Hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 00:17 schreef KoningStoma het volgende:
Elke keer als ik dit spel opstart of in dit topic kijk is er weer iets compleet anders aan de gang
Wattan? Alleen de ufo's doen een beetje raar, maar dat hebben we ook al doorquote:Op zondag 20 maart 2011 11:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Nou dat met die planeten werkt voor gene ene meter
Sure, IP staat een pagina terug dacht ikquote:Op zondag 20 maart 2011 12:43 schreef MrJD36 het volgende:
Ik speel inmiddels al een paar maanden Minecraft met vrienden op hamachi. Echter is de uitdaging daar toch echt weg en heb ik het spel gekocht om online te kunnen spelen.
Nu was ik dus op zoek naar een leuke server en die van jullie spreekt me heel erg aan! Zou ik mee kunnen doen op jullie server? Mijn ingame naam is mijn username.. Thx!
Misschien lag? Ik heb ook af en toe dat 't 30 seconden duurt voordat m'n tekst in de chat komt. Ligt aan Minecraft servers.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:09 schreef FreezePop het volgende:
Wat de neuk. Niks wat ik typ lijkt tevoorschijn te komen?
Hmmm, zou kunnen inderdaad. Internet stresst hem de laatste tijd nogal. Soms ook disconnect van teamspeak etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Misschien lag? Ik heb ook af en toe dat 't 30 seconden duurt voordat m'n tekst in de chat komt. Ligt aan Minecraft servers.
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:04 schreef Drebbelman het volgende:
Zelf zie ik wel iets in creatief gecombineerd met survival. Met zijn allen een stadje bouwen (of meerdere) en dat beschermen tegen de mobs van buitenaf. Misschien gecombineerd met een mini-economy (een bakker, een slager etc). Evt, met cuboid een gebied maken waar je wel pvp kan doen (de wilderness). Voorwaarde om zoiets leuk en werkend te krijgen is wel dat er genoeg mensen met enige mate van serieusheid mee bezig willen zijn.
Je bent een beetje laat daarmee.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:59 schreef fl1pp13 het volgende:
Binnenkort ook wolven als mobs![]()
klikkerdeklik
Creditcardquote:Op zondag 20 maart 2011 21:58 schreef -Datdus- het volgende:
Ik het nog steeds kut dat je met paypal moet betalen.Waarom regelt die gast niet iets met steam of zo.
Als je hem gekocht hebt zou je de Beta 1.3.01 moeten hebben.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef Rockiejj het volgende:
Hallon.
Ik heb ook minecraft 'gekocht'
Ik heb Minecraft_Alpha v1.2.0_02
Is dit goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |