lijd geen honger? Ik snoep niet meer en ja dan heb je het op sommige momenten echt bikkelen. Ik eet een boterham ipv snacks, en sinasappelsap dronk ik zoweiso al iedere avond dusja
Zulke benen wil ik niet eens man.. die kerel kan niet eens meer fatsoenlijk lopen laat staan rennen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:48 schreef Zyzz het volgende:
http://clips.team-andro.c(...)-winklaar-13.03.2011
he's huge brah
Bij de appie staat ook kwark 500ml voor 60 centquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef L-D het volgende:
Kan iemand mij vertellen of die magere smulkwark van Albert Heijn goed is? Zit zo'n 450gram in, in, iets van 6 gram per 100gram. Kost wel iets van ¤ 1,50 dus ga kijken of ik ergens goedkopere vind.
Veeeeeeeeeeeeeeel suikerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef L-D het volgende:
Kan iemand mij vertellen of die magere smulkwark van Albert Heijn goed is? Zit zo'n 450gram in, in, iets van 6 gram per 100gram. Kost wel iets van ¤ 1,50 dus ga kijken of ik ergens goedkopere vind.
Deadlifts doe ik inderdaad sowieso, shrugs meer op gelegenheid, laatste tijd niet meer vaak. Maar in dat artikel op dbb lees ik dat je schouders juist gaan hangen van shrugs maar in andere artikelen lees ik weer dat je schouders er meer door naar achter/boven van gaan staan maar dat ze meer hangend lijken door grote sterk aflopende traps.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Diabox het volgende:
Dat heeft meer te maken met aan je houding werken kerel.
Deadlifts en shrugs all the way.
Die heb ik iedere dag! Superspul. Niet te vreten en zonder smaak. Gewoon wegknauwen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Bij de appie staat ook kwark 500ml voor 60 cent
Je schouders gaan niet hangen van shrugs. Je moet gewoon je traps en delts goed in verhouding hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Deadlifts doe ik inderdaad sowieso, shrugs meer op gelegenheid, laatste tijd niet meer vaak. Maar in dat artikel op dbb lees ik dat je schouders juist gaan hangen van shrugs maar in andere artikelen lees ik weer dat je schouders er meer door naar achter/boven van gaan staan maar dat ze meer hangend lijken door grote sterk aflopende traps.
Die 2e lijkt me waarschijnlijker maar wat is het nou?
18, bijna 19, begonnen toen ik net 18 was(8mnd nu). Minimum is dacht ik 16 bij de meeste sportscholen maar ik heb ook wel eens gelezen dat ze je aanraden niet te beginnen totdat je uitgegroeid bent.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef borstmelk het volgende:
misschien een stomme vraag,maar..
hoe oud zijn jullie eigenlijk? en wanneer zijn jullie begonnen met zo intensief trainen? en zit er eigenlijk een soort van minimum aan. ivm groei enzo?
dankje voor je snelle antwoordquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Agentperry het volgende:
[..]
18, bijna 19, begonnen toen ik net 18 was(8mnd nu). Minimum is dacht ik 16 bij de meeste sportscholen maar ik heb ook wel eens gelezen dat ze je aanraden niet te beginnen totdat je uitgegroeid bent.
Ookal pak je geen zware gewichten dan zou ik als ik jou was nog de basis barbell compound oefeningen doen. Met lichte gewichten heb je dan gelijk de gelegenheid de techniek goed te leren, vooral bij de power clean zal dat uiteindelijk erg veel voordeel opleveren. Apparaten zijn poep, voor elk apparaat is er wel een free weight oefening.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef borstmelk het volgende:
[..]
dankje voor je snelle antwoord. maar als ik zo mee lees met dit topic,doen jullie dan al echt het "zware" werk,al weet ik niet echt wat nu zwaar is:P. wat ik doe is niets vergeleken met waar jullie het hier over hebben denk ik dan.
ik gebruik wel dumbells maar heel erg beperkt,en squatten daar ben ik denk ik nog niet aan toe. meestal alleen de apparaten.
zou het slim zijn om op deze leeftijd al wat fanatieker te gaan trainen? of heeft het weinig zin?
ik ben inderdaad nog niet uitgegroeid..
ik zal mij daar dan wat meer in verdiepen. Thx!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ookal pak je geen zware gewichten dan zou ik als ik jou was nog de basis barbell compound oefeningen doen. Met lichte gewichten heb je dan gelijk de gelegenheid de techniek goed te leren, vooral bij de power clean zal dat uiteindelijk erg veel voordeel opleveren. Apparaten zijn poep, voor elk apparaat is er wel een free weight oefening.
Gewicht is niet echt belangrijk voor BB doeleinden. Maximale contractie en correcte uitvoering van de oefeningen wel. Ga sowieso squatten, deadliften en bankdrukken. Deze 3 oefeningen zullen het meest bijdragen aan het verbeteren van je fysiek.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef borstmelk het volgende:
[..]
dankje voor je snelle antwoord. maar als ik zo mee lees met dit topic,doen jullie dan al echt het "zware" werk,al weet ik niet echt wat nu zwaar is:P. wat ik doe is niets vergeleken met waar jullie het hier over hebben denk ik dan.
ik gebruik wel dumbells maar heel erg beperkt,en squatten daar ben ik denk ik nog niet aan toe. meestal alleen de apparaten.
zou het slim zijn om op deze leeftijd al wat fanatieker te gaan trainen? of heeft het weinig zin?
ik ben inderdaad nog niet uitgegroeid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |