Altijd goed op de Maandag!quote:
Nee nog steeds niet, ik dacht er vanochtend nog aanquote:
Kennelijk niet, anders had ik het al in huis denk ik?quote:
Ik haal binnenkort wel een keer een patatje in de stad als ik ga winkelen en dan oorlog & curryquote:Op maandag 14 maart 2011 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, dan kun je beter eens richting de beste frietkot gaan en vragen welke curry ze in een bakje fluffen.
"Heinz zegt u? Oh. Een beetje goeie zaak heeft Oliehoornquote:Op maandag 14 maart 2011 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Een beetje goede zaak heeft Oliehoorn.Hier tenminste bijna alle snackzaken.
Ben benieuwd!
Doen ze dat ook bij newbies, die nooit in de toko komen, denk je?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, met zo'n gezicht erbij dat ze de volgende keer jou op je wenken bedienen. Et Voilaaa!
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Om jou kunnen ze niet heen. Ze zien in jou zo een recensent.
Eind deze week heb je een fles!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
Oliehoorn hebben ze hier niet in de c1000.
Ze lijkt op iemandquote:
quote:
Heb je genoten van de muziek Bos?quote:
Ik vrees nog wel wat meer dan datquote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Nicole is echt echt echt een lui kutwijf!
Welke zender dan check ik even.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die donkere ogen en wimpers, er is een actrice met een filmrol die erop lijkt...
Halelujahquote:
Ik ga er nog ff op broeden, nu wil ik het wetenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Oja zij is een actrice, ken haar gezicht. Speelde zij niet in Rosanne ofzo.
Ik ken niet zo'n persoon eigenlijk. Ik faal op dat vlak ook, maar dat komt over een jaar of 15 wel goed. Boek per dag.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi.
Net trouwens boekenquiz gezien. Ik heb iemand nodig die mij alle must-read boeken voorlegt want ik was echt gewoon clueless! Wist nog net wie Wuthering Heights geschreven had!
Dan lees je wel erg veel. Ik kom tot ongeveer 50-100 pagina;s per dag, en dat vind ik wel een mooi aantalquote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken niet zo'n persoon eigenlijk. Ik faal op dat vlak ook, maar dat komt over een jaar of 15 wel goed. Boek per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |