Precies.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:39 schreef Gamey het volgende:
[..]
opdracht was blijven bewegen
dus op de bank zitten met je armen zwaaien mag ook
waarom, er zijn toch nog genoeg bewoners over voor een missie tussendoor?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:43 schreef Gamey het volgende:
dit houd nu wel in dat de telefoon de komende 2 uur niet gaat.
en dat er buiten die 2 dwazen die lopen niet veel anders zal gebeuren
ik ook niet alles weg ,snikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:40 schreef Flow3r het volgende:
welke stream kijken jullie?
Ik krijg niks meer aan de praat
Oke, tnxquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ze hebven het niet verteld.
Maar ze zeiden we pakken een schilderij mee zodat andere denken dat ze ook een hint hebben gekregen
Wat slecht, ik zou je huishoudelijke procedures nog eens herzien. Zo raakt ze nooit ISO gecertificeerd natuurliijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:43 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
dat is alleen met seksch, niet nu, ze is los
Hoeveel weeg jij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus, wat zij op een dag eten, daar doe ik 3 dagen over.
Lukt het jou om op een hometrainer te stappen zonder een seconde stil te staan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:44 schreef Wilskracht het volgende:
Op de hometrainer fietsen mag dat wel?
Ik wil je knuffelen nuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wat slecht, ik zou je huishoudelijke procedures nog eens herzien. Zo raakt ze nooit ISO gecertificeerd natuurliijk
Die slome met dat brilletje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt hè!
Beetje hangen op dat beperkt aantal vierkante meters.
Geen fitnessruimte (helaas niet, wie herinnert zich nog Leo uit BB3)
Zonder pedalen om doen kan dat wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lukt het jou om op een hometrainer te stappen zonder een seconde stil te staan?
Maik eet altijd als een bouwvakker, linkerarm om zijn bord, vork in z'n rechterhand en prakkuuhquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
Maik eet een appel alsof hij een baviaan is. Gerard kijkt onbegrijpelijk omdat Serv en Phil een rondje rond het zwembad lopen.
Voor wat ik begreep krijgt Philip niets. Als het ze lukt gaat er 1000 euro naar Servio.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:44 schreef Krambo het volgende:
Maar Flip krijgt dus niks voor deze missie?
Iets uit Artis?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit ook al weer? Iemand?
Zeg.. Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Maik eet altijd als een bouwvakker, linkerarm om zijn bord, vork in z'n rechterhand en prakkuuh
ISO 2 op dit moment, ik streef naar 9000quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wat slecht, ik zou je huishoudelijke procedures nog eens herzien. Zo raakt ze nooit ISO gecertificeerd natuurliijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |