Dat klopt wel ja.... Ze heeft ook prachtig haarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind haar al mooi zoals ze nu is. Het enige wat ontbreekt is een stukje zelfvertrouwen. Dat straalt ze nog niet echt uit.
Weet iemand de link van dit filmpje Heb het nog steeds niet gezien :$quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:44 schreef MissJ.24 het volgende:
Geen echt streamverslag, maar voor de alles-willen-weters....Alex en Laura, een bed, bewegende dekens, en daarna mocht meneer weer naar zijn eigen bed van la Laura...want ze kon echt niet slapen zo.Filmpje ergens in de cossen.
Ik vind joanna een hele lelijke volgespoten smoel hebben. Bovendien kijkt ze altijd heel verveeld uit dr ogen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, ik vind Joanna anders toch ook wel een snoepje hoor...
Dat wijf is gewoon dom.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:29 schreef capuchon het volgende:
Ik vind Joanna de mooiste maar heeft ook het kutste karakter
Qua uiterlijk zou ik het wel op haar kunnenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vind joanna een hele lelijke volgespoten smoel hebben. Bovendien kijkt ze altijd heel verveeld uit dr ogen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Niet alleen opmaken maar vandaag dus ook verschonen
[ link | afbeelding ]
Wie is die heksquote:
Flugeltjequote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
minder reclame met www.spixtv.nl/browsers
Moet die de hele week?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Niet alleen opmaken maar vandaag dus ook verschonen
[ link | afbeelding ]
eindelijk even met al zn vriendjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:34 schreef r_onald het volgende:
Servio aka house cleaning lol
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:34 schreef delfse het volgende:
Karim is een leuke man daar kan Servio niet tegenop met zijn slechte karakter . Servio wil alleen mannen in het huis waar die mee in bed kan belanden. Het begon met Alex buiten de groep plaatsen met Karim gaat dat niet lukken de meiden kotsen Servio ook inmiddels uit
Dit mag tot het eind duren deze missie. Helemaal te gek dit Servio als sloof van iedereen en er nog 1000euro voor betaald ook geweldig. Hij gaat het steeds vervelender vinden merk je aan hem.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:34 schreef r_onald het volgende:
Servio aka house cleaning lol
[ afbeelding ]
die heeft vanacht al genoeg verhaal gehad.... arme flipje!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef knagsje het volgende:
Ach joan de draak komt ook weer even verhaal halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |