minder reclame met www.spixtv.nl/browsersquote:
wie niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:24 schreef ZaZoe het volgende:
Karim heeft het helemaal gehad met Servio
ik zeg dag daaaaaag stervioquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:24 schreef flugeltje het volgende:
En die titel werd me net in de schoot geworpen
ze is inderdaad best toonbaar he?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:26 schreef flugeltje het volgende:
Sharon kan best een mooie meid zijn vind ik....
Op laura na het mooiste gezichtje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:26 schreef flugeltje het volgende:
Sharon kan best een mooie meid zijn vind ik.... Ze moet er alleen wat meer moeite voor doen dan de anderen...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:27 schreef flugeltje het volgende:
Servio en Karim trekken elkaar slecht
Nou, ik vind Joanna anders toch ook wel een snoepje hoor...quote:
Ik vind haar al mooi zoals ze nu is. Het enige wat ontbreekt is een stukje zelfvertrouwen. Dat straalt ze nog niet echt uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:26 schreef flugeltje het volgende:
Sharon kan best een mooie meid zijn vind ik.... Ze moet er alleen wat meer moeite voor doen dan de anderen...
Dat klopt wel ja.... Ze heeft ook prachtig haarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind haar al mooi zoals ze nu is. Het enige wat ontbreekt is een stukje zelfvertrouwen. Dat straalt ze nog niet echt uit.
Weet iemand de link van dit filmpje Heb het nog steeds niet gezien :$quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:44 schreef MissJ.24 het volgende:
Geen echt streamverslag, maar voor de alles-willen-weters....Alex en Laura, een bed, bewegende dekens, en daarna mocht meneer weer naar zijn eigen bed van la Laura...want ze kon echt niet slapen zo.Filmpje ergens in de cossen.
Ik vind joanna een hele lelijke volgespoten smoel hebben. Bovendien kijkt ze altijd heel verveeld uit dr ogen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, ik vind Joanna anders toch ook wel een snoepje hoor...
Dat wijf is gewoon dom.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:29 schreef capuchon het volgende:
Ik vind Joanna de mooiste maar heeft ook het kutste karakter
Qua uiterlijk zou ik het wel op haar kunnenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vind joanna een hele lelijke volgespoten smoel hebben. Bovendien kijkt ze altijd heel verveeld uit dr ogen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Niet alleen opmaken maar vandaag dus ook verschonen
[ link | afbeelding ]
Wie is die heksquote:
Flugeltjequote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
minder reclame met www.spixtv.nl/browsers
Moet die de hele week?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Niet alleen opmaken maar vandaag dus ook verschonen
[ link | afbeelding ]
eindelijk even met al zn vriendjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:34 schreef r_onald het volgende:
Servio aka house cleaning lol
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:34 schreef delfse het volgende:
Karim is een leuke man daar kan Servio niet tegenop met zijn slechte karakter . Servio wil alleen mannen in het huis waar die mee in bed kan belanden. Het begon met Alex buiten de groep plaatsen met Karim gaat dat niet lukken de meiden kotsen Servio ook inmiddels uit
Dit mag tot het eind duren deze missie. Helemaal te gek dit Servio als sloof van iedereen en er nog 1000euro voor betaald ook geweldig. Hij gaat het steeds vervelender vinden merk je aan hem.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:34 schreef r_onald het volgende:
Servio aka house cleaning lol
[ afbeelding ]
die heeft vanacht al genoeg verhaal gehad.... arme flipje!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef knagsje het volgende:
Ach joan de draak komt ook weer even verhaal halen
Servio is ook een mooiere vrouw dan joanna.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef TWP het volgende:
Joanna is net zo'n verschrikkelijk wijf als Servio
Agreequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Servio is ook een mooiere vrouw dan joanna.
TV topper; Joanna, Karim, Gerard in de finalequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:37 schreef Ripley het volgende:
ow, ik hoop dat karim en gerard het tot het eind redden!
Ah okequote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:39 schreef RobbieBoy het volgende:
goed nieuws gehad vanuit japan. dus nu wil ik me weer concentreren op Secret story. Wat was er met Karim en Servio? GIMME some dirt
stimmt jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:39 schreef muzas het volgende:
Moet joanna wel nageven... dit is wel een uniek moment. Ze blijft rustig en begint niet met krijsen en achterlijke dingen roepen. "FAK dit dan hooowwwwrrrr..."
mooi manquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:39 schreef RobbieBoy het volgende:
goed nieuws gehad vanuit japan. dus nu wil ik me weer concentreren op Secret story. Wat was er met Karim en Servio? GIMME some dirt
ja, inderdaad. Weet alleen niet zeker of mijn broertje nog in Tokyo zit, maar ga er vanuit van nietquote:
De baas krijgt karakterquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:39 schreef suzi1 het volgende:
karim zit zich goed te ergeren. hij strijgt in mijn lijst!!!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:40 schreef TWP het volgende:
Gerard en Karim moeten sowieso naar de finale. En dan nog een vrouw erbij. Monique Joanna ofzo.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:39 schreef RobbieBoy het volgende:
Wederom enorm EENSCHquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:41 schreef muzas het volgende:
Wat een man. Rustig, eerlijk, fouten toe durven geven, H E L D!
Fijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:39 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik vind hem aantrekkelijker dan maik bijvoorbeeld, gewoon omdat het niet zo'n sufkut is.quote:
Beide en ben blij dat jij goed nieuws hebt uit Japan! Ze waarschuwen nu weer voor een nieuwe tsunami gaat komen vandaag.quote:
Ja geweldig. Koppie koffie erbij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:43 schreef bollokus het volgende:
dit is ook wel een keer leuk in de morgen een rustige discussie!
Waarschijnlijk stemmen 4 van de 5 vrouwen op Servio, en wordt er ook op Philip gestemt, no way dat Philip er uit gaat dus!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:42 schreef ZaZoe het volgende:
Karim is Servio er aan het uitwerken, en dat gaat hem ook lukken ook.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:43 schreef bollokus het volgende:
edit Jo begint opgefokter te raken nu het over mama gaatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:43 schreef bollokus het volgende:
Die 2 moeten beiden soberso in het huis blijven. Gebeurt er tenminste nog iets.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:42 schreef ZaZoe het volgende:
Karim is Servio er aan het uitwerken, en dat gaat hem ook lukken ook.
Hij probeert te netjes te blijven..............quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:44 schreef capuchon het volgende:
Karim komt wel moeilijk uit ze woorden. Tering.
Ja en zweren op haar Oma.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:44 schreef muzas het volgende:
Oh daar komen de domme teksten weer "dat ik dood mag vallen op mn moeder.... maar...."
Joanne vindt altijd dat niks betrekking op haar heeft, maar scheert wel altijd alle mannen over een kant..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij probeert te netjes te blijven..............
Hij is uit alle macht voorzichtig aan het formuleren...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:44 schreef capuchon het volgende:
Karim komt wel moeilijk uit ze woorden. Tering.
Dat zijn sowieso domme teksten. Een normaal mens gebruikt dat na groep 5 niet meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja en zweren op haar Oma.
Haar zweren op wat dan ook stelt niks voor!
die zweren zitten over heel haar lichaamquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja en zweren op haar Oma.
Haar zweren op wat dan ook stelt niks voor!
echt een vreselijke meid ! en dat is dan pas 24 he...pffffffquote:
eensch !!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:46 schreef muzas het volgende:
Joanna is echt een wijf waar ik binnen 5 minuten slaande ruzie mee zou hebben. Alles op zichzelf betrekken, niet luisteren, domme teksten, etc.Van binnen net zo lelijk als van buiten.
Dit zijn geen normale mensen hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso domme teksten. Een normaal mens gebruikt dat na groep 5 niet meer
Bij haar krijg ik echt soms het gevoel dat ze 40 is, alleen als je dan echt luisterd naar wat ze zegt is ze eerder 15!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
[..]
echt een vreselijke meid ! en dat is dan pas 24 he...pffffff
nee, volgens cnn zijn alle allerts ingetrokken. Daarbij zit mijn famillie inmiddels in Kyoto, en da's 500 kilometer van Tokyo verwijderd, dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Beide en ben blij dat jij goed nieuws hebt uit Japan! Ze waarschuwen nu weer voor een nieuwe tsunami gaat komen vandaag.
Jij krijgt een lolly van mij als ze dit zegtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:47 schreef Chanel5 het volgende:
Nu gaat ze zeker tegen Gerard zeggen ik heb je toch facking 2000 keer bedankt hè
`Gerard ook zo lekker eerlijk!quote:
6/7 keer dus volgens haar maar hem eerst straal voorbij lopen en hij moest haar erop wijzen dat ze hem niet bedankte...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:48 schreef capuchon het volgende:
[..]
Jij krijgt een lolly van mij als ze dit zegt
Inderdaad, ze voelt de fundamenten wankelen... En ze weet niet hoe ze daar me om moet gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna is duidelijk aan het aftasten of het voor haar nog wel opportuun is om een sterke band met Servio te onderhouden.
Duidelijke damagecontrol.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:50 schreef flugeltje het volgende:
Toch netjes van d'r dat ze het na gaat vragen en nu haar excuus aanbiedt... Je kunt zeggen wat je wilt, maar daarmee stijgt ze wel in m'n achting...
Je zou getrouwd zijn met zo'n wijfquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef Stability het volgende:
haha gaat ze zitten pruilen op de bank
Daar heb je ook wel een goed punt...quote:
ze heeft thuis bij dr vriend toch ook de broek aanquote:
Opperroddelhoer Sofia is weg he. Dat scheelt heel erg veel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef flugeltje het volgende:
Overigens verschuiven hier per week de krachtvelden zeg... De ene week is het team Gerard die de overhand krijgt en vorige week was team Servio nog oppermachtig...
Ze is zich gewoon aan het indekken. Waarschijnlijk is haar volgende zet dat ze afstand van Servio gaat nemen. Ik zie haar er nog voor aan dat ze hem maandag gaat nomineren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:50 schreef flugeltje het volgende:
Toch netjes van d'r dat ze het na gaat vragen en nu haar excuus aanbiedt... Je kunt zeggen wat je wilt, maar daarmee stijgt ze wel in m'n achting...
wanneer gaat ze jankenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
En ze gaat daar zitten om aandacht te trekken, maar niemand reageert
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
ik ben bang dat laura haar zo gaat kriebelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
levens ervaringquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:54 schreef muzas het volgende:
Volgens mij is Karim echt een onwijs intelligente man. En dan niet op een 'monique-ik-kan-goed-puzzeltjes-oplossen-en-heb-een-hoog-iq' manier, maar echt intelligent.
Heerlijk om haar nu te kunnen troosten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |