abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94233453
Misschien is een kort verzamelpotje wel leuk? :P In teams van 4 laat je mensen zoeken naar diamanten, welke ze in blokken op een (protected) centrale locatie moeten plaatsen. Wie het eerst een kubus van 10*10 of een toren tot hoogte 60 hebben gemaakt wint? :')
pi_94233511
Als je het stopt doe het dan morgen, dan kan in het weekend een nieuwe start worden gemaakt. Wel zo leuk imo.
pi_94239091
Ik ga er even over nadenken en dan post ik het hier. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:58:39 #104
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_94239483
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga er even over nadenken en dan post ik het hier. :D
Idem.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:19:45 #105
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_94240257
*vanavond al z'n TNT opmaken gaat*

^^
Dum de dum
pi_94242139
misschien gewoon bijv. 3/4 teams en dan een gebied van tevoren bepalen en dat er meerdere bunkers gemaakt moeten worden? Hierdoor wordt het niet heel moeilijk om iets te vinden, en is er weer meer teamwork :)
pi_94243039
Ja dat vind ik ook leuker

Misschien meerdere teams maar wel groter als 2pers.
pi_94243388
Ik vind in ieder geval iets waar dingen een beetje te vinden zijn, ik ga geen 3 uur rondlopen in de hoop dat ik ooit een deurtje tegenkom. ;(
pi_94243652
De volgende mensen willen vandaag opnieuw beginnen...:

Post een reactie..
pi_94243667
+1
pi_94243714
Ik ook :) + 1

Plus de stem van pietertje25 (hans) + 1
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:33:40 #112
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_94243769
+1
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_94243837
stem ja
pi_94243910
Ingisteren heel even op de server geweest, lijkt me ook wel leuk om vanaf het begin van een nieuwe gameplay mee te doen.
pi_94244080
Ja.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:45:09 #116
313006 MrEarcheese
pi_94244337
gamemode: Kingdom.
concept: Berend.

Uitleg "Kingdom."

De gamemode is ontstaan door een soort mix van creative/pvp. Steeds zelf een kleine basis bouwen kan misschien saai zijn, aangezien het meestal onder de grond of in een berg is om toch veiligheid te hebben qua locatie.

Elk persoon op de server kan samen (denk hierbij aan 3 teams met elk hun eigen stad) een eigen stad bouwen, en elke stad is gelinkt door middel van sandstone paden, zodat je toch elkaars basis kan vinden maar het wel moeite en tijd kost om daar naartoe te lopen, je hebt dan natuurlijk ook het risico dat je aangevallen kan worden omdat je in je eentje over de paden loopt.

Je kan een eigen stad of dorp creëren en mensen een woonplaats geven (waar je natuurlijk belasting voor kan vragen), de hoeveelheid inwoners en mensen die in je basis minen/farmen etc zorgt ervoor hoe goed je je basis kan beveiligen, denk hierbij aan voedsel en armor, je bent alleen wel erg kwetsbaar omdat je dan veel inkomsten hebt.

Om te voorkomen dat je basis binnen enkele uren kapot gegrieft is worden er geen basissen gesloopt, maar kunnen public chests (ja, dat is verplicht) waar belasting in zit dan wel leeggestolen word.
Hoe kun je dit voorkomen? Zorg dat mensen in jouw stad willen wonen zodat je altijd mensen hebt die in je basis aanwezig zijn, en eventueel kunnen terugvechten.

Beveilig je basis met traps, of bouw je eigen leger door mensen een slaapplek aan te bieden in jouw basis.

Regels:
- Je mag niet de basis (gebouwen, poorten e.d.) slopen.
- Mensen zélf op de server mogen beroof worden van hun tools & inventory, je mag natuurlijk ook zelf roven.
- Er moeten een aantal publieke chests in het midden van de basis staan, zodat rovers die makkelijk kunnen vinden, in de publieke chests moet belasting zitten (denk hierbij aan iron, of dyes) die de eigenaar van het land gekregen heeft van zijn inwoners.

[ Bericht 3% gewijzigd door MrEarcheese op 17-03-2011 16:52:47 ]
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:46:01 #117
313006 MrEarcheese
pi_94244381
Even de gamemode proberen uit te typen. :')
pi_94244769
Leuk !! :D
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:54:18 #119
313006 MrEarcheese
pi_94244786
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Berend. het volgende:
Poll: Wanneer stopt deze gameplay?
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Maandag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
DONDERDAG.
pi_94244792
Leuk leuk maar wanneer gaan we dit doen?

Want het einde met die TNT vind ik zo saaaai :Y

quote:
8s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef MrEarcheese het volgende:

[..]

DONDERDAG.
:N :N :N :N

NU! *O*
pi_94245049
nu ja :D:D
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:05:49 #122
313006 MrEarcheese
pi_94245280
Au.

M'n scherm doet 't ook niet meer ofzo. :')
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:06:23 #123
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_94245303
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:06:42 #124
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_94245314
check de ram verbruik
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:07:22 #125
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_94245341
server meltdown
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:15:43 #126
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_94245661
pi_94247196
Voor de teamleiders:(Maurisioo,Drebbelman en Earcheese)

quote:
Overview

This robust plugin allows you to create parties in game while providing an abundance of control tools for your party such as teleporting/regrouping, loot distribution, friendly fire, etc. See the Features section for a full list.

Features

- create a party with a leader, leader may invite players on the server to be members of the party
- toggle if the party is freely joinable
- toggle if there is friendly fire within the party
- toggle if members are free to leave the party
- toggle if you want to ignore other party invitations
- *set the loot distribution mode (explained below): free, fair, random, master
- *restrict distribution to only a subset of items as loot
- comprehensively set all party options through just one command
- teleport the entire team to the leader (regrouping)
- teleport between party members
- change the name of the party

* - implementation stalled, not in latest release

Commands

General

* /party - displays all existing parties on the server and your current party's abridged status

Party Management

* /party new [partyname] - creates a new party with you as the leader
* /party disband - disbands your current party
* /party toggle l/leave - toggles the ability for members to freely leave your party
* /party toggle ff/friendlyfire - toggles if party members can hurt each other
* */party toggle f/filter - toggles the use of an item filter for party loot distribution
* /party toggle j/join - toggles the ability for players on server to freely join your party
* /party inv [p1] ... [pN] - invites named players to join your party
* /party dist free/*fair/*rand/*master - sets the loot distribution mode of the party: free(normal loot pickup), fair(even loot distribution), random(like it sounds), master(all loot goes to one designated player)
* /party kick [p1] ... [pN] - kicks named players from your party
* /party master [playername] - sets the master looter for your party (used during master distribution mode where all loot goes to the master looter)
* */party mastdist rand/fair - distributes the top inventory of the master looter among the rest of the party members given a distribution mode
* /party regroup - requests your entire party to regroup on you (teleport to you), initiates regrouping phase
* /party regroup [seconds] - sets the amount of time your party members can respond to your regroup (regroup phase length in seconds)
* /party name [partyname] - changes the name of the party
* /party leader [playername] - changes the leader of the party
* /party option -[option] [option setting] ... - sets various options for your party such as leaving(-m on/off), joinability(-j on/off), masterlooter(-m playername), *filter(-f on/off), and friendly fire(-ff on/off)

Party Access

* /party accept [partyname] - accept an invitation to join the particular party
* /party join [partyname] - attempts to join the target party
* /party leave - leaves your current party
* /party c/confirm - confirm a regrouping request from your party leader
* /party d/deny - denies a regrouping request from your party leader
* /party toggle inv - toggles whether or not you wish to receive invitations to join parties
* /party toggle d/dist - toggles whether or not you wish to receive loot from your party

Miscellaneous

* /party info - displays complete information about your party
* */party help [helptopic] - readme for specific commands for plugin or /party help for a list of commands/topics

* - implementation stalled, not in latest release
pi_94250652
Even een oproepje voor iedereen in de server van Berend:

Ik zoek nog teamleden voor het nieuwe speltype Kingdom!

Hiervoor heb ik actieve en ervaren spelers nodig.
Ik ben van plan om een mooie grote stad te maken, met middenin een openbaar kasteel. Daarbuiten een markt met allemaal winkeltjes enzovoort, en daaromheen de huizen. Omringd door een grote muur. Boerderijtjes etc. worden buiten de muren gebouwd worden.

PM mij als je je geroepen voelt! :)
pi_94251773
Mensen die Baytropolis willen joinen pmen mij.

Mijn doel is een mooi gebalanceerde samenleving, waar iedereen een aparte taak in het dorpje vervult. Ieder is dan baas en verantwoordelijk over zijn vakgebeid.
Daarnaast is het goed vertoeven in Baytropolis, waar de vogels fluiten en de vissen verdrinken.

's Morgens een krantje pakken op het terras of 's avonds bij het avondgloren een mooie wandeling over de boulevard of het nabijgelegen tropische strand, het kan allemaal in Baytropolis.

Leven in Baytropolis staat voor kwaliteit!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the coolest little capital of the world
pi_94252278
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Drebbelman het volgende:
Mensen die Baytropolis willen joinen pmen mij.

Mijn doel is een mooi gebalanceerde samenleving, waar iedereen een aparte taak in het dorpje vervult. Ieder is dan baas en verantwoordelijk over zijn vakgebeid.
Daarnaast is het goed vertoeven in Baytropolis, waar de vogels fluiten en de vissen verdrinken.

's Morgens een krantje pakken op het terras of 's avonds bij het avondgloren een mooie wandeling over de boulevard of het nabijgelegen tropische strand, het kan allemaal in Baytropolis.

Leven in Baytropolis staat voor kwaliteit!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha xD mooi hoor :P
Maar bij mij wordt het véél mooier! :)
pi_94256804
Sosua en ik hebben besloten dat we met twee teams doorgaan, dit omdat dit gewoon veel makkelijker dus. De teams die doorgaan zijn: Team Drebbelman en Team Awesome. Succes! :)
pi_94258789
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef Berend. het volgende:
Sosua en ik hebben besloten dat we met twee teams doorgaan, dit omdat dit gewoon veel makkelijker dus. De teams die doorgaan zijn: Team Drebbelman en Team Awesome. Succes! :)
Welk team is nog vrij?
If not now, then when.
pi_94260459
Sowieso een team naar jezelf vernoemen :')
pi_94260750
Een team een naam geven. :')
Echte bazen houden het mysterieus en verwarrend.
pi_94263889
Team maurisioo?! :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_94264921
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:19 schreef drumstickNL het volgende:
Team maurisioo?! :')
ik heb al geen team meer :P
pi_94266880
Omg :[, had een huis van wool en hout. Met een fontijntje van lava erin :[.

Tip: breek nooit de fontijn af zonder de lava weg te halen.

FML
  donderdag 17 maart 2011 @ 23:12:01 #138
313006 MrEarcheese
pi_94268000
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef FreezePop het volgende:
Sowieso een team naar jezelf vernoemen :')
pi_94270170
Ik zie niemand die een team naar zichzelf vernoemd :?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:44:03 #140
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_94273677
quote:
Anyone who followed the Lionhead boss on Twitter might have had an inkling that Molyneux was a Minecraft fan from the way he invited everyone to join the server he was playing on with his son Lucas Molyneux (last seen begging Valve for Half-Life 3). Unfortunately, says Molyneux, the risk you run when inviting everyone to play Minecraft is that everyone will actually show up.

"It was a disaster!" said Molyneux. "Me and my son were playing with it, and he was bullying me saying he wished he could get more people into our world so I set it up and he was a bit disappointed that no-one knew about it, so I just tweeted the web address. That was the worst thing to do - within ten seconds of me pushing the Twitter button there were ten people, within 20 there were 50 people, and in a minute there were 200 people and we were bombarded until the point where the whole server crashed."
:')
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_94281855
Ik zal dit weekend ook weer actief mee gaan doen (ben nog steeds redelijk nieuw in deze game dus sorry als ik veel vragen ingame stel)
Ik ben sycowoei trouwens.
pi_94296376
Vanaf nu mag je officeel stelen uit de enemy's base. Daarin tegen is en blijft griefen verboden. Zoeken naar geheime chesten mag dus niet. :P
pi_94296710
Hoop dat die nieuwe update van minecraft bijna komt.
Die wolfen zien er in ieder geval heel mooi uit!

vrijdag 18 maart 2011 @ 17:04:26 #144
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_94297439
wow wtf! Dat ziet er goed uit
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_94298901
Ff rond gekeken net, en ziet er wel stoer uit. Zou me graag bij een team willen aansluiten, iemand nog een plekje over ;) ? (Looniar)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:30:56 #146
313006 MrEarcheese
pi_94300931
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef maurisioo het volgende:
Hoop dat die nieuwe update van minecraft bijna komt.
Die wolfen zien er in ieder geval heel mooi uit!

:o

Oke, ik neem m'n woorden terug. Dit ziet er wel echt tof uit, snap alleen niet waarom ze niet gewoon een bruine wolf hebben gedaan, nu lijkt het op een verlept schaap.

Overigens zijn die extratjes dat schudden om 't water eraf te krijgen, temmen (met bot) echt enorm tof gedaan, ook handig dat ze beesten aanvallen als je ze mept. Ik vraag me af wat er zou gebeuren als je een vijandige human player zou aantikken.
:D!

Hoop alleen wel dat ze wat zeldzamer worden in 't spel, net zoiets als slimes ofzo. Niet dat je dalijk met 50 wolven rondloopt binnen enkele minuten.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:42:24 #147
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_94301426
Een Creeper, weg je wolf pack
Fear is the grease of society.
pi_94302323
Die skin zou inderdaad wel iets anders mogen :P
pi_94302767
Leip, kun je ze ook ergens even achterlaten? In een hok ofzo?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 18 maart 2011 @ 19:18:20 #150
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_94303099
Hey maar 'boioz, hoe kun je ooit een andere basis vinden? :')

Die mappen worden telkens erbij gegenereerd dus moet je zoeken in een oneindige wereld. Bovendien kun je toch zo een ondergrondse basis maken?

(tenzij iemand de glitch heeft dat als je het level laad, dat ie dan zeg maar alle ondergrondse gangen ziet)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 19:44:35 #151
313006 MrEarcheese
pi_94304546
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar 'boioz, hoe kun je ooit een andere basis vinden? :')

Die mappen worden telkens erbij gegenereerd dus moet je zoeken in een oneindige wereld. Bovendien kun je toch zo een ondergrondse basis maken?

(tenzij iemand de glitch heeft dat als je het level laad, dat ie dan zeg maar alle ondergrondse gangen ziet)
Als je op F3 klikt zie je coordinaten van de map, meestal word er afgesproken waartussen basissen worden gebouwd. Dit keer is dat geloof ik 2,000 x 2,000 (in de - én +, dus)

Je kan opzich als je goed zoekt naar sporen (bomen zonder stam, gaten in de grond, namen die door de muren zichtbaar zijn, torches, workbenches) de vijand makkelijk vinden, als je maar lang genoeg zoekt kom je ze vast wel een keer tegen
pi_94305105
De regel over secret chesten gaat misschien nog veranderd worden, soon :)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:27:41 #153
313006 MrEarcheese
pi_94306977
Die tunnels moeten serieus echt weg, verkloot heel de gameplay. Nu is 't gewoon 1 tunneltje doorlopen en maar leegroven als d'r niemand is.
pi_94315632
Is er nu eigenlijk wel een freebuild survival server?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:08:18 #155
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_94316994
Model van het World Trade Center is bijna af _O_

Te aanschouwen op de Specialattack.net Freebuild server! :)
pi_94319395

Ik heb een filmpje gemaakt over onze creatief server. Niet heeel lang mee bezig geweest. Reactie's mogen :)
pi_94326999
Tof filmpje! :) Mooie dingen hebben we gebouwd.

Over het huidige speltype: Wat is nou precies de bedoeling? :P Ik was net alleen op de server, en zoals EarCheese al zei: ik kon leegroven wat ik wilde (niet gedaan btw).

Is een op een handel/economie/welvaart gebaseerde gameplay niet iets uitdagender? :P Helemaal als dat regelmatig wordt bijgehouden ergens. Bijvoorbeeld het (gemiddelde) goud (per inwoner) dat een kingdom in bezit heeft oid. Dit goud kan worden verzameld als belasting ofzo. Niet betalen -> uit het kingdom :').

Men kan goud verdienen door diensten te verlenen, te handelen (winkeltje openen oid) of door gewoonweg te minen. Het kingdom zelf kan het geïnde belastinggoud uitgeven aan bijvoorbeeld het vergroten van de grenzen het land, zeldzame goederen, etc.
pi_94327253
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 10:47 schreef Eierbal het volgende:
Tof filmpje! :) Mooie dingen hebben we gebouwd.

Over het huidige speltype: Wat is nou precies de bedoeling? :P Ik was net alleen op de server, en zoals EarCheese al zei: ik kon leegroven wat ik wilde (niet gedaan btw).

Is een op een handel/economie/welvaart gebaseerde gameplay niet iets uitdagender? :P Helemaal als dat regelmatig wordt bijgehouden ergens. Bijvoorbeeld het (gemiddelde) goud (per inwoner) dat een kingdom in bezit heeft oid. Dit goud kan worden verzameld als belasting ofzo. Niet betalen -> uit het kingdom :').

Men kan goud verdienen door diensten te verlenen, te handelen (winkeltje openen oid) of door gewoonweg te minen. Het kingdom zelf kan het geïnde belastinggoud uitgeven aan bijvoorbeeld het vergroten van de grenzen het land, zeldzame goederen, etc.
Yup zulke dingen zijn wel leuk. Ik denk dat zoals het nu is niet heel uitdagend is.

Ook zat ik alvast na te denken voor een nieuwe gameplay(nu nog niet, dont worry)
Er is een map die automatisch allemaal planten maakt, en daar kunnen we natuurlijk wat mee doen. Het leek me dus vet dat iedereen een planeetje mag hebben, en dan kan je ook planten van andere mensen veroveren etc.
pi_94328741
Ik kan zo genieten van inloggen en dan zien dat werkelijk elke chest volledig is leeg gehaald en de farm aan gort is geholpen. Gelukkig is de tunnel toevallig nu ook ineens onbruikbaar zodat de spullen terughalen bij de andere base geen optie is, maargoed, die spullen zitten daar toch allemaal verstopt, en zoeken naar geheime chests is verboden.

Voorstel aan mijn team: vanaf nu gaan we alles achter dichte muren doen (geen deuren meer). De tegenstander mag die toch niet kapot maken en kan dus nooit onze base inkomen. Ten minste tot de regels weer veranderd worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Drebbelman op 19-03-2011 12:02:02 ]
  zaterdag 19 maart 2011 @ 12:50:37 #160
313006 MrEarcheese
pi_94330257
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 11:54 schreef Drebbelman het volgende:
Ik kan zo genieten van inloggen en dan zien dat werkelijk elke chest volledig is leeg gehaald en de farm aan gort is geholpen. Gelukkig is de tunnel toevallig nu ook ineens onbruikbaar zodat de spullen terughalen bij de andere base geen optie is, maargoed, die spullen zitten daar toch allemaal verstopt, en zoeken naar geheime chests is verboden.

Voorstel aan mijn team: vanaf nu gaan we alles achter dichte muren doen (geen deuren meer). De tegenstander mag die toch niet kapot maken en kan dus nooit onze base inkomen. Ten minste tot de regels weer veranderd worden.
We hebben 2 chests in 't midden van de base staan, die ten alle tijden zijn gevuld. Die óók al meerdere keren leeggerooft zijn.

De tunnels zijn inderdaad dicht, omdat gisteren 3 enemies non-stop door onze basis liepen inderdaad, via de tunnel. Dan kan je weinig doen als na elke vijand die je vermoord weer na 4 minuten je basis weer aangevallen word.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrEarcheese op 19-03-2011 12:56:19 ]
pi_94330728
Mag ik dan concluderen dat we het erover eens zijn dat dit niet de ultieme gameplay is waar iedereen op gehoopt had?

Ik raad aan dat we, voor dat we een nieuw scenario beginnen, eerst eens alles goed overdenken, zodat we niet na amper een week weer iets nieuws hoeven te beginnen.

Berend, mag ik zo vrij zijn om deze vraag eens hier op het forum te werpen?

Wat willen de fokkers op minecraft?

Creatief? PvP? Survival? Griefen? Gegriefd worden? Wedstrijden? Gewoon een beetje aanmodderen? Met zijn allen tegen de mobs? Of een combi zoals creatief met mobs?

En dan bedoel ik, welk gameplay element vond je nu echt het leukst en ben je bereid om met enige serieusheid een langere tijd mee bezig te zijn?

Zelf zie ik wel iets in creatief gecombineerd met survival. Met zijn allen een stadje bouwen (of meerdere) en dat beschermen tegen de mobs van buitenaf. Misschien gecombineerd met een mini-economy (een bakker, een slager etc). Evt, met cuboid een gebied maken waar je wel pvp kan doen (de wilderness). Voorwaarde om zoiets leuk en werkend te krijgen is wel dat er genoeg mensen met enige mate van serieusheid mee bezig willen zijn.
pi_94330791
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:04 schreef Drebbelman het volgende:
Mag ik dan concluderen dat we het erover eens zijn dat dit niet de ultieme gameplay is waar iedereen op gehoopt had?

Ik raad aan dat we, voor dat we een nieuw scenario beginnen, eerst eens alles goed overdenken, zodat we niet na amper een week weer iets nieuws hoeven te beginnen.

Creatief? PvP? Survival? Griefen? Gegriefd worden? Wedstrijden? Gewoon een beetje aanmodderen? Met zijn allen tegen de mobs? Of een combi zoals creatief met mobs?

En dan bedoel ik, welk gameplay element vond je nu echt het leukst en ben je bereid om met enige serieusheid een langere tijd mee bezig te zijn?

Zelf zie ik wel iets in creatief gecombineerd met survival. Met zijn allen een stadje bouwen (of meerdere) en dat beschermen tegen de mobs van buitenaf. Misschien gecombineerd met een mini-economy (een bakker, een slager etc). Evt, met cuboid een gebied maken waar je wel pvp kan doen (de wilderness). Voorwaarde om zoiets leuk en werkend te krijgen is wel dat er genoeg mensen met enige mate van serieusheid mee bezig willen zijn.
Prima idee. :)
pi_94330814
quote:

Dat laatste is inderdaad wel goed, maar ik denk dat dat ook best snel gaat vervelen...
pi_94330875
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:07 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Dat laatste is inderdaad wel goed, maar ik denk dat dat ook best snel gaat vervelen...
Yup, dat kan inderdaad. Daarom moet er nog een afwisseling bij zitten. Toen wij de eerste server starten hadden wij dit precies zo Dreb. Een kasteel met mobs erbuiten enzovoort. Het was erg gezellig en leuk, maar op een moment werd het ineens teveel creatief :P
  zaterdag 19 maart 2011 @ 13:09:32 #165
313006 MrEarcheese
pi_94330899
quote:

Creatief, denk ik dat ik daar 't langst zoet mee blijf. Dat en een stad bouwen met misschien 1 groot team en dan op Hard mode zetten, en beschermen tegen vijandelijke mobs, inderdaad.
Dat systeem van een bakker, armor-maker, farmer, slager etc lijkt me tof.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat de gameplay van nu een tegenvalt, maar ik probeerde positief te blijven om niet wéér na een week te stoppen.
pi_94330954
Ik denk dat we het beste creatief/survival kunnen doen, zonder tp of wat dan ook. En dan met meerdere steden enz.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 13:14:52 #167
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_94331076
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 10:59 schreef Berend. het volgende:

[..]

Yup zulke dingen zijn wel leuk. Ik denk dat zoals het nu is niet heel uitdagend is.

Ook zat ik alvast na te denken voor een nieuwe gameplay(nu nog niet, dont worry)
Er is een map die automatisch allemaal planten maakt, en daar kunnen we natuurlijk wat mee doen. Het leek me dus vet dat iedereen een planeetje mag hebben, en dan kan je ook planten van andere mensen veroveren etc.
[ afbeelding ]
planten?

:') :')
pi_94331134
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:14 schreef RickoKun het volgende:

[..]

planten?

:') :')
planeten :D
pi_94332852
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:16 schreef Berend. het volgende:

[..]

planeten :D
ziet er leuk uit, maar ik vraag me af of dit speelbaar is :P

http://www.afbeeldingenup(...)1-03-19_14.17.31.png

edit: Eigenlijk is dit wel speelbaar :D, gewoon van eerst hout van het ene planeetje gebruiken en daarna van planeet naar planeet :P

[ Bericht 17% gewijzigd door maurisioo op 19-03-2011 14:48:17 ]
pi_94333718
Maar waar kom je (of je spullen) terecht als je er vanaf valt :P
pi_94333773
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Maar waar kom je (of je spullen) terecht als je er vanaf valt :P
Dan spawn je (zonder je spullen :P) onder een glazen planeet waar je met water omhoog kan, van daaruit moet je dan ook gaan bouwen :)
pi_94333823
Dat is wel balen zonder spullen, dat wordt geen nachtwerk dan ben ik zo gaar dat ik overal vanaf loop :{
pi_94333867
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat is wel balen zonder spullen, dat wordt geen nachtwerk dan ben ik zo gaar dat ik overal vanaf loop :{
probeer gewoon eens is echt leuk :P
pi_94333906
Zal het is downloaden voor de SP, heb je toevallig een link of iets dergelijks?
pi_94333959
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Zal het is downloaden voor de SP, heb je toevallig een link of iets dergelijks?
ja hier: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=89218

Ik heb degene gedaan met lucht eronder, dat is deze:

http://cid-f4a929c2025618(...).75/OpenSkyWorld.zip
pi_94334410
Ik denk dat het allemaal zo snel gaat vervelen omdat we dit al te lang doen. We hebben nu 2 potjes hardcore pvp gedaan met grote landschappen en bases, en als je dan kleinere dingen gaat doen is dat in vergelijking niks meer aan.

Hard mode creative met een bakker/slager, etc lijkt me ook tof.
Maar misschien moeten we eerst nog eens dezelfde game mode proberen als het allereerste potje. Dat vond ik tot nu toe het leukst.
pi_94334468
Ziet er wel stoer uit op de SP, maar denk wel dat je zo echt een hoop resources verliest.
pi_94334766
Als je gewoon voorzichtig speelt, lukt het wel. Ik ben niet meer doodgegaan sinds ik alles verzameld heb. Je kunt alle resources trouwens uit die smoothstone planeten halen.
pi_94334835
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:22 schreef maurisioo het volgende:
Als je gewoon voorzichtig speelt, lukt het wel. Ik ben niet meer doodgegaan sinds ik alles verzameld heb. Je kunt alle resources trouwens uit die smoothstone planeten halen.
En uit andere planeten. Denk aan coal, hout etc
pi_94334941
Deze map zouden we echt wel op de server kunnen gebruiken.
Iedereen bijv. op een planeet en zo resources verzamelen en planeten veroveren.
Dat gaat heel leuk worden!

Wat vinden jullie daarvan?

[ Bericht 9% gewijzigd door maurisioo op 19-03-2011 15:45:21 ]
pi_94335754
Ik denk dat als je iedereen op een planeet zet, het wel makkelijk wordt om individueel een planeet te veroveren als iemand offline is.
pi_94335841
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik denk dat als je iedereen op een planeet zet, het wel makkelijk wordt om individueel een planeet te veroveren als iemand offline is.
nee hoor, eerst zul je een ander zijn planeet moeten vinden, en dat gebeurd niet gelijk..
pi_94335877
Mwa, je hebt toch wel ver zicht en natuurlijk de wegen die wel ontstaan tussen planeten, zal niet moeilijk zijn om te zien waar iemand is geweest of iets heeft gebouwd.
pi_94335887
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Mwa, je hebt toch wel ver zicht en natuurlijk de wegen die wel ontstaan tussen planeten, zal niet moeilijk zijn om te zien waar iemand is geweest of iets heeft gebouwd.
De map wordt wel groter dan je kunt zien hoor :)
pi_94338740
Server down ofzo?
If not now, then when.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:33:12 #186
309378 HeavensAxe
vochtige gnoe
pi_94339272
Welke gamemode zit er nu op?
sup
pi_94340262
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:25 schreef Berend. het volgende:

[..]

En uit andere planeten. Denk aan coal, hout etc
Dan kunnen we ook zeg maar aan de economie doen aan traden enzo enzo
黑人
pi_94340862
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:33 schreef HeavensAxe het volgende:
Welke gamemode zit er nu op?
Jij bent en blijft gebanned :)
pi_94340962
Dan zal ik nu vast het leuke onthullen mochten we die planeten gameplay gaan doen. Je kan een ruimteschip maken om mee te vliegen. Je kan hier dan ook echt mee vliegen, beetje stroef maar het kan wel! Erg vet en leuk :)

DIt is natuurlijk een plugin :P
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:19:43 #190
309378 HeavensAxe
vochtige gnoe
pi_94340992
ik zeg niks over mijn ban, ik vraag alleen welke gamemode erop staat :')
sup
pi_94341635
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 10:47 schreef Eierbal het volgende:

Dit.
pi_94341875

Niet zo mooi als ik hoopte. -O-
pi_94344295
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:43 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo mooi als ik hoopte. -O-
Zelf gemaakt? Amazing!
pi_94345029
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef Berend. het volgende:

[..]

Zelf gemaakt? Amazing!
Jep, :)
pi_94347510
Wat is die nieuwe IP ik weet niet meer wat ik moet intikken om hem te zien
If not now, then when.
pi_94348909
Het IP van de nieuwe planten server: 85.236.109.209:27465
pi_94349037
Vliegen! Dat kan nu ook in onze nieuwe server. Maar je kan nog veel meer in onze nieuwe server! Het doel je om planeten van andere mensen te capturen en dan mag je ook alles pakken. Je kan dus alles griefen op die planeet, en alles chesten leeg robben. Of lief en aardig de planeet overnemen. Er zit eerlijk gezegd nog geen doel achter de gameplay, maar het igg wel erg leuk! Met een doel bedoel ik wanneer er een winnaar is. Er zijn wel een paar regels:

1. Maximaal een team van twee mensen!
2. Je mag ramen in je planeet hebben, anders val je nooit op. En dan bedoel ik ramen in de zijkant.
3. Doe zoals altijd normaal op de server :)
4. Ook vliegen? Doe /ufo pilot of vraag een lid!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:30:31 #198
313006 MrEarcheese
pi_94351660
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef Berend. het volgende:
Het IP van de nieuwe planten server: 85.236.109.209:27465
Wat is dat met jou en planten? :D!
pi_94355620
quote:
8s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:30 schreef MrEarcheese het volgende:

[..]

Wat is dat met jou en planten? :D!
Dat was de garp :') :P
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:49:28 #200
313006 MrEarcheese
pi_94355656
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Berend. het volgende:

[..]

Dat was de garp :') :P
hahas, ya rite.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')