Nee het moet Nannie zijn. Nannie van Praag-Sigaar.quote:
Welterusten Bosquote:
Hier sluit ik bij aanquote:Op maandag 14 maart 2011 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
De dag begint ploeterachtig, maar komt op gang.
koplamp?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee koplamp!
En de sun is shining ondertussen.
Koplampenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die zie ik altijd als eerste op je plaatje.
Hey Bosquote:Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo thuis, druk dagje gehad.
En Bella ik zag bij de AH Sonny Boy (als boek) liggen voor 12.50. Gekocht als zeg maar kadootje aan mezelf voor morgen alvast.
Ja normaal ga ik niet over een tientje heen als het om boeken gaat.. Nu dus voor een keer wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Bos, wat leuk dat je een kado voor jezelf hebt gekocht, hartstikke leuk!
![]()
Dat mag nu zeker welquote:Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja normaal ga ik niet over een tientje heen als het om boeken gaat.. Nu dus voor een keer wel.
En Bella vond het erg mooi (of was dat de film), dus dacht ik die wil ik lezen..quote:
Ik ben ook erg benieuwd, wil hem ook gauw lezenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En Bella vond het erg mooi (of was dat de film), dus dacht ik die wil ik lezen..
Was het boek, op zeker.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En Bella vond het erg mooi (of was dat de film), dus dacht ik die wil ik lezen..
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was het boek, op zeker.
Zo, werkdag goed afgesloten. Zo zuurkool happen, jawel!
Ze plaagden je maar Bosquote:Op maandag 14 maart 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb het weer gedaan in een andere SC![]()
Maakte en iets te erge pedo opmerking tegenover een 14-jarige user
Och, in die SC komt er altijd zoiets voorbij, ongeacht wanneer ik eens meeleesquote:Op maandag 14 maart 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb het weer gedaan in een andere SC![]()
Maakte en iets te erge pedo opmerking tegenover een 14-jarige user
Okee,quote:Op maandag 14 maart 2011 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och, in die SC komt er altijd zoiets voorbij, ongeacht wanneer ik eens meelees
Okeequote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
De overgang van jou van serieus naar wat losser komt bij sommige mensen wel te heftig binnen ook. Doe je niets aan.
Niet meer doen danquote:Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
Maar deze opmerking van mij was inderdaad wel op of over het randje dat realiseerde ik me ook wel tijdens het tikken hoor.
Ach volgens mij weet men wel, dat ik er niks van meen.quote:
Alles goed dan toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach volgens mij weet men wel, dat ik er niks van meen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |