Respect voor mensen die bereid zijn zoveel risico te lopen om een ramp te voorkomen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:21 schreef raistlin6 het volgende:
The operation has been suspended because of the possibility that workers could be exposed to radiation. The utility is reportedly studying how to open the valve by replacing workers at a short interval
Je kan er toch niks aan veranderen. Het loopt zoals het loopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:32 schreef raistlin6 het volgende:
En nu deze:
Japan nuclear authorities: successfully released pressure at Fukushima plant by opening valves
Ik niet meer snappen doen, dus ik even in bed liggen doen. Tot ergens vanmiddag waarschijnlijk.
Thanks.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je kan er toch niks aan veranderen. Het loopt zoals het loopt.
Slaap ze
Het wordt tijd dat we fusie onder de knie krijgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:36 schreef Gulo het volgende:
Vreselijk allemaal.
Dit toont maar weer eens aan hoe riskant kernenergie is.
Nu is het bouwen van kerncentrales op een plaats waar diverse aardplaten samen komen natuurlijk een extra groot risico, maar toch.
zijn daar inderdaad gelukkig geen laffe Nederlanders die het belangerijker vinden om zichzelf alleen te redden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Respect voor mensen die bereid zijn zoveel risico te lopen om een ramp te voorkomen.
*sounds the alarm*quote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:45 schreef raistlin6 het volgende:
Jiji- Fuel Fods Exposed to Air at Fukushima N-Reactor
Japan verloren ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:47 schreef fotostarter het volgende:
Dit kan niet meer goed komen denk ik.
Weet iemand of klopt dat dit een "light water reactor" is of heeft meneer Sekimura het bij het verkeerde eind?quote:However, Naoto Sekimura, a professor at the University of Tokyo, said a major radioactive disaster was unlikely.
"No Chernobyl is possible at a light water reactor. Loss of coolant means a temperature rise, but it also will stop the
reaction," he said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |