nee hoor, eerst zul je een ander zijn planeet moeten vinden, en dat gebeurd niet gelijk..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik denk dat als je iedereen op een planeet zet, het wel makkelijk wordt om individueel een planeet te veroveren als iemand offline is.
De map wordt wel groter dan je kunt zien hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Mwa, je hebt toch wel ver zicht en natuurlijk de wegen die wel ontstaan tussen planeten, zal niet moeilijk zijn om te zien waar iemand is geweest of iets heeft gebouwd.
Dan kunnen we ook zeg maar aan de economie doen aan traden enzo enzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:25 schreef Berend. het volgende:
[..]
En uit andere planeten. Denk aan coal, hout etc
Dit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:47 schreef Eierbal het volgende:
Is een op een handel/economie/welvaart gebaseerde gameplay niet iets uitdagender?Helemaal als dat regelmatig wordt bijgehouden ergens. Bijvoorbeeld het (gemiddelde) goud (per inwoner) dat een kingdom in bezit heeft oid. Dit goud kan worden verzameld als belasting ofzo. Niet betalen -> uit het kingdom
.
Men kan goud verdienen door diensten te verlenen, te handelen (winkeltje openen oid) of door gewoonweg te minen. Het kingdom zelf kan het geïnde belastinggoud uitgeven aan bijvoorbeeld het vergroten van de grenzen het land, zeldzame goederen, etc.
Zelf gemaakt? Amazing!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:43 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo mooi als ik hoopte.
Wat is dat met jou en planten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef Berend. het volgende:
Het IP van de nieuwe planten server: 85.236.109.209:27465
Dat was de garpquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:30 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en planten?!
hahas, ya rite.quote:
Hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 00:17 schreef KoningStoma het volgende:
Elke keer als ik dit spel opstart of in dit topic kijk is er weer iets compleet anders aan de gang
Wattan? Alleen de ufo's doen een beetje raar, maar dat hebben we ook al doorquote:Op zondag 20 maart 2011 11:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Nou dat met die planeten werkt voor gene ene meter
Sure, IP staat een pagina terug dacht ikquote:Op zondag 20 maart 2011 12:43 schreef MrJD36 het volgende:
Ik speel inmiddels al een paar maanden Minecraft met vrienden op hamachi. Echter is de uitdaging daar toch echt weg en heb ik het spel gekocht om online te kunnen spelen.
Nu was ik dus op zoek naar een leuke server en die van jullie spreekt me heel erg aan! Zou ik mee kunnen doen op jullie server? Mijn ingame naam is mijn username.. Thx!
Misschien lag? Ik heb ook af en toe dat 't 30 seconden duurt voordat m'n tekst in de chat komt. Ligt aan Minecraft servers.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:09 schreef FreezePop het volgende:
Wat de neuk. Niks wat ik typ lijkt tevoorschijn te komen?
Hmmm, zou kunnen inderdaad. Internet stresst hem de laatste tijd nogal. Soms ook disconnect van teamspeak etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Misschien lag? Ik heb ook af en toe dat 't 30 seconden duurt voordat m'n tekst in de chat komt. Ligt aan Minecraft servers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |