Ja, maar het is niet zo dat ik 1 glas wijn pak en 1 fles bier. Dat vind ik geen combi.quote:
Je zegt het.quote:
Zo bedoel ik het ook niet. Maar als je 30 bent word je eerder gezien als echte volwassenen, heb ik het idee. Iemand van 29 kan nog wel eens onder de categorie Jongeren worden gezien. Dat is vanaf dinsdag definitief voorbij (denk ik).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
Nee joh, je bent zo oud als je je voelt. Dat je 30 wordt betekent echt niet dat je ineens anders bent. Dat denk je maar, zit tussen de oren. Maar je bent dezelfde persoon als toen je een dag eerder 29 was.
O nouja, wat anderen mensen denken moet je siewosie niet teveel van aantrekken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet. Maar als je 30 bent word je eerder gezien als echte volwassenen, heb ik het idee. Iemand van 29 kan nog wel eens onder de categorie Jongeren worden gezien. Dat is vanaf dinsdag definitief voorbij (denk ik).
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O nouja, wat anderen mensen denken moet je siewosie niet teveel van aantrekken.
Ik hou het bescheiden. Woensdag moet ik weer vroeg op. Bezoek aan de Neurloge..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
30 is idd een mijlpaal Bos, mooie leeftijd en een feestje waard
Fijn!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Heb sinds 3 jaar weer zin in mijn verjaardag
Ja mag ook wel een keer. Ga ook gewoon naar mijn werk toe in de ochtend. Heb ik tenminste iets te doen..quote:
HAtJEEquote:
Vaduz, ik had vanmiddag Chanel aan de lijn, wat een charmante dame heb jij in dienstquote:
Ja goed he. Ze past zo mooi achter haar brocante bureau, het haalt het beste in haar naar boven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduz, ik had vanmiddag Chanel aan de lijn, wat een charmante dame heb jij in dienst
Kunnen we samen op de bank snotterenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hatjiee![]()
Snotverkouden
Hoe is het lieve pisces?
Joahquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we samen op de bank snotteren
Op de gezondheid na prima hier, hoest met jou?![]()
Ben je al begonnen met je nieuwe werk?
Nu je het zegt... Ik zag een klein hoekje tijdens de videochat. Misschien kunnen we ook curiosa gaan winkelen, ik word er wild van!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja goed he. Ze past zo mooi achter haar brocante bureau, het haalt het beste in haar naar boven.
Leuk, ben benieuwd wanneer je echt aan de slag gaat!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
JoahMet een warme choco
Wel goed hoor
Nee nog niet.
Deze week alle papieren ingeleverd.
Wordt gebeld wanneer ik kan komen werken.
Sjaloom!quote:
Ze maakt voor jou altijd een uurtje of wat vrij, ik heb haar al over je verteld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Ik zag een klein hoekje tijdens de videochat. Misschien kunnen we ook curiosa gaan winkelen, ik word er wild van!
Ik moet nu blozenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze maakt voor jou altijd een uurtje of wat vrij, ik heb haar al over je verteld.
quote:
Vaduz z'n secretaresse.quote:
Dat zou je Vaduz moeten vragen. Ik belde laatst voor dat agendapuntje, dat weekendje met Leco, dat was fijn en snel geregeld.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
Oeh geil. Doet ze ook zaken onder het bureau?
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
Oeh geil. Doet ze ook zaken onder het bureau?
Vaduz zijn personeel is altijd redelijk gekwalificeerd inderdaad. Zijn vroegere nanny werkte nog voor de koninklijke familie. Heeft Bernhard nog een pets verkocht toen ie avances maakte. Maar ze was een ijskoude hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou je Vaduz moeten vragen. Ik belde laatst voor dat agendapuntje, dat weekendje met Leco, dat was fijn en snel geregeld.
Hmm, ja ik zie mogelijkheden.quote:
Ik hou wel van ijskoud. Koud en strak en snelquote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vaduz zijn personeel is altijd redelijk gekwalificeerd inderdaad. Zijn vroegere nanny werkte nog voor de koninklijke familie. Heeft Bernhard nog een pets verkocht toen ie avances maakte. Maar ze was een ijskoude hoor.
Papat, lang leve T9quote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die Papatje Joppie reclame, waarom heb ik geen Mango-chili ingeslagen
Ik heb ook een eigen test waar ik ze aan onderwerp. Je zou er een film over kunnen maken. De beste blijft over.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vaduz zijn personeel is altijd redelijk gekwalificeerd inderdaad. Zijn vroegere nanny werkte nog voor de koninklijke familie. Heeft Bernhard nog een pets verkocht toen ie avances maakte. Maar ze was een ijskoude hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |