Ja, maar het is niet zo dat ik 1 glas wijn pak en 1 fles bier. Dat vind ik geen combi.quote:
Je zegt het.quote:
Zo bedoel ik het ook niet. Maar als je 30 bent word je eerder gezien als echte volwassenen, heb ik het idee. Iemand van 29 kan nog wel eens onder de categorie Jongeren worden gezien. Dat is vanaf dinsdag definitief voorbij (denk ik).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
Nee joh, je bent zo oud als je je voelt. Dat je 30 wordt betekent echt niet dat je ineens anders bent. Dat denk je maar, zit tussen de oren. Maar je bent dezelfde persoon als toen je een dag eerder 29 was.
O nouja, wat anderen mensen denken moet je siewosie niet teveel van aantrekken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet. Maar als je 30 bent word je eerder gezien als echte volwassenen, heb ik het idee. Iemand van 29 kan nog wel eens onder de categorie Jongeren worden gezien. Dat is vanaf dinsdag definitief voorbij (denk ik).
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O nouja, wat anderen mensen denken moet je siewosie niet teveel van aantrekken.
Ik hou het bescheiden. Woensdag moet ik weer vroeg op. Bezoek aan de Neurloge..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
30 is idd een mijlpaal Bos, mooie leeftijd en een feestje waard
Fijn!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Heb sinds 3 jaar weer zin in mijn verjaardag
Ja mag ook wel een keer. Ga ook gewoon naar mijn werk toe in de ochtend. Heb ik tenminste iets te doen..quote:
HAtJEEquote:
Vaduz, ik had vanmiddag Chanel aan de lijn, wat een charmante dame heb jij in dienstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |