aannames, je hebt geen idee. je kunt gewoon op het bureau aangifte doen en politie komt ook 's avonds langs als je dat graag wiltquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:23 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dat zal wel online moeten en denk niet dat de optie: overlast kat erbij zit. Dan komt de buurtpolitie die net het niveau LTS of VMBO is ontstegen en komt met jou een gezapig praatje houden om zo tot een oplossing te komen.
Moet je er ook nog een halve dag vrij voor nemen zodat de politie bij jou thuis kan babbelen over de kat van de buurman.
Yeah right.
Onzin. Hier in de stad kun je geen aangifte doen op het bureau. En ik wil geen politie bij mij aan de deur hebben om de kat van de buurman.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:26 schreef Misan het volgende:
[..]
aannames, je hebt geen idee. je kunt gewoon op het bureau aangifte doen en politie komt ook 's avonds langs als je dat graag wilt
als jij het terecht vindt om dieren, welk dan ook, die je overlast geven kapot te steken, ja, dan is er in mijn ogen iets goed mis met je.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:16 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Het gaat niet om de relatie kat en bal. Het gaat erom dat het overlast geeft. Als de buurman de bal blijft pakken, is dat overlast.
En wtf is dat met reddeloos verloren en andere toewensingen? Kun je geen goede argumenten aandragen in een discussie en je begint met woorden? Je lijkt wel een Turk.
[..]
Das ook een goeie tip
ja, jij bent blijkbaar nog wel in staat tot het bedenken van een diervriendelijke oplossing. anderen niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
zoals ik zei.Ik vang de kat en laat hem 50 km verderop in een bos vrij. Problem solved. Ik heb geen last meer van de kat. De kat is lekker frivool en vrij in de natuur. Zowel kat als ik tevreden.
- Jij bent je kostbare tijd kwijt aan zo'n hoerekat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:29 schreef SoraAoi het volgende:
De beste oplossing en diervriendelijkste is allang gegeven.
Het beestje vangen (valletje ofzo) en het loslaten 100km verder in het bos.
Het is volgens de eigenaars puur natuur dat het beest vissen eet dus is het ook puur natuur dat het beest in het bos muizen vreet in de natuur! Natuurlijker kan bijna niet zou je zeggen.
- Jij bent van die kat af en je tuin heeft geen schade meer.
- De buurman hoeft geen verantwoordelijkheid meer te nemen en het boeide hem sowieso al niet waar het beest uithing of wat het deed.
- De kat is waar het hoort; in de natuur en kan ie daar lekker natuurlijk bezig zijn.
iedereen blijEn ik denk dat de buurman je een fles champagne geeft omdat je voor een diervriendelijke en natuurlijke oplossing gekozen hebt
Iedereen mee eens? Ik wel in ieder geval.
ik ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:29 schreef SoraAoi het volgende:
De beste oplossing en diervriendelijkste is allang gegeven.
Het beestje vangen (valletje ofzo) en het loslaten 100km verder in het bos.
Het is volgens de eigenaars puur natuur dat het beest vissen eet dus is het ook puur natuur dat het beest in het bos muizen vreet in de natuur! Natuurlijker kan bijna niet zou je zeggen.
- Jij bent van die kat af en je tuin heeft geen schade meer.
- De buurman hoeft geen verantwoordelijkheid meer te nemen en het boeide hem sowieso al niet waar het beest uithing of wat het deed.
- De kat is waar het hoort; in de natuur en kan ie daar lekker natuurlijk bezig zijn.
iedereen blijEn ik denk dat de buurman je een fles champagne geeft omdat je voor een diervriendelijke en natuurlijke oplossing gekozen hebt
Iedereen mee eens? Ik wel in ieder geval.
niet dan?quote:SoraAoi:
Scherven glas dan. Ik werk aan een glazentafel en heb geen zin om dat nog na 23:00 op te ruimen. Arme kat maar het is mijn tuin.
Het isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:31 schreef Klaploper het volgende:
[..]
- Jij bent je kostbare tijd kwijt aan zo'n hoerekat.
- Buurman leert niets.
- Kat leeft nog.
Niet echt de perfecte oplossing, toch?
Als ik echt aan een glazen tafel werk ga ik dat niet opruimen omdat iemand een kat heeft. Dat moge duidelijk zijn. Stel nou dat mijn buurman zich zorgen maakt over zijn kat dan zijn er 2 mogelijkhedenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef probeer het volgende:
[..]
ik ook.
klinkt een stuk beter dan
[..]
niet dan?
Dat maak jij ervan. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:27 schreef probeer het volgende:
[..]
als jij het terecht vindt om dieren, welk dan ook, die je overlast geven kapot te steken, ja, dan is er in mijn ogen iets goed mis met je.
A en B: die kutkat komt gewoon weer teruggewandeld en gaat verder met zijn ongein.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het is
A) een eenmalige oplossing
B) je bent er voor altijd vanaf i.p.v. 24 uur je tuin in de gaten te houden
C) een diervriendelijke oplossing
D) Kat hoeft niet dood, maar doet ergens anders waar het goed in is
Die komt niet ff 100 km terug gewandeld, die gaat ergens anders het ondier uithangen. Je dumpt hem in het midden van een bos. Dan zal hij in dit bos de stoere krolse kater gaan uithangenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:36 schreef Klaploper het volgende:
[..]
A en B: die kutkat komt gewoon weer teruggewandeld en gaat verder met zijn ongein.
C: diervriendelijk? Ja, diervriendelijker dan doodmaken, dat wel.
D: laat me rellen.
Een kat kan een blok verderop zijn huis terug vinden. NIet 50km verderop terwijl het met een auto daar gekomen isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:36 schreef Klaploper het volgende:
[..]
A en B: die kutkat komt gewoon weer teruggewandeld en gaat verder met zijn ongein.
Dus in feite steel je gewoon iemands kat?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een kat kan een blok verderop zijn huis terug vinden. NIet 50km verderop terwijl het met een auto daar gekomen is
Duurt sowieso wel paar weken mocht ie uberhaupt terug komen
Ow, omdat een kat altijd de weg terug kan vinden? Dan eerst de kat wat Valium geven voor de rit. Worden ze lekker rustig en suf van.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:36 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Er werd net gezegd dat het om 10km gaat (nul teveel getypt), een kat kan vanaf daar z'n huisje wel terugvinden hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:38 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Die komt niet ff 100 km terug gewandeld, die gaat ergens anders het ondier uithangen. Je dumpt hem in het midden van een bos. Dan zal hij in dit bos de stoere krolse kater gaan uithangen
De eigenaar boeit het niks. En mijn egstolen vissen e.d. dan? Ga nu niet zielig doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dus in feite steel je gewoon iemands kat?
Nee. Je geeft het een gratis ritje in de auto en laat hem eruit waar het minder schade aan zal richten. De kat zal het niet boeien. Je straft de kat niet maar de eigenaar maar die eigenaar boeit het vast ook helemaal niks gezien zijn hoofd-in-het-zand houding. Die heeft allang laten blijken dat het hem niks boeit waar dat beest zich bevindt en wat het doetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dus in feite steel je gewoon iemands kat?
Ik probeer alleen maar te zeggen dat dit echt geen goede oplossing is, en dat het baasje er al helemaal niet blij mee zal zijn.. zoals hierboven gesteld werd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
De eigenaar boeit het niks. En mijn egstolen vissen e.d. dan? Ga nu niet zielig doen.
Of het baasje blij is of niet boeit me net zo min als mijn vissen voor hem. Had hij maar eerder het baasje uitgehangen en zijn verantwoorderlijkheden moeten nemen toch>?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:44 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te zeggen dat dit echt geen goede oplossing is, en dat het baasje er al helemaal niet blij mee zal zijn.. zoals hierboven gesteld werd.
Het is toch te triest voor woorden dat de eigenaar van die kutkat het zelf niet oplost?
Het probleem met katteneigenaren is niet dat het ze niet boeit waar die kat is. Ze vertikken het gewoon om hun verantwoordelijkheid te nemen en om in te zien dat die katten van ze echt overlast veroorzaken. Denk je nou echt dat je een fles champagne krijgt van zo'n knakker? Eerder een aangifte aan je broek of ander gezeik.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:43 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Nee. Je geeft het een gratis ritje in de auto en laat hem eruit waar het minder schade aan zal richten. De kat zal het niet boeien. Je straft de kat niet maar de eigenaar maar die eigenaar boeit het vast ook helemaal niks gezien zijn hoofd-in-het-zand houding. Die heeft allang laten blijken dat het hem niks boeit waar dat beest zich bevindt en wat het doet
Mooie oplossing
Bewijs maar dat ik die kat weggebracht heb danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:47 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Het probleem met katteneigenaren is niet dat het ze niet boeit waar die kat is. Ze vertikken het gewoon om hun verantwoordelijkheid te nemen en om in te zien dat die katten van ze echt overlast veroorzaken. Denk je nou echt dat je een fles champagne krijgt van zo'n knakker? Eerder een aangifte aan je broek of ander gezeik.
Tsja, daar gaat het me allemaal niet om. Ik hoef niet met je in discussie over of de buurman er wel of niet achterkomt. Ik geef alleen aan dat het (zachtjes uitgedrukt) debiel is om te verwachten dat de buurman dit waardeert en je een fles champagne geeft, zoals jij eerder stelde. Van mij mag je met die katten doen wat je wil.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:51 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Bewijs maar dat ik die kat weggebracht heb dan
De technische recherche heeft een diepgaand onderzoek verricht en vond twee kattenharen van Mimie de verdwenen lapjeskat in jouw auto.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:51 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Bewijs maar dat ik die kat weggebracht heb dan
Ik breng hem weg met de auto van mijn verre neef. np.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:54 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
De technische recherche heeft een diepgaand onderzoek verricht en vond twee kattenharen van Mimie de verdwenen lapjeskat in jouw auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |