Idem.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga er even over nadenken en dan post ik het hier.
DONDERDAG.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Berend. het volgende:
Poll: Wanneer stopt deze gameplay?
• Vrijdag
• Zaterdag
• Zondag
• Maandag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Overview
This robust plugin allows you to create parties in game while providing an abundance of control tools for your party such as teleporting/regrouping, loot distribution, friendly fire, etc. See the Features section for a full list.
Features
- create a party with a leader, leader may invite players on the server to be members of the party
- toggle if the party is freely joinable
- toggle if there is friendly fire within the party
- toggle if members are free to leave the party
- toggle if you want to ignore other party invitations
- *set the loot distribution mode (explained below): free, fair, random, master
- *restrict distribution to only a subset of items as loot
- comprehensively set all party options through just one command
- teleport the entire team to the leader (regrouping)
- teleport between party members
- change the name of the party
* - implementation stalled, not in latest release
Commands
General
* /party - displays all existing parties on the server and your current party's abridged status
Party Management
* /party new [partyname] - creates a new party with you as the leader
* /party disband - disbands your current party
* /party toggle l/leave - toggles the ability for members to freely leave your party
* /party toggle ff/friendlyfire - toggles if party members can hurt each other
* */party toggle f/filter - toggles the use of an item filter for party loot distribution
* /party toggle j/join - toggles the ability for players on server to freely join your party
* /party inv [p1] ... [pN] - invites named players to join your party
* /party dist free/*fair/*rand/*master - sets the loot distribution mode of the party: free(normal loot pickup), fair(even loot distribution), random(like it sounds), master(all loot goes to one designated player)
* /party kick [p1] ... [pN] - kicks named players from your party
* /party master [playername] - sets the master looter for your party (used during master distribution mode where all loot goes to the master looter)
* */party mastdist rand/fair - distributes the top inventory of the master looter among the rest of the party members given a distribution mode
* /party regroup - requests your entire party to regroup on you (teleport to you), initiates regrouping phase
* /party regroup [seconds] - sets the amount of time your party members can respond to your regroup (regroup phase length in seconds)
* /party name [partyname] - changes the name of the party
* /party leader [playername] - changes the leader of the party
* /party option -[option] [option setting] ... - sets various options for your party such as leaving(-m on/off), joinability(-j on/off), masterlooter(-m playername), *filter(-f on/off), and friendly fire(-ff on/off)
Party Access
* /party accept [partyname] - accept an invitation to join the particular party
* /party join [partyname] - attempts to join the target party
* /party leave - leaves your current party
* /party c/confirm - confirm a regrouping request from your party leader
* /party d/deny - denies a regrouping request from your party leader
* /party toggle inv - toggles whether or not you wish to receive invitations to join parties
* /party toggle d/dist - toggles whether or not you wish to receive loot from your party
Miscellaneous
* /party info - displays complete information about your party
* */party help [helptopic] - readme for specific commands for plugin or /party help for a list of commands/topics
* - implementation stalled, not in latest release
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Drebbelman het volgende:
Mensen die Baytropolis willen joinen pmen mij.
Mijn doel is een mooi gebalanceerde samenleving, waar iedereen een aparte taak in het dorpje vervult. Ieder is dan baas en verantwoordelijk over zijn vakgebeid.
Daarnaast is het goed vertoeven in Baytropolis, waar de vogels fluiten en de vissen verdrinken.
's Morgens een krantje pakken op het terras of 's avonds bij het avondgloren een mooie wandeling over de boulevard of het nabijgelegen tropische strand, het kan allemaal in Baytropolis.
Leven in Baytropolis staat voor kwaliteit!haha xD mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij mij wordt het véél mooier!![]()
Welk team is nog vrij?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef Berend. het volgende:
Sosua en ik hebben besloten dat we met twee teams doorgaan, dit omdat dit gewoon veel makkelijker dus. De teams die doorgaan zijn: Team Drebbelman en Team Awesome. Succes!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef FreezePop het volgende:
Sowieso een team naar jezelf vernoemen
quote:Anyone who followed the Lionhead boss on Twitter might have had an inkling that Molyneux was a Minecraft fan from the way he invited everyone to join the server he was playing on with his son Lucas Molyneux (last seen begging Valve for Half-Life 3). Unfortunately, says Molyneux, the risk you run when inviting everyone to play Minecraft is that everyone will actually show up.
"It was a disaster!" said Molyneux. "Me and my son were playing with it, and he was bullying me saying he wished he could get more people into our world so I set it up and he was a bit disappointed that no-one knew about it, so I just tweeted the web address. That was the worst thing to do - within ten seconds of me pushing the Twitter button there were ten people, within 20 there were 50 people, and in a minute there were 200 people and we were bombarded until the point where the whole server crashed."
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef maurisioo het volgende:
Hoop dat die nieuwe update van minecraft bijna komt.
Die wolfen zien er in ieder geval heel mooi uit!
Als je op F3 klikt zie je coordinaten van de map, meestal word er afgesproken waartussen basissen worden gebouwd. Dit keer is dat geloof ik 2,000 x 2,000 (in de - én +, dus)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar 'boioz, hoe kun je ooit een andere basis vinden?
Die mappen worden telkens erbij gegenereerd dus moet je zoeken in een oneindige wereld. Bovendien kun je toch zo een ondergrondse basis maken?
(tenzij iemand de glitch heeft dat als je het level laad, dat ie dan zeg maar alle ondergrondse gangen ziet)
Yup zulke dingen zijn wel leuk. Ik denk dat zoals het nu is niet heel uitdagend is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:47 schreef Eierbal het volgende:
Tof filmpje!Mooie dingen hebben we gebouwd.
Over het huidige speltype: Wat is nou precies de bedoeling?Ik was net alleen op de server, en zoals EarCheese al zei: ik kon leegroven wat ik wilde (niet gedaan btw).
Is een op een handel/economie/welvaart gebaseerde gameplay niet iets uitdagender?Helemaal als dat regelmatig wordt bijgehouden ergens. Bijvoorbeeld het (gemiddelde) goud (per inwoner) dat een kingdom in bezit heeft oid. Dit goud kan worden verzameld als belasting ofzo. Niet betalen -> uit het kingdom
.
Men kan goud verdienen door diensten te verlenen, te handelen (winkeltje openen oid) of door gewoonweg te minen. Het kingdom zelf kan het geïnde belastinggoud uitgeven aan bijvoorbeeld het vergroten van de grenzen het land, zeldzame goederen, etc.
We hebben 2 chests in 't midden van de base staan, die ten alle tijden zijn gevuld. Die óók al meerdere keren leeggerooft zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:54 schreef Drebbelman het volgende:
Ik kan zo genieten van inloggen en dan zien dat werkelijk elke chest volledig is leeg gehaald en de farm aan gort is geholpen. Gelukkig is de tunnel toevallig nu ook ineens onbruikbaar zodat de spullen terughalen bij de andere base geen optie is, maargoed, die spullen zitten daar toch allemaal verstopt, en zoeken naar geheime chests is verboden.
Voorstel aan mijn team: vanaf nu gaan we alles achter dichte muren doen (geen deuren meer). De tegenstander mag die toch niet kapot maken en kan dus nooit onze base inkomen. Ten minste tot de regels weer veranderd worden.
Prima idee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:04 schreef Drebbelman het volgende:
Mag ik dan concluderen dat we het erover eens zijn dat dit niet de ultieme gameplay is waar iedereen op gehoopt had?
Ik raad aan dat we, voor dat we een nieuw scenario beginnen, eerst eens alles goed overdenken, zodat we niet na amper een week weer iets nieuws hoeven te beginnen.
Berend, mag ik zo vrij zijn om deze vraag eens hier op het forum te werpen?
Wat willen de fokkers op minecraft?
Creatief? PvP? Survival? Griefen? Gegriefd worden? Wedstrijden? Gewoon een beetje aanmodderen? Met zijn allen tegen de mobs? Of een combi zoals creatief met mobs?
En dan bedoel ik, welk gameplay element vond je nu echt het leukst en ben je bereid om met enige serieusheid een langere tijd mee bezig te zijn?
Zelf zie ik wel iets in creatief gecombineerd met survival. Met zijn allen een stadje bouwen (of meerdere) en dat beschermen tegen de mobs van buitenaf. Misschien gecombineerd met een mini-economy (een bakker, een slager etc). Evt, met cuboid een gebied maken waar je wel pvp kan doen (de wilderness). Voorwaarde om zoiets leuk en werkend te krijgen is wel dat er genoeg mensen met enige mate van serieusheid mee bezig willen zijn.
Dat laatste is inderdaad wel goed, maar ik denk dat dat ook best snel gaat vervelen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:04 schreef Drebbelman het volgende:
Mag ik dan concluderen dat we het erover eens zijn dat dit niet de ultieme gameplay is waar iedereen op gehoopt had?
Ik raad aan dat we, voor dat we een nieuw scenario beginnen, eerst eens alles goed overdenken, zodat we niet na amper een week weer iets nieuws hoeven te beginnen.
Berend, mag ik zo vrij zijn om deze vraag eens hier op het forum te werpen?
Wat willen de fokkers op minecraft?
Creatief? PvP? Survival? Griefen? Gegriefd worden? Wedstrijden? Gewoon een beetje aanmodderen? Met zijn allen tegen de mobs? Of een combi zoals creatief met mobs?
En dan bedoel ik, welk gameplay element vond je nu echt het leukst en ben je bereid om met enige serieusheid een langere tijd mee bezig te zijn?
Zelf zie ik wel iets in creatief gecombineerd met survival. Met zijn allen een stadje bouwen (of meerdere) en dat beschermen tegen de mobs van buitenaf. Misschien gecombineerd met een mini-economy (een bakker, een slager etc). Evt, met cuboid een gebied maken waar je wel pvp kan doen (de wilderness). Voorwaarde om zoiets leuk en werkend te krijgen is wel dat er genoeg mensen met enige mate van serieusheid mee bezig willen zijn.
Yup, dat kan inderdaad. Daarom moet er nog een afwisseling bij zitten. Toen wij de eerste server starten hadden wij dit precies zo Dreb. Een kasteel met mobs erbuiten enzovoort. Het was erg gezellig en leuk, maar op een moment werd het ineens teveel creatiefquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad wel goed, maar ik denk dat dat ook best snel gaat vervelen...
Creatief, denk ik dat ik daar 't langst zoet mee blijf. Dat en een stad bouwen met misschien 1 groot team en dan op Hard mode zetten, en beschermen tegen vijandelijke mobs, inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:04 schreef Drebbelman het volgende:
Mag ik dan concluderen dat we het erover eens zijn dat dit niet de ultieme gameplay is waar iedereen op gehoopt had?
Ik raad aan dat we, voor dat we een nieuw scenario beginnen, eerst eens alles goed overdenken, zodat we niet na amper een week weer iets nieuws hoeven te beginnen.
Berend, mag ik zo vrij zijn om deze vraag eens hier op het forum te werpen?
Wat willen de fokkers op minecraft?
Creatief? PvP? Survival? Griefen? Gegriefd worden? Wedstrijden? Gewoon een beetje aanmodderen? Met zijn allen tegen de mobs? Of een combi zoals creatief met mobs?
En dan bedoel ik, welk gameplay element vond je nu echt het leukst en ben je bereid om met enige serieusheid een langere tijd mee bezig te zijn?
Zelf zie ik wel iets in creatief gecombineerd met survival. Met zijn allen een stadje bouwen (of meerdere) en dat beschermen tegen de mobs van buitenaf. Misschien gecombineerd met een mini-economy (een bakker, een slager etc). Evt, met cuboid een gebied maken waar je wel pvp kan doen (de wilderness). Voorwaarde om zoiets leuk en werkend te krijgen is wel dat er genoeg mensen met enige mate van serieusheid mee bezig willen zijn.
planten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:59 schreef Berend. het volgende:
[..]
Yup zulke dingen zijn wel leuk. Ik denk dat zoals het nu is niet heel uitdagend is.
Ook zat ik alvast na te denken voor een nieuwe gameplay(nu nog niet, dont worry)
Er is een map die automatisch allemaal planten maakt, en daar kunnen we natuurlijk wat mee doen. Het leek me dus vet dat iedereen een planeetje mag hebben, en dan kan je ook planten van andere mensen veroveren etc.
[ afbeelding ]
ziet er leuk uit, maar ik vraag me af of dit speelbaar isquote:
Dan spawn je (zonder je spullenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Maar waar kom je (of je spullen) terecht als je er vanaf valt
probeer gewoon eens is echt leukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat is wel balen zonder spullen, dat wordt geen nachtwerk dan ben ik zo gaar dat ik overal vanaf loop
ja hier: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=89218quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Zal het is downloaden voor de SP, heb je toevallig een link of iets dergelijks?
En uit andere planeten. Denk aan coal, hout etcquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:22 schreef maurisioo het volgende:
Als je gewoon voorzichtig speelt, lukt het wel. Ik ben niet meer doodgegaan sinds ik alles verzameld heb. Je kunt alle resources trouwens uit die smoothstone planeten halen.
nee hoor, eerst zul je een ander zijn planeet moeten vinden, en dat gebeurd niet gelijk..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik denk dat als je iedereen op een planeet zet, het wel makkelijk wordt om individueel een planeet te veroveren als iemand offline is.
De map wordt wel groter dan je kunt zien hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Mwa, je hebt toch wel ver zicht en natuurlijk de wegen die wel ontstaan tussen planeten, zal niet moeilijk zijn om te zien waar iemand is geweest of iets heeft gebouwd.
Dan kunnen we ook zeg maar aan de economie doen aan traden enzo enzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:25 schreef Berend. het volgende:
[..]
En uit andere planeten. Denk aan coal, hout etc
Dit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:47 schreef Eierbal het volgende:
Is een op een handel/economie/welvaart gebaseerde gameplay niet iets uitdagender?Helemaal als dat regelmatig wordt bijgehouden ergens. Bijvoorbeeld het (gemiddelde) goud (per inwoner) dat een kingdom in bezit heeft oid. Dit goud kan worden verzameld als belasting ofzo. Niet betalen -> uit het kingdom
.
Men kan goud verdienen door diensten te verlenen, te handelen (winkeltje openen oid) of door gewoonweg te minen. Het kingdom zelf kan het geïnde belastinggoud uitgeven aan bijvoorbeeld het vergroten van de grenzen het land, zeldzame goederen, etc.
Zelf gemaakt? Amazing!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:43 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo mooi als ik hoopte.
Wat is dat met jou en planten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef Berend. het volgende:
Het IP van de nieuwe planten server: 85.236.109.209:27465
Dat was de garpquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:30 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en planten?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |