er staat alles in wat je moet weten op een toegankelijke manier beschrevenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:04 schreef stoeltafel het volgende:
Ben nu ook het boek BFFM aan het lezen, super goed en de andere bestanden die je erbij krijgt zijn ook goed. De basis bij cutten/bulken is meer eten en vaak eten.
quote:Op zondag 13 maart 2011 08:29 schreef Chestbrah het volgende:
bulgarian split squats van gisteravond killen me nu
als jij je squats maar superset met sldl's dan ben ik tevreden brahquote:Op zondag 13 maart 2011 08:46 schreef Zyzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ga over ander half uur squaten
quote:Op zondag 13 maart 2011 09:01 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
als jij je squats maar superset met sldl's dan ben ik tevreden brah
deadlifts supersetten met frontsquats en normale squats met sldl's brahquote:Op zondag 13 maart 2011 09:12 schreef honda1990 het volgende:
Kan een mod niks doen tegen deze plaatjes, ik denk dat niemand die hier komt om het te hebben over serieuze BB te praten om eerst te moeten scrollen langs geslowchat met plaatjes als 'come at me bro'.
Blijf je klachten melden in het FB topic van SPT, al wordt er hier slecht gemodereerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:12 schreef honda1990 het volgende:
Kan een mod niks doen tegen deze plaatjes, ik denk dat niemand die hier komt om het te hebben over serieuze BB te praten om eerst te moeten scrollen langs geslowchat met plaatjes als 'come at me bro'.
wat doe ik nu weer?quote:Op zondag 13 maart 2011 09:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Blijf je klachten melden in het FB topic van SPT, al wordt er hier slecht gemodereerd.
@Zyzz: stop met dit puberale gedrag of open een topic in PUB of op superdudes.nl.
Okquote:Op zondag 13 maart 2011 09:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Blijf je klachten melden in het FB topic van SPT, al wordt er hier slecht gemodereerd.
@Zyzz: stop met dit puberale gedrag of open een topic in PUB of op superdudes.nl.
Heb ik vanaf woensdag ook gehad, helpt heel erg om pumping iron dan te kijken of een nieuw schema te bouwen. Dan wordt je alleen maar opgefokterquote:Op zondag 13 maart 2011 10:34 schreef avaz het volgende:
Ben nu "al" 3 dagen goed ziek. Geen training voor mij...verveel me de pestpleuris
Zelfde hier. Keel ontsteking. Ik heb het gevoel dat ik elke dag een kilo afvalquote:Op zondag 13 maart 2011 10:34 schreef avaz het volgende:
Ben nu "al" 3 dagen goed ziek. Geen training voor mij...verveel me de pestpleuris
eet je verder wel goed? dus genoeg e,kh en v?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:02 schreef ukga het volgende:
[..]
Zelfde hier. Keel ontsteking. Ik heb het gevoel dat ik elke dag een kilo afval
ik probeer me best te doen. de laatste dagen rond de 2800 kcalquote:Op zondag 13 maart 2011 12:25 schreef Zyzz het volgende:
[..]
eet je verder wel goed? dus genoeg e,kh en v?
link?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:55 schreef Chestbrah het volgende:
het gaat nu echt gebeuren, ik ga pumping iron kijken voor de eerste keer na jarenlang trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |